Wordt je volwassen en zelfstandig van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
lijkt me lastig hooralles alleen uitzoeken enzo
Nee moeten eerst nog etenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelijk bij Tax in bed springen hopakee.
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landenquote:
en?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Terug van mijn proefles wiskunde D
Amerika trekt je niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landen
Egypte, Rusland, Vietnam, Thailand, India
Dus valt nog wel mee
Jij draait ik draaiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]zometeen gaan we even over op foals
wiskunde is alleen leuk als je er iets voor doet en het werkelijk snaptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Terug van mijn proefles wiskunde D
Ow, koop een eigen huis ofseu!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ouders hoeven mij niet naakt te zien eten
ik heb 2% van de wereld gezien volgens travbuddy.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landen
Egypte, Rusland, Vietnam, Thailand, India
Dus valt nog wel mee
Amerika trekt me wel, daar ga ik volgend jaar met mijn ouders heenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika trekt je niet?
India en Thailand lijken me tof.
Gewoon madjelly dat ik met Hypo heb en jij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit onder de plak. Dat is een feit
jij moet je mond houden. Dat is een feit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit onder de plak. Dat is een feit
Haha nice. Volgend jaar kerst naar NEw Yorkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Amerika trekt me wel, daar ga ik volgend jaar met mijn ouders heenTe duur voor mij alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |