abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 november 2011 @ 20:03:15 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_104215214
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef EsseEi het volgende:
Ik gebruik Impact3,5 van Phildar, is niet zo duur en heel zacht...het splijt wel...het is het zelfde spul als dat ze bij de euroland hadden
Thnx, haakt fijn :Y
Eerst hexagon van vele die nog moeten komen is klaar

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_104215322
Mooie wolletjes Ynske! En wat een schattig schaapje. O+

Wauw Spiegelei, wat een mooie shawls!! _O_ Wilde net vragen hoeveel bollen Delight je hebt gebruikt, maar 't antwoord staat er al, haha. Mijn Elise Shawl is volgens het patroon nu 'klaar', maar ik vind 'm nog te klein dus ik haak lekker door. Maar ik heb maar 2 bolletjes Delight, dus ik ben bang dat ik het niet ga redden. Toch nog maar wat bijbestellen denk ik... :')
Lief vogeltje ook. :)
Oh, en gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goede reden inderdaad om jezelf te trakteren. ;)

En Trui, hoe is het trouwens met je enkel/voet?? ;(
pi_104216780
Toch ook eens even mijn WIPje showen ;)

Zoveelste voorraaddoos met vierkantjes die hier voorbij komt! :P
Smile, tomorrow will be worse...
pi_104217066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef BrainTeaser het volgende:
Toch ook eens even mijn WIPje showen ;)

[ afbeelding ]

Zoveelste voorraaddoos met vierkantjes die hier voorbij komt! :P
oeh, lekker veel vierkantjes!
wat ga je drmee maken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_104217696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oeh, lekker veel vierkantjes!
wat ga je drmee maken?
Haha, onder het mom van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" ga ik me ook wagen aan een 1Up project (net als Lijnloos en EsseEi)
pi_104217977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Haha, onder het mom van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" ga ik me ook wagen aan een 1Up project (net als Lijnloos en EsseEi)
cool O+
ik heb zelf zo'n bakje van de chinees (chinees vreten), steeds als die vol is ga ik alles aan elkaar naaien, en als mn bakje dan weer leeg is ga ik 'm weer vol haken :+
pi_104218051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

cool O+
ik heb zelf zo'n bakje van de chinees (chinees vreten), steeds als die vol is ga ik alles aan elkaar naaien, en als mn bakje dan weer leeg is ga ik 'm weer vol haken :+
Ohja, jij was bezig met dat mysterieuze zwart-rode project toch? ;) Ben benieuwd wat het wordt hoor! :D

Edit: zie net dat er ook wit in zit trouwens! ;)
pi_104218201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Ohja, jij was bezig met dat mysterieuze zwart-rode project toch? ;) Ben benieuwd wat het wordt hoor! :D

Edit: zie net dat er ook wit in zit trouwens! ;)
ja :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:08:22 #184
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_104235043
wow mooie kleuren combi Ynske! :D
en ja die stomme blokken ga ik ook nog maken ;) het idee is dat ik alle 200 blokken uit het Jan Eaton boek haak en daarmee een deken maak (behalve de dubbele).
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:20:01 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104235265
wat bedoel je met de dubbele?

mooie kleuren ynske! zet 'm op! :)

kniertje, het gaat al weer wat beter hoor, mooie patronen van zich verplaatsende bloeduitstortingen op mijn voet. en ik loop nu met 1 kruk ipv 2.
in de haak.
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:36:55 #186
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_104253752
er staan in het Jan Eaton boek een aantal blokken 2 of 3 keer genoemd maar dan gewoon andere kleuren gebruikt. Dus hetzelfde blok, andere kleur. Ze staan ook nog op 1 pagina, als zijnde 3 (of misschien zelfs 4( verschillende blokken maar het is er eigenlijk maar 1.
pi_104254206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

De sprei van het plaatje staat ook in het boekje "Helemaal Hoooked" en is oorspronkelijk van Zpagetti....maar denk dat het zware van de zpagetti het opengerwerkt van de sprei compenseerd, zodat ie toch lekker warm is voor bijvoorbeeld op de bank. En schijnbaar is Ribbonxl lichter dus zou de sprei toch niet zo zwaar moeten worden....maar we gaan het zien ;)
Ik denk dat ook de grote vraag is of je handen het vol gaan houden om zo lang bezig te zijn met materiaal als Zpagetti, het blijft zwaar werken. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104254340
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:26 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk! nieuwe wolletjes Ynske! En je schaap vind ik leuk hoor, lastig haken lijkt me met dat witte spul, is dat een soort teddy?

Ik heb weer een shawl gemaakt. Ditmaal de Elise Shawl die ik hier ook al voorbij zag komen. Eerder maakte ik al de South Bay shawlette voor mezelf. Beide patronen lijken heel erg op elkaar en ik vind ze met die drops delight met verloop van kleuren zoooo leuk. Dus ff showen maar.

South Bay Shawlette gehaakt om mijn grootste naald (bij mij een 8, maar in het "echt" iets van een 6,5 of 7) heel losjes en super groot, dat wilde ik zelf graag:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Elise Shawl voor een internationale swap, gehaakt op "mijn" naald 4 en dus wat dichter/compacter ook minder groot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en dan heb ik ook nog een vogeltje gemaakt:

[ afbeelding ]

Ik heb overigens de Elise Shawl niet geblockt. Niet zo'n zin in en ik vind het ook niet echt nodig.

En morgen komen er weer allemaal nieuwe wolletjes binnen *O* .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*; met een beetje geluk krijg ik morgen een boek met dat soort haakpatronen voor mijn verjaardag....althans ik hoop dat mijn aanwijzingen waar je het boek kon kopen + de vraag wat ik wilde hebben als verjaardagcadeau opgepikt zijn :Y)
Optimist tot in de kist
pi_104255028
Even een tussenstandje van mijn Log Cabin, nu het formaat van een flinke babydeken.

Slechte foto maar ja, het is donker. :P
Optimist tot in de kist
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:37:52 #190
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_104256156
Trovey, jeetje wat een werk! Maar wel erg leuk en heeeel veeeeel kleurtjes, had je die al allemaal thuis liggen of heb je er veel bij gekocht? Hoe groot gaat hij worden?

En die zpagetti kwestie, het blijf idd zwaar maar daar kies ik voor :p en anders gewoon in etappes werken en wegleggen als het te zwaar wordt...ik verzin wel wat ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_104256390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trovey, jeetje wat een werk! Maar wel erg leuk en heeeel veeeeel kleurtjes, had je die al allemaal thuis liggen of heb je er veel bij gekocht? Hoe groot gaat hij worden?

En die zpagetti kwestie, het blijf idd zwaar maar daar kies ik voor :p en anders gewoon in etappes werken en wegleggen als het te zwaar wordt...ik verzin wel wat ;)
95% komt van de Kringloop, de rest had ik eigenlijk nog thuis liggen, een selectie van één zo'n bolletje wat je koopt en denkt...die ga ik ooit gebruiken....nou nu dan.. :P

Ik ga voor een beetje formaat deken voor de bank, wol zat ervoor. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:44:36 #192
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_104256407
Wow die is al groot Trovey, wel tof met al die kleurtjes, maar ook wel beetje psychedelisch (ofzo). Doe je het trouwens met vasten of stokjes?

En TG je kan het altijd opzij leggen inderdaad :) ben benieuwd hoe zo'n deken wordt!

(bij mn mand op facebook staat als opmerking: oh die groene is gaaf! (van de 3, die groene is dus van mij de andere 2 van mn moeder ;))
pi_104257421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:44 schreef EsseEi het volgende:
Wow die is al groot Trovey, wel tof met al die kleurtjes, maar ook wel beetje psychedelisch (ofzo). Doe je het trouwens met vasten of stokjes?

En TG je kan het altijd opzij leggen inderdaad :) ben benieuwd hoe zo'n deken wordt!

(bij mn mand op facebook staat als opmerking: oh die groene is gaaf! (van de 3, die groene is dus van mij de andere 2 van mn moeder ;))
Allemaal gedaan met vasten maar het verveelt eigenlijk niet, juist doordat je steeds moet wisselen na 3 rijen vasten :P. Ik heb alleen wel 4 van die grote stevige boodschappentassen vol met wol rondslingeren voor dit project en moet je nog opletten ook welke tas je pakt om de kleuren goed over de deken te verdelen. :')
Optimist tot in de kist
pi_104257576
Trovey wat wordt hij leuk je deken ^O^ en die tassen sjonge sjonge wat een leuke ideeen en ik zag een *mislukt* schaapje vond er zelf niks mislukt aan hoor.......helemaal leuk weer meisjes ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_104259636
Hij wordt echt tof Trovey! :D
Maar het lijkt idd net een soort optische illusie als je er lang naar kijkt!
pi_104262523
Van de week kreeg ik van mn ouders een paar bollen katoen van Phildar O+ wat een lekker spul om mee te werken!!!
Fake it till you make it...
pi_104265606
Een clover haaknaald 4.0 en 5.0 gekregen nog voor m'n verjaardag O+ En het boekje gehaakte beestenboel, omdat daar heel wat diertjes instaan die ik nog eens wil maken. Afgelopen week had ik zelf al 'superlieve figuurtjes zelf haken' gekocht voor 5 euro.

Heb het sinterklaascadeautje voor m'n petekindje al af, morgen bij daglicht foto's maken. Weet niet wat ik nu zal gaan maken, heb te veel keus :D

Veel leuks weer gezien hier!
Spiegelei: wat een mooie sjaals!!
Ynske: goed project en dat pakket gaf vast en zeker een *O* -gevoel :s)
Ik hou van wolletjes.
pi_104275775
Ik wacht af wat ik in de loop van de dag ga krijgen voor mijn verjaardag....als iedereen tenminste de hints/instructies opgepikt heeft moet daar iets bijzitten wat met haken te maken heeft. :P
Optimist tot in de kist
pi_104278365
@trovey gefeliciteerd!! Ik merk dat men het bij mij altijd moeilijk vind om iets haakgerelateerds te geven. Afgelopen keer dan ook alleen van mn vriend wol gekregen en de rest heeft zich er ver vanaf gehouden haha.
Gaaf deken trouwens. Wel veeeeeeeel werk met al die vasten!

Verder heb ik weer ontzettend veel leuke dingen gezien zeg. Dat schaapje was helemaal niet mislukt! Cute juist!
Die hexagon is ook erg mooi! En een paar wipjes voor upjes... Ik moet ook nog... hij ligt hier half af haha.
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:06:14 #200
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_104278511
Trovey gefeliciteerd! :D
Denk dat als ik iets haakgerelateerds wil ik het gewoon heel specifiek op mn verlanglijstje moet zetten haha, anders zijn ze bang dat het dubbel is ;) Geloof dat ik wel de lieve cupcakes van made by mriek in mn virtuele schoen krijg ;)

Gister dagje naar de sauna geweest en er hing een gehaaktupje aan mn tas, in de wachtrij kreeg ik leuk commentaar erop :D

en ik moet even klagen over het zoekfilter van Ravelry...ben opzoek naar hartjes, vind er super veel maar na een tijdje komen er alleen maar andere dingen :S mutsen en dekens enzo, niks geen hartje erin te bekennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')