Ja, dat kan natuurlijk ook! Maar wordt wel een hele gedaantesverandering dan. Succes ermee!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik verander gewoon mijn profielfoto naar die van Maxima!
Ik heb die gekleurde haaknaalden met een verdikt handvat, die werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:10 schreef -Spring het volgende:
Wat een leuke kikker!
Door jullie Wibraposts ben ik er net in m'n pauze ook even naartoe gelopen. Er stond een oud vrouwtje verheugd in de nieuwe doos met wolletjes te wroeten. Ze was zo blij dat er weer geel was.
Hoe zit dat met de maat van je naald bij het Wibragaren? Klopt het dat er alleen breinaaldmaten bijstaan? Of maakt dat geen verschil?
De mevrouw van het wolwinkeltje waar ik later twee haaknaalden en oogjes kocht wilde me hier niet bij helpen en keek vies naar m'n Wibratasje.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ohhh die kikker. Echt heel gaaf!! Welke wol heb je gebruikt?
(en de foto's zijn erg groot en dat wordt niet op prijsgesteld voor tablet en mobielgebruiekrs, so you know)
Oh, heeft Wibra bij jullie wel naalden? Hier alleen brei.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij wijkt Wibra inderdaad wel wat af, maar als je je hele werkje met dezelfde wibranaald maakt, moet dat geen probleem zijn
Ik heb er ooit eentje gekocht. Daarna nooit meer want toen heb ik goede gekocht. Maar toen wel halverwege een dekentje geswitcht wat geen goed idee was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, heeft Wibra bij jullie wel naalden? Hier alleen brei.
Oh, die heb ik geloof ik ook nog liggen. Geen idee wat ermee te doen! Ik zou gewoon die aangegeven maat aanhouden en dan merk je snel genoeg of het te los wordt of juist te stijf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef -Spring het volgende:
Dit acryl komt van de Zeeman trouwens. Daar ben ik ook geweest.Olga; er staat breinaaldmaat 9 - 10 bij. Geen idee wat ik ermee wil, nog hoor, maar het waren de laatste twee bolletjes.
Dat wel idd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik geloof ik ook nog liggen. Geen idee wat ermee te doen! Ik zou gewoon die aangegeven maat aanhouden en dan merk je snel genoeg of het te los wordt of juist te stijf.
Ik handwerk voor de ontspanning maar blijf ook te laat op om dingen af te maken etc.. Maar ik denk niet meer aan werk, of rekeningen, of de zieke hond. Dus ontspant het.
ja de petrol is op ( had leuk leer jasje petrolkleur gekocht past er goed bij) en het grijs ook, dat blauwe wil ik geen franjes dit keer maar ook niet wat in het oorspronkelijke patroon staat, zit nog te bedenken heb nog 2 bollen blauw over.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:28 schreef trui het volgende:
wow Toverheks!en zonder franjes, dat kan natuurlijk ook nog.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
nou hier een grijze, een petrol en een tuquiseblauwe, De Petrol en de blauwe ( hij is groter dan de andere)van Catania, de grijze van iets van de Wibra wat volgens mij een partij was ( jammer is al jaren niet meer te krijgen Hanah garen)
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:33 schreef YogaLove het volgende:
[..]![]()
Foto van de mijne volgt 1 dezer dagen, nog 1 zijde franjes maken.
vind ik mooier staan, dus onder naar voren dan sla ik de uiteinden zo om me nek en die bungele dan ook voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |