Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha vet. Nee beetje erg hoogtevrees daarvoor
Vette shitquote:
eentje maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????
Volhouden.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde FOK!ster, je weet wel, heppie
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denken dat wij aan seks doengeen seks voor het huwelijk hier.
ja hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenZelfde als dat ik in India ben wezen paragliden
[..]
Vette shit
Hoe kom jij aan zoveel vrije tijd om telkens meer dan een maand te reizenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenZelfde als dat ik in India ben wezen paragliden
[..]
Vette shit
Ik las paardrijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet niet, op de havo heb ik 5 jaar lang echt werkelijk niks gedaan en het is best moeilijk dat nu te veranderenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom let je dan niet op?
Wat heb je nu bij wiskunde dan?
Ja dat zou ik ook niet durven met hoogtevreesquote:
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
wel grappig dat het topic het snelste loopt op een dag dat de zon schijnt en het lekker weer buiten is
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
wel grappig dat het topic het snelste loopt op een dag dat de zon schijnt en het lekker weer buiten is
Zo gaat het heel vaak hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hehij heeft nog veel meer koele video's
Ik studeer gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel vrije tijd om telkens meer dan een maand te reizen? Plus dat je waarschijnlijk een goede baan hebt
Heb ik daar ook gedaanquote:
Ja man binnen schuilen tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb slechts een leven in het weekend en wanneer het slecht weer isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?
gisteren niet. Ik vond het best wel eng dat je toen buiten was trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?
Rijke ouders?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik studeer gewoon hoor
[..]
Heb ik daar ook gedaanVet leip, nog nooit in mijn leven gedaan. Die gids ja ga er maar op, dit is links rechts etc. Zo veel plezier
![]()
Dus nu gewoon niets doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
weet niet, op de havo heb ik 5 jaar lang echt werkelijk niks gedaan en het is best moeilijk dat nu te veranderen
heb nu toepassingen van de differentiaalrekening
Ik kwam helemaal vermoeid binnen wat denken mijn ouders wel niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gisteren niet. Ik vond het best wel eng dat je toen buiten was trouwens.
Ik betaal alles zelfquote:
L to the Beequote:
Netjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf
Ik leen bij de overheid mijn studie, en heb een baantje voor vakanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |