Wat vond je kut dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij gaf wel goed advies en tips maarja
hoe bedoel jequote:
quote:
Hommotjes denken alleen maar Gay Mindsquote:
quote:
met zo`n presentatie. Wat vindt je precies kut met praten? Kom je niet uit je woorden of?quote:
Wiskunde is moeilijkquote:
oh ik moet nog iets van algebraïsche vaardigheden doen en het toetsen van hypothesen (werkelijk geen idee waar dat over gaat tbh, zie je hoeveel ik doe op schoolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te doen dan?
Angelquote:
Jij bent dus homo? Oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hommotjes denken alleen maar Gay Minds
Ik wist tekst helemaal uit mn hoofd maar het kwam er raar uit.Ik weet ook niet meer waar ik t over hebquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met zo`n presentatie. Wat vindt je precies kut met praten? Kom je niet uit je woorden of?
Wat voor opleiding doe je dan? Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh ik moet nog iets van algebraïsche vaardigheden doen en het toetsen van hypothesen (werkelijk geen idee waar dat over gaat tbh, zie je hoeveel ik doe op school)
Ik dacht great minds? niet de rollen omdraaienquote:
Neequote:
Dus gewoon vreselijk nerveus als je moet praten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wist tekst helemaal uit mn hoofd maar het kwam er raar uit.Ik weet ook niet meer waar ik t over heb
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan? Klinkt ingewikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |