Wat mooiquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
nou hier een grijze, een petrol en een tuquiseblauwe, De Petrol en de blauwe ( hij is groter dan de andere)van Catania, de grijze van iets van de Wibra wat volgens mij een partij was ( jammer is al jaren niet meer te krijgen Hanah garen)
mooi dat kussen. Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef Toverheks het volgende:
http://attic24.typepad.co(...)-cushion-ta-dah.html
die plaid en dat ronde kussenen heb nog zoveel restjes over
die is mooi!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!
Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)
[ afbeelding ]
hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
dank jullie wel meisjes voor de complimenten en quot ff Bijou, ja erg he doe ze nu zo uit me hoofd echt verslavend dit patroonquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Bijou het volgende:
Haha Toverheks mooi! Ben blij dat ik niet de enige ben die verslaafd is aan een patroon
een schatje deze petquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!
Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)
[ afbeelding ]
hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
Wauw!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
* BrainTeaser doet een dansje
Nooit gedacht dat ik deze post ooit nog eens zou typen, maar mijn Rainbow Granny Stripe is eindelijk af!!!
[ afbeelding ]
Echt heel erg, maar dit is dus de deken waar ik in topic #102 al over begon
Die is mooi geworden zeg! Wat een klus!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
Nooit gedacht dat ik deze post ooit nog eens zou typen, maar mijn Rainbow Granny Stripe is eindelijk af!!!
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
mooie kleuren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nieuw bestelde bollen ook niet goed zijn heb ik nog wel voor je hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, true. Dat doet mij dus vermoeden dat die hele Drops Paris-lijn veranderd/vernieuwd is of zo. Maar ik kan me er ook in vergissen dat '23' op de vorige verpakking stond. Dat weet ik niet zeker meer. Ik weet alleen dat ik het onder dat kleurnummer gekocht heb, en dat heb ik deze keer ook.
Hoera!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kleuren *is verliefd*quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |