Thnx, haakt fijnquote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef EsseEi het volgende:
Ik gebruik Impact3,5 van Phildar, is niet zo duur en heel zacht...het splijt wel...het is het zelfde spul als dat ze bij de euroland hadden
oeh, lekker veel vierkantjes!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef BrainTeaser het volgende:
Toch ook eens even mijn WIPje showen
[ afbeelding ]
Zoveelste voorraaddoos met vierkantjes die hier voorbij komt!
Haha, onder het mom van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" ga ik me ook wagen aan een 1Up project (net als Lijnloos en EsseEi)quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, lekker veel vierkantjes!
wat ga je drmee maken?
coolquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Haha, onder het mom van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" ga ik me ook wagen aan een 1Up project (net als Lijnloos en EsseEi)
Ohja, jij was bezig met dat mysterieuze zwart-rode project toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
cool
ik heb zelf zo'n bakje van de chinees (chinees vreten), steeds als die vol is ga ik alles aan elkaar naaien, en als mn bakje dan weer leeg is ga ik 'm weer vol haken
jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ohja, jij was bezig met dat mysterieuze zwart-rode project toch?Ben benieuwd wat het wordt hoor!
Edit: zie net dat er ook wit in zit trouwens!
Ik denk dat ook de grote vraag is of je handen het vol gaan houden om zo lang bezig te zijn met materiaal als Zpagetti, het blijft zwaar werken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
De sprei van het plaatje staat ook in het boekje "Helemaal Hoooked" en is oorspronkelijk van Zpagetti....maar denk dat het zware van de zpagetti het opengerwerkt van de sprei compenseerd, zodat ie toch lekker warm is voor bijvoorbeeld op de bank. En schijnbaar is Ribbonxl lichter dus zou de sprei toch niet zo zwaar moeten worden....maar we gaan het zien
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:26 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk! nieuwe wolletjes Ynske! En je schaap vind ik leuk hoor, lastig haken lijkt me met dat witte spul, is dat een soort teddy?
Ik heb weer een shawl gemaakt. Ditmaal de Elise Shawl die ik hier ook al voorbij zag komen. Eerder maakte ik al de South Bay shawlette voor mezelf. Beide patronen lijken heel erg op elkaar en ik vind ze met die drops delight met verloop van kleuren zoooo leuk. Dus ff showen maar.
South Bay Shawlette gehaakt om mijn grootste naald (bij mij een 8, maar in het "echt" iets van een 6,5 of 7) heel losjes en super groot, dat wilde ik zelf graag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Elise Shawl voor een internationale swap, gehaakt op "mijn" naald 4 en dus wat dichter/compacter ook minder groot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan heb ik ook nog een vogeltje gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb overigens de Elise Shawl niet geblockt. Niet zo'n zin in en ik vind het ook niet echt nodig.
En morgen komen er weer allemaal nieuwe wolletjes binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met een beetje geluk krijg ik morgen een boek met dat soort haakpatronen voor mijn verjaardag....althans ik hoop dat mijn aanwijzingen waar je het boek kon kopen + de vraag wat ik wilde hebben als verjaardagcadeau opgepikt zijn
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
95% komt van de Kringloop, de rest had ik eigenlijk nog thuis liggen, een selectie van één zo'n bolletje wat je koopt en denkt...die ga ik ooit gebruiken....nou nu dan..quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trovey, jeetje wat een werk! Maar wel erg leuk en heeeel veeeeel kleurtjes, had je die al allemaal thuis liggen of heb je er veel bij gekocht? Hoe groot gaat hij worden?
En die zpagetti kwestie, het blijf idd zwaar maar daar kies ik voor :p en anders gewoon in etappes werken en wegleggen als het te zwaar wordt...ik verzin wel wat
Allemaal gedaan met vasten maar het verveelt eigenlijk niet, juist doordat je steeds moet wisselen na 3 rijen vastenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:44 schreef EsseEi het volgende:
Wow die is al groot Trovey, wel tof met al die kleurtjes, maar ook wel beetje psychedelisch (ofzo). Doe je het trouwens met vasten of stokjes?
En TG je kan het altijd opzij leggen inderdaadben benieuwd hoe zo'n deken wordt!
(bij mn mand op facebook staat als opmerking: oh die groene is gaaf! (van de 3, die groene is dus van mij de andere 2 van mn moeder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |