dank jullie wel meisjes voor de complimenten en quot ff Bijou, ja erg he doe ze nu zo uit me hoofd echt verslavend dit patroonquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef Bijou het volgende:
Haha Toverheks mooi! Ben blij dat ik niet de enige ben die verslaafd is aan een patroon
een schatje deze petquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!
Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)
[ afbeelding ]
hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
Wauw!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
* BrainTeaser doet een dansje
Nooit gedacht dat ik deze post ooit nog eens zou typen, maar mijn Rainbow Granny Stripe is eindelijk af!!!
[ afbeelding ]
Echt heel erg, maar dit is dus de deken waar ik in topic #102 al over begon
Die is mooi geworden zeg! Wat een klus!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
Nooit gedacht dat ik deze post ooit nog eens zou typen, maar mijn Rainbow Granny Stripe is eindelijk af!!!
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
mooie kleuren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nieuw bestelde bollen ook niet goed zijn heb ik nog wel voor je hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, true. Dat doet mij dus vermoeden dat die hele Drops Paris-lijn veranderd/vernieuwd is of zo. Maar ik kan me er ook in vergissen dat '23' op de vorige verpakking stond. Dat weet ik niet zeker meer. Ik weet alleen dat ik het onder dat kleurnummer gekocht heb, en dat heb ik deze keer ook.
Hoera!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kleuren *is verliefd*quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook. Ik maakte een ijsbeer met bewegende armen en benen. Het was een lelijk ding geworden, maar door er een gezellige muts en sjaal bij te haken is hij toch redelijk geworden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een onzettend gehandicapt beertje aan het maken. Maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om 'm (of haar eigenlijk) niet af te maken.
Hets scheelt al als ze er iig lief uitzien. Maar dat is bij mijn beertje ook nog maar de vraag. Ik heb er uit ongeduld veel te kleine oogjes ingeprikt (ik moet nog grotere kopen) en er uit overmoed pas na het vullen een vilten neusje opgenaaid. Dus naaide ik lusjes en knoopjes waar ik vervolgens veel te hard aan trok met alle vilten gevolgen van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik maakte een ijsbeer met bewegende armen en benen. Het was een lelijk ding geworden, maar door er een gezellige muts en sjaal bij te haken is hij toch redelijk geworden.
Ik zeg gewoon, "hij is mooi van lelijkheid, haha"
Mijn allereerste beertje is ook zwaar gehandicapt uitgepakt. Maar dat maakt haar juist wel schattig. In ieder geval ben ik er aan gehecht want het is wel míjn gehandcapte beerquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een onzettend gehandicapt beertje aan het maken. Maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om 'm (of haar eigenlijk) niet af te maken.
Ze moet nog een arm, twee benen en een jurk. En een sjaal om het gebrek aan een fatsoenlijk vastgezet hoofd te verbloemen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben zo onderdehand wel benieuwd naar dat beest!
Welkom gewoonmezelf!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een leuk topic! Ik ben nog beginnend! Leer alles van mn moeder, nu ben ik bezig met een wikkeldoek of eigenlijk 2 voor de tweeling van mb beste vriendin die in sept verwacht worden. Ik had al een hele leuke met roze maar die hou ik zelf
fotoquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hets scheelt al als ze er iig lief uitzien. Maar dat is bij mijn beertje ook nog maar de vraag. Ik heb er uit ongeduld veel te kleine oogjes ingeprikt (ik moet nog grotere kopen) en er uit overmoed pas na het vullen een vilten neusje opgenaaid. Dus naaide ik lusjes en knoopjes waar ik vervolgens veel te hard aan trok met alle vilten gevolgen van.
hahaah en is het voor een kind? die merken er niks van hoor hihihihiquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze moet nog een arm, twee benen en een jurk. En een sjaal om het gebrek aan een fatsoenlijk vastgezet hoofd te verbloemen.
Dat laatste vind ik sowieso een crime. Vooral wanneer, zoals in dit patroon, de onderkant van het hoofd en de bovenkant van het lijf niet uit hetzelfde aantal steken bestaan.
er staan er nu een paar in de OP. (onder de spoiler)quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand een goede tutorial voor haar?
Ben nu een uur bezig geweest maar mn popje heeft nu wel erg veel haar.
Hij is voor m'n dochtertje. Die zal 'm idd sowieso wel mooi vinden. M'n allereerste haakwerk was een olifantje (dat er overigens stukken beter uitziet dan m'n huidige creatie) en dat sleept ze ook overal naartoe.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:21 schreef CREADO het volgende:
[..]
hahaah en is het voor een kind? die merken er niks van hoor hihihihi![]()
of voor jezelf? Ik heb het met in elkaar zetten![]()
. Vind het leuk om te maken, maar in elkaar zetten blehhhh
Je hebt er wel vingers naar zeg, als je eerste haaksel al zo mooi isquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij is voor m'n dochtertje. Die zal 'm idd sowieso wel mooi vinden. M'n allereerste haakwerk was een olifantje (dat er overigens stukken beter uitziet dan m'n huidige creatie) en dat sleept ze ook overal naartoe.
Vind je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt er wel vingers naar zeg, als je eerste haaksel al zo mooi is
check even de opquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand een goede tutorial voor haar?
Ben nu een uur bezig geweest maar mn popje heeft nu wel erg veel haar.
Jap, ik vind hem heel netjes gelukt, zeker voor een eerste keerquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vind je?Ik durfde 'm juist niet eerder te plaatsen hier.
Er staat er maar 1 toch? En niet met het haar wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:32 schreef trui het volgende:
[..]
er staan er nu een paar in de OP. (onder de spoiler)
Hoera!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zoet! Is het nou een kindermutsje?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef annelotje het volgende:
oh die sjaals op een rijtje! mooi!!!
Ik heb ook nog iets gehaakt ipv alleen wol gehaald (ja vandaag naar de zeeman geweest.oepss...)
[ afbeelding ]
hmm foto is een tikje fel... en ja op de achtergrond een gedeelte van mn voorraad(je)
Ja voor n 2-jarigequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt zoet! Is het nou een kindermutsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |