Diep in je darmkanaal.quote:
Ach het is ook niet belangrijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je van elk topic een slowchat maakt
Mexico trekt me helemaal nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en terecht
[..]
December, maand naar Mexico
hoquote:
waarom eigenlijk nieuw account nu?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je van elk topic een slowchat maakt
Weet ik niet, vast welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexico trekt me helemaal nietIs dat een echt backpackland?
Dan zou ik voor Zuid-Afrika gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet, vast wel![]()
en anders Zuid-afrika, ligt een beetje aande ticketprijzen
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach dat account was niet zo geliefd zeg maar
Alleenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Zuid-Afrika gaanal is dat wel 1 van de duurdere landen inderdaad
![]()
Alleen of met vrienden?
Lijkt me eng en eenzaamquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen![]()
Alleen reizen is het mooiste wat er is
succes stuquote:
Ja met backpacken leer je ook wel veel mensen kennen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen![]()
Alleen reizen is het mooiste wat er is
Watjequote:
Het hoeft nooit eenzaam te zijn. Dat bepaal je zelf.quote:
volgens travbuddy heb ik 9% van de wereld gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met backpacken leer je ook wel veel mensen kennen jaBen je al in veel landen geweest?
Gelijk bij Tax in bed springen hopakee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed alleen ik weet niet wat ik aan moet doen na het douchen
maar jij bent bang voor water, vuur, geesten, donker en sommige dieren.quote:
Oh dan moet je nog watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens travbuddy heb ik 9% van de wereld gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |