abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:36:41 #176
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_123708805
http://attic24.typepad.co(...)-cushion-ta-dah.html

die plaid en dat ronde kussen O+ en heb nog zoveel restjes over
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:37:12 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123708819
oja, even gespiekt. dat ziet er niet zo 'punt naar voren' uit als ik voor ogen had toen ik het las. meer losjes om je heen gedrapeerd. :) dat vind ik ook wel mooi ja!
in de haak.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:37:50 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123708838
welke plaid bedoel je dan toverheks?
in de haak.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:38:06 #179
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_123708849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Ik hou het na 1 sjaal wel voor gezien hoor :P maar dat neemt niet weg dat ik er best wel verliefd op ben! O+
ja ik geef je gelijk hoor, ik zit ook al te bedenken wat moet ik er allemaal mee, heb al 2 weggegeven, heb nu 3 voor de lente/zomer en 2 voor met deze koude dagen een creme en een regenboogbruin
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:39:04 #180
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_123708879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:37 schreef trui het volgende:
welke plaid bedoel je dan toverheks?
deze heks _O- xigon en dat ronde bloemenkussen
pi_123708935
Ik vind die turquoise deken waar ze op de laatste foto tegenaan zit ook zo mooi.
Tja, die kleur he, das echt mijn favoriet! O+
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:42:49 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123709013
het linkje is naar het kussen... maar je bedoelt de hexagonnendeken achter 't kussen op die van-onderaf-4e-foto dus? ja die is mooi. O+

en yogalove, ik hou ook erg van die kleur. O+
in de haak.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:47:47 #183
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_123709195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef trui het volgende:
het linkje is naar het kussen... maar je bedoelt de hexagonnendeken achter 't kussen op die van-onderaf-4e-foto dus? ja die is mooi. O+

en yogalove, ik hou ook erg van die kleur. O+
ja die bedoel ik, en ja is ook mijn lievelingskleur :@ heb er zelf eens een muur van in mijn huiskamer gehad van aqua turquose
En mooi dat het stond met zelfde kleur plantenpotjes onderzetters en kussens op de bank
pi_123709820
O+
pi_123713217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]

nou hier een grijze, een petrol en een tuquiseblauwe, De Petrol en de blauwe ( hij is groter dan de andere)van Catania, de grijze van iets van de Wibra wat volgens mij een partij was ( jammer is al jaren niet meer te krijgen Hanah garen)
|:( :P :'( jij haakt tijdens het slapen en dromen ofzo enzovoorts hahaha, heb niemand zoveel in zo.n korte tijd zien mk. ;-).... *O* respect! o|O
By DMB
pi_123713250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef Toverheks het volgende:

die plaid en dat ronde kussen O+ en heb nog zoveel restjes over
O+
By DMB
pi_123713432
Hebben jullie wel eens last van kleurverschillen tussen bollen katoen?

Ik had Drops Paris 23 (lichtgrijs) besteld. Daarvan had ik nog wat liggen en ik was halverwege een project. Nu blijken mijn nieuwe bollen lichtgrijs veel blauwer te zijn, dus ik kan mijn project er niet mee afmaken. Op de verpakking staat bij kleur ook niet meer '23' maar '07'.

Zou dit nou een nieuwe lichting kleuren van Drops Paris zijn? Of komen zulke kleurverschillen vaker voor tussen verschillende partijen? Man, wat baal ik er van. Kan ik helemaal opnieuw beginnen, en ik moet het zondag af hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:37:56 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123713782
het klinkt meer of ze je de verkeerde bollen gestuurd hebben! :o
in de haak.
pi_123713895
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!

Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)

hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
pi_123714188
Grappig die pet. Leuk zeg!

@ Toverheks: wow, wow, wow! Indrukwekkend hoor, al die Alpines. Ze haken wel lekker weg hè?
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:46:02 #191
211083 Angelof9
I must go first
pi_123714224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Claudia_x het volgende:

Ik had Drops Paris 23 (lichtgrijs) besteld. Daarvan had ik nog wat liggen en ik was halverwege een project. Nu blijken mijn nieuwe bollen lichtgrijs veel blauwer te zijn, dus ik kan mijn project er niet mee afmaken. Op de verpakking staat bij kleur ook niet meer '23' maar '07'.

Zou dit nou een nieuwe lichting kleuren van Drops Paris zijn? Of komen zulke kleurverschillen vaker voor tussen verschillende partijen? Man, wat baal ik er van. Kan ik helemaal opnieuw beginnen, en ik moet het zondag af hebben.
Ik zou even bj de winkel navragen hoe het zit. En of ze ook kleur nummer 7 hebben. Wellicht hebben ze het gewoon verkeerd gestuurd.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_123714251
quote:

Ik heb het ooit met de catania gehad. Daar maakte ik een poncho van, maar ben daarmee gestopt omdat na bijbestellen de kleur niet overeen kwam. Later in een winkel nagevraagd, en daar bleek dat de precieze kleur die ik gebruikte uit de collectie was gehaald. Ik heb toen ook alles uit moeten halen. Ben nooit weer opnieuw begonnen, al was ik al bijna klaar. :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_123714769
quote:

Als ik hier kijk, zie ik dat 07 rood is, dus dat is een beetje vaag. 32 is grijsblauw, dus misschien hebben ze verkeerd gekeken en dat opgestuurd. Erg raar dat er 07 op staat!

Blabbel, mooie wolletjes! Ik O+ drops! De prijs vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallen. Zeker in de aanbieding! ;) Als je het vergelijkt met Lana Grossa, Collinette en bijv. Zitron, zit er een flink verschil tussen!

Leuke muts Annelotje :)
pi_123714857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik heb het ooit met de catania gehad. Daar maakte ik een poncho van, maar ben daarmee gestopt omdat na bijbestellen de kleur niet overeen kwam. Later in een winkel nagevraagd, en daar bleek dat de precieze kleur die ik gebruikte uit de collectie was gehaald. Ik heb toen ook alles uit moeten halen. Ben nooit weer opnieuw begonnen, al was ik al bijna klaar. :'(
ja dat ken ik ;-) vaak zijn er kleuren van een ander merk precies hetzelfde. Ik had het met phildar en catania ;-)
By DMB
pi_123714930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!

Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)

[ afbeelding ]

hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
leuk is die! Van ravelry?
By DMB
pi_123715012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ik zou even bj de winkel navragen hoe het zit. En of ze ook kleur nummer 7 hebben. Wellicht hebben ze het gewoon verkeerd gestuurd.
Ja ach, ik was van plan er toch nog een paar te haken van dit project, dus daar gebruik ik de nieuwe bollen voor. Ik heb dezelfde kleur nog elders in bestelling (die had vertraging) en ik hoop maar dat die kleur wel overeenkomt!

Maar het lijkt me echt geen fout. De kleur grijs lijkt erg op elkaar, maar de nieuwe lichting is gewoon net iets blauwer.
pi_123715057
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef CREADO het volgende:

[..]

leuk is die! Van ravelry?
ja! deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/super-cute-baby-cap
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:02:47 #198
211083 Angelof9
I must go first
pi_123715275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja ach, ik was van plan er toch nog een paar te haken van dit project, dus daar gebruik ik de nieuwe bollen voor. Ik heb dezelfde kleur nog elders in bestelling (die had vertraging) en ik hoop maar dat die kleur wel overeenkomt!

Maar het lijkt me echt geen fout. De kleur grijs lijkt erg op elkaar, maar de nieuwe lichting is gewoon net iets blauwer.
Maar het heeft een ander kleurnummer! Als het nou alleen een ander verfbadnummer was, maar een ander kleurnummer! Dan klopt er toch iets niet.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_123715287
Haha Toverheks mooi! Ben blij dat ik niet de enige ben die verslaafd is aan een patroon O-)
pi_123715708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar het heeft een ander kleurnummer! Als het nou alleen een ander verfbadnummer was, maar een ander kleurnummer! Dan klopt er toch iets niet.
Ja, true. Dat doet mij dus vermoeden dat die hele Drops Paris-lijn veranderd/vernieuwd is of zo. Maar ik kan me er ook in vergissen dat '23' op de vorige verpakking stond. Dat weet ik niet zeker meer. Ik weet alleen dat ik het onder dat kleurnummer gekocht heb, en dat heb ik deze keer ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')