quote:Op maandag 14 november 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
Meisjes, bij Euroland, eerst knakenland heet nu Hoppygeval (zoiets)...maar er liggen heel veel leuke haakboeken, ook een paar breiboeken, ook het boek wat Crochetwitch net gepost had ligt er ook.....ook Phildar haakkatoen 2 euro en Phildar wol 3 euro en 1 euro.
alles wordt in die winkels voor de hobby, van punniken tot kaarten maken etc.etc.
Dotje neem zoveel geld mee en GEEN pinpas want echt je ziet me leuke boekjes en meer spul liggen daarquote:
Nou, je brengt me inderdaad wel op ideeen! Zal het patroontje opslaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:33 schreef trui het volgende:
hehheh nou, ga je gang bietel, haak maar een omakleedje op je kindertafel.
Kussenhoes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef trui het volgende:
nijna, bij mij werkt vaak de volgende truc goed bij het sluiten van zo'n toer: de laatste steek vastmaken (met een halve vaste) aan één steek verder dan je eigenlijk zou denken dat ie officieel moet.
ik zit in dubio. heb bloemetjes-achtige zeshoekjes gehaakt. ik kan maar niet kiezen of het nou een tweede kussenhoesje wordt (het zijn ongeveer dezelfde kleuren als van 't andere hoesje waar ik nu een voorkant van heb) of dat ik ze gebruik om nog zo'n AH-tas mee op te leuken. wat jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(door de flits worden de kleuren lelijk, helpt waarschijnlijk niet echt bij het afwegen van de opties.)
ik kan het wel een keer uitschrijven hoor, maar als je eenmaal zo'n tekening kan lezen is dat nog veel makkelijker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:19 schreef Nijna het volgende:
Is dat patroontje er ook in uitgeschreven vorm? Want van zo'n schemaatje kan ik geen soep koken...
Ik ga het proberen met die granny square Trui
Daarom heb ik de boel ook in tassen, tas leeg dan eerst een andere tas zodat de kleuren nog enigzins fatsoenlijk verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:39 schreef Spiegelei het volgende:
trui ik vind je bloemen ook mooier voor het kussen. Ik vind het te open voor de tas omdat je dan inderdaad de bedrukking nog te goed ziet.
trovey: jemig 100 verschillende kleurtjes! je haakt de kleuren toch willekeurig? Goed opletten dat je niet ineen een paar kleuren helemaal overslaat ! haha Aan de andere kant is een bepaalde kleur 'vergeten' niet zo erg als je niet een bepaald patroon hebt. Ik vind je deken in ieder geval erg leuk, lekker kleurig.
Ik ben vandaag jarig en bij de post vond ik van een hele lieve vriendin 2 haakbladen (crochet today! en crochet world) echt super leuk zo'n attent cadeautje!
nijna, bij deze: (beetje haastig, dus let niet op de typefouten!)quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan het wel een keer uitschrijven hoor, maar als je eenmaal zo'n tekening kan lezen is dat nog veel makkelijker!
zie anders de betekenis van de symbolen en hier de uitleg over hoe je zo'n diagram moet lezen/volgen.
O wat een goed plan! Het nare is ook dat het om en om 3 lossen en een stokje is. Daardoor krijg ik het niet gelijkmatig.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef trui het volgende:
wat een werk, mmascha! wow! en mooi hoor!
het zijkant probleem is bekend, maar hier vooral lastig omdat het met een contrasterende kleur gedaan wordt. wat ik zou doen denk ik is eerst met rood een rand maken, waarbij je de steken zo regelmatig mogelijk probeert te verdelen. daarna pas met wit in die rode rand, dan zie je het onregelmatige niet meer zo goed.
Ohhhh, ssst!quote:Op maandag 14 november 2011 15:56 schreef Toverheks het volgende:
Meisjes, bij Euroland, eerst knakenland heet nu Hoppygeval (zoiets)...maar er liggen heel veel leuke haakboeken, ook een paar breiboeken, ook het boek wat Crochetwitch net gepost had ligt er ook.....ook Phildar haakkatoen 2 euro en Phildar wol 3 euro en 1 euro.
alles wordt in die winkels voor de hobby, van punniken tot kaarten maken etc.etc.
ik zelf vind roze rood leukquote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, mmascha! Mooi zeg!
Was net eens even aan het kijken voor wat leuke kleurtjes voor een dekentje.
[ afbeelding ]Regenboog
Ik twijfel alleen aan dat roze en rood dat dan naast elkaar komt...
Wat vinden jullie?
Ohja, das mss wel handig om erbij te vertellen!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zelf vind roze rood leukmooie kleurtjes, wat voor deken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |