ja ik geef je gelijk hoor, ik zit ook al te bedenken wat moet ik er allemaal mee, heb al 2 weggegeven, heb nu 3 voor de lente/zomer en 2 voor met deze koude dagen een creme en een regenboogbruinquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik hou het na 1 sjaal wel voor gezien hoormaar dat neemt niet weg dat ik er best wel verliefd op ben!
ja die bedoel ik, en ja is ook mijn lievelingskleurquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef trui het volgende:
het linkje is naar het kussen... maar je bedoelt de hexagonnendeken achter 't kussen op die van-onderaf-4e-foto dus? ja die is mooi.
en yogalove, ik hou ook erg van die kleur.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
nou hier een grijze, een petrol en een tuquiseblauwe, De Petrol en de blauwe ( hij is groter dan de andere)van Catania, de grijze van iets van de Wibra wat volgens mij een partij was ( jammer is al jaren niet meer te krijgen Hanah garen)
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef Toverheks het volgende:
http://attic24.typepad.co(...)-cushion-ta-dah.html
die plaid en dat ronde kussenen heb nog zoveel restjes over
Ik zou even bj de winkel navragen hoe het zit. En of ze ook kleur nummer 7 hebben. Wellicht hebben ze het gewoon verkeerd gestuurd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie wel eens last van kleurverschillen tussen bollen katoen?
Ik had Drops Paris 23 (lichtgrijs) besteld. Daarvan had ik nog wat liggen en ik was halverwege een project. Nu blijken mijn nieuwe bollen lichtgrijs veel blauwer te zijn, dus ik kan mijn project er niet mee afmaken. Op de verpakking staat bij kleur ook niet meer '23' maar '07'.
Zou dit nou een nieuwe lichting kleuren van Drops Paris zijn? Of komen zulke kleurverschillen vaker voor tussen verschillende partijen? Man, wat baal ik er van. Kan ik helemaal opnieuw beginnen, en ik moet het zondag af hebben.
Ik heb het ooit met de catania gehad. Daar maakte ik een poncho van, maar ben daarmee gestopt omdat na bijbestellen de kleur niet overeen kwam. Later in een winkel nagevraagd, en daar bleek dat de precieze kleur die ik gebruikte uit de collectie was gehaald. Ik heb toen ook alles uit moeten halen. Ben nooit weer opnieuw begonnen, al was ik al bijna klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had Drops Paris 23 (lichtgrijs) besteld. Daarvan had ik nog wat liggen en ik was halverwege een project. Nu blijken mijn nieuwe bollen lichtgrijs veel blauwer te zijn, dus ik kan mijn project er niet mee afmaken. Op de verpakking staat bij kleur ook niet meer '23' maar '07'.
Zou dit nou een nieuwe lichting kleuren van Drops Paris zijn? Of komen zulke kleurverschillen vaker voor tussen verschillende partijen? Man, wat baal ik er van. Kan ik helemaal opnieuw beginnen, en ik moet het zondag af hebben.
Als ik hier kijk, zie ik dat 07 rood is, dus dat is een beetje vaag. 32 is grijsblauw, dus misschien hebben ze verkeerd gekeken en dat opgestuurd. Erg raar dat er 07 op staat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
ja dat ken ik ;-) vaak zijn er kleuren van een ander merk precies hetzelfde. Ik had het met phildar en catania ;-)quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik heb het ooit met de catania gehad. Daar maakte ik een poncho van, maar ben daarmee gestopt omdat na bijbestellen de kleur niet overeen kwam. Later in een winkel nagevraagd, en daar bleek dat de precieze kleur die ik gebruikte uit de collectie was gehaald. Ik heb toen ook alles uit moeten halen. Ben nooit weer opnieuw begonnen, al was ik al bijna klaar.
leuk is die! Van ravelry?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!
Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)
[ afbeelding ]
hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
Ja ach, ik was van plan er toch nog een paar te haken van dit project, dus daar gebruik ik de nieuwe bollen voor. Ik heb dezelfde kleur nog elders in bestelling (die had vertraging) en ik hoop maar dat die kleur wel overeenkomt!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik zou even bj de winkel navragen hoe het zit. En of ze ook kleur nummer 7 hebben. Wellicht hebben ze het gewoon verkeerd gestuurd.
Maar het heeft een ander kleurnummer! Als het nou alleen een ander verfbadnummer was, maar een ander kleurnummer! Dan klopt er toch iets niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ach, ik was van plan er toch nog een paar te haken van dit project, dus daar gebruik ik de nieuwe bollen voor. Ik heb dezelfde kleur nog elders in bestelling (die had vertraging) en ik hoop maar dat die kleur wel overeenkomt!
Maar het lijkt me echt geen fout. De kleur grijs lijkt erg op elkaar, maar de nieuwe lichting is gewoon net iets blauwer.
Ja, true. Dat doet mij dus vermoeden dat die hele Drops Paris-lijn veranderd/vernieuwd is of zo. Maar ik kan me er ook in vergissen dat '23' op de vorige verpakking stond. Dat weet ik niet zeker meer. Ik weet alleen dat ik het onder dat kleurnummer gekocht heb, en dat heb ik deze keer ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar het heeft een ander kleurnummer! Als het nou alleen een ander verfbadnummer was, maar een ander kleurnummer! Dan klopt er toch iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |