die schrijf ik in m'n schrift, dankje! Ik ga op zoek naar een platte kruik (rond lijkt de klep me te moeilijk) want dat is een tof kraamcadeau!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Serinde wat leuk! Ik zie mogelijkheden voor een kruikenzak![]()
meestal hebben mensen zelf al wel een paar metalen kruiken op voorraad (moet geloof ik standaard in de basisuitrusting zitten). maar een leuke gehaakte zak daarvoor lijkt me een mooi cadeau! desnoods doen ze 'm OM de gewone kruikenzak heen, als extra laagje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef EsseEi het volgende:
of zo'n ronde kruikenzak met een koord bovenin, dat je het samen kan trekken. hoef je geen flap te makenkan je de kop gewoon op de voorkant maken. (en dan zo'n metalen kruik erin ofzo) (geen kinderen hoor weet niet precies hoe dat zit, maar wel van mn zus dat het gewoon van die metalen zware dingen zijn toch? (en in de kinder-afdeling in het ziekenhuis
)
oh en ik hoop zo erg dat ik dat boekje krijgal is het alleen maar voor dat schaap
(het duurt nog 7 weken maar goed)
Bedankt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:30 schreef trui het volgende:
ik snap niet helemaal waar de onduidelijkheid zit, mirjam? maar ik heb 't patroon nu ook niet voor me, dat scheelt. ik vond de southbay shawlette (die er veel op lijkt) eerst ook even puzzelen maar als je 't een keer door hebt valt het eigenlijk wel mee, is mijn ervaring.
even een plaatje van mijn kussenhoes in wording:
[ afbeelding ]
leuk idee serinde, die pyjama-zak!
trovey, gefeliciteerd nog met je verjaardag! en, zat er nog iets haakbaars bij de cadeaus?
prachtig patroon, ophelia! ik heb nooit wat besteld bij die site maar wel met malabrigo garen gewerkt. erg mooie kwaliteit! maar ja, dat mag ook wel voor die prijs...
quote:Op zondag 13 november 2011 11:30 schreef trui het volgende:
even een plaatje van mijn kussenhoes in wording:
[ afbeelding ]
Ik ook. Wilde er al een bedsprei van maken maar dacht NEE DOT! cadeautjes maken!!quote:
quote:
Vooral die rode.quote:Op zondag 13 november 2011 14:28 schreef Dottey het volgende:
Eindelijk tijd om foto's te uploaden
babydeken 1:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
babydeken 2:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik weet namelijk niet wat het gaat worden
quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Dottey het volgende:
Ook de deken gaat vorm krijgen![]()
[ afbeelding ]
Goed om te lezen dat 't beter gaat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:20 schreef trui het volgende:
kniertje, het gaat al weer wat beter hoor, mooie patronen van zich verplaatsende bloeduitstortingen op mijn voet. en ik loop nu met 1 kruk ipv 2.
foto!!!quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef PM-girl het volgende:
Dottey, wat mooi! Vooral die grijze, wauw!
Ik heb vanavond een soort bivakmutsje in elkaar geflanst, snelste project ooit!
Laten we het erop houden dat hij vooral heel warm is!quote:
Nee niet van mezelf maar uit het boekje van Annemarie Arts met allemaal soorten gelukspoppetjes. Erg leuk!quote:Op maandag 14 november 2011 12:08 schreef BrainTeaser het volgende:
Oh wauw Spiegelei!Die Sinterklaas is echt tof!
Eigen patroon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |