Gewoon voor die kunstgeschiedenis gaan en bankdirecteur wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had liever naar huis gewild, achterafik denk niet dat ik het ga doen want dan heb ik 2 extra vakken
Daar snap ik dus niets vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En desondanks heb ik een relatie met Hypo.
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?quote:
Haha dat laatste hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
picknicken op de tafelbergen dan bungeejumpen enzo
he wants the dquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Terug van mijn proefles wiskunde D
en toch moeten we er wat aan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En desondanks heb ik een relatie met Hypo.
Ik ben gewoon woestaantrekkelijk.quote:
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat laatste hoeft van mij nietIk wil wel in Affrika de Kilimanjaro nog beklimmen
Misschienquote:
dat zijn slechts roddels, er zijn ergere FOK!stersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?
Neh, scheikunde lijkt me ook wel leuk, ik wissel steeds, heb nog even de tijd hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon voor die kunstgeschiedenis gaan en bankdirecteur worden
ik kom mijn lessen door met tekenen en spelletjes doen op mijn telefoonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap wiskunde wel altijd, vind het ook wel leuk
Maar jullie zeiden het zelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zijn slechts roddels, er zijn ergere FOK!sters
Haha vet. Nee beetje erg hoogtevrees daarvoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpen![]()
Lijkt me heel eng en volgens mij ga ik dan in mijn broek piesen, maar ow zo gaaf
jo aldo, je moet hier heen gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpen![]()
Lijkt me heel eng en volgens mij ga ik dan in mijn broek piesen, maar ow zo gaaf
Denken dat wij aan seks doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????
bewijs dat ik een FOK!ker heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????
Wie heb jij gedaan danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grootste liegende sletten van FOK!quote:
Waarom let je dan niet opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik kom mijn lessen door met tekenen en spelletjes doen op mijn telefoonkrijg niet zoveel mee van de les
ik kan op de een of andere manier geen concentratie opbrengen bij wiskunde
maar inmiddels ben ik thuis al stevig begonnen het hoofdstuk eens door te nemen en ben ik tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet zo moeilijk is en ik een baas ben(en het enigzins leuk vind)
Sorry, bedoelde FOK!ster, je weet wel, heppiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bewijs dat ik een FOK!ker heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |