quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Claw Boys Claw. Beter dat de meeste andere bands bij DWDD.
Nee, het majoranadeeltjequote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van het Higgs-deeltje?
Had ik gemist. Sorryquote:
Pics van de Tena van Karina.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Hopelijk heeft Karina een nieuwe Tena klaarliggen.
Nee, dat was Peter Higgs.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb toevallig de nieuwste van Nick Cave vorige week "gekocht".quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Had ik gemist. Sorry
Maar als je een Nick Cave of iets vergelijkbaars goed vind bevalt dit ook wel.
Ik zit niet dagelijks op de wiki van Frans.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frans Bauer (Roosendaal, 30 december 1973)
quote:
Goed. Nu zet ik de pizza maar weg... geen eetlust meerquote:
Majorana deeltje.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Twee keer zelfsquote:
nee want dan krijg je dagen lang allerlei compilatie uitzendingen van zijn beste werk.. >.<quote:
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereidquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee want dan krijg je dagen lang allerlei compilatie uitzendingen van zijn beste werk.. >.<
je hebt niks gemist..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Pfoe ik moest m'n auto even aan de kant zetten
terwijl hij het niet had voorbereid.... rightquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Jivis het volgende:
Dus Frans is helemaal naar de DWDD-studio gerezen voor dit kutitem?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereid
Zijn begrafenis zal wereldwijd worden uitgezondenquote:
In 42 talenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereid
Beatrix zag je ook genieten maar niet heus 0.quote:
Mehehequote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou een unaniem belachelijk succes zijn.
Blijft bij Moerdijk op de parking slapen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Jivis het volgende:
Dus Frans is helemaal naar de DWDD-studio gerezen voor dit kutitem?
Beste lyric everquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Een onsje geluk is meer waar dan een pond goud
Geen speld tussen te krijgen. Recht uit het hartquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Een onsje geluk is meer waar dan een pond goud
Er zit een knop op je TVquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
waarom moest hij nou 'here comes the sun 'verkrachten
Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
waarom moest hij nou 'here comes the sun 'verkrachten
+ zoveel keer Ahoyquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
frans zingt op bedrijfsfeesten![]()
dan weet je dat je het gemaakt heb
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / [RTL5]Cheat on me #1 nieuw programma vanaf maandag 4 maart!
Thanx, cheaten is hot!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kooijemansquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat toch al nergens over dus kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Matthijs gaat er nog even over door, dat net verzonnen nummer
Rokjesdagquote:
Dat is zijn twitternaamquote:
Volgens het VI-woordenboek:quote:
quote:Aad300 - Aad de Mos. Fervent twitteraar. Rayonhoofd. Groot wiskundige, bekend van de formule 21=5. Kleed zich als Koko Petalo, had in België een auto met numberbord 'AAD 300'. Zie ook: 'Witte'.
Een klotsende tena lady die onder een rokje hangt?quote:
Wiki:quote:
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=768&bih=928quote:Volledige naam Aad de Mos
Bijnaam Aad Afkoopsom, Aad de Klos
Geboortedatum 27 maart 1947
Geboorteplaats Den Haag, Nederland
Niet volledigquote:
Pieter Derks.quote:
Ik zou echt niks weten, gaat mij niet zo snel te ver.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Wat is volgens u een goed voorbeeld van een grap die te ver gaat?
Jij blijft maar in mijn achting stijgen. Mooi is ie he? Vooral Jubilee Street en dan die climax op het einde.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toevallig de nieuwste van Nick Cave vorige week "gekocht".
Erg mooi inderdaad. De CD werd laatst ergens genoemd en ik dacht, ja die ga ik toch eens maar eens beluisteren. En misschien dat ik de LP van CBC zelfs ga kopen (ik heb nog wat bol.com bonnen kan ik die daar mooi voor gebruiken). Nu ik weer een platenspeler heb is het ook wel eens leuk een nieuwe LP te beluisteren in plaats van 1 van 30 jaar oud.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij blijft maar in mijn achting stijgen. Mooi is ie he? Vooral Jubilee Street en dan die climax op het einde.
Claw Boys Claw ook supergoed!
Gelukkig had ik het opgenomen zodat ik dat Bauergekwijl door kon spoelen. Wat een mongolen die daar van houden zeg. Zou het gemiddeld IQ wel eens willen weten van zo'n zaal waar hij optreedt.
De kookitems zijn altijd leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:08 schreef Specularium het volgende:
En Kranenborg gaat een truukje met een truffel doen.
Over opera.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:07 schreef Specularium het volgende:
We krijgen weer een muziekcollege, jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://translate.google.nl/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Geen zeldzame dieren, jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:08 schreef Specularium het volgende:
En Kranenborg gaat een truukje met een truffel doen.
Is het niet zo dat het mals zou worden als je het een paar uur kookt?quote:
Misschien zit het ook wel in de lasagna.quote:
Ik skip ze altijd.quote:
Ik eet het liever op dan er naar te kijken.quote:
Ja dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik eet het liever op dan er naar te kijken.
twitter:dwdd twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 14:25:13In de VARAgids een artikel over onze beeldredactie en hun favoriete komiek: Eddie Izzard: http://t.co/CpSZZNXPkN #DWDD @varagids reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef henkde_j het volgende:
twitter:dwdd twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 14:25:13In de VARAgids een artikel over onze beeldredactie en hun favoriete komiek: Eddie Izzard: http://t.co/CpSZZNXPkN #DWDD @varagids reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sacha de Boer komt naar Dwdd, maar gaat weg bij de NOS
![]()
Wel leuk dat de mensen die Jojanneke zogenaamd mooi vinden, vanavond een echt mooie vrouw kunnen bewonderen
Ja, altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:20 schreef Karina het volgende:
De kookitems zijn altijd leukEn truffel is lekker (ook chocoladetruffels trouwens
).
Vroeger, heel vroeger, ging ik nog weleens uit eten en soms had ik dan een gerecht waar wat truffel in verwerkt zat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit truffels heb gegeten.
Ja, zo'n beetje alle rare beesten smaken naar kip. Kangoeroe en slang en zo.quote:
Ik vind het ook één van de leukere items, Matthijs zelf volgens mij ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat sowieso natuurlijkIk vind het juist één van de leukere items bij DWDD. Maar smaken verschillen, niet alleen met eten.
Matthijs zeker, gratis smikkelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook één van de leukere items, Matthijs zelf volgens mij ook.
Die Dieuwke moet echt eens leren haar bek te houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef NoCigar het volgende:
https://twitter.com/DieuwkeWDD/status/308833712559226880
Walgelijk arrogante reactie op volkomen terecht kritiek. Echt stuitend.
Nopequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, heel erg en zo, maar hoe heeft dat met DWDD te maken?
De beeldredactie is toch die sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef henkde_j het volgende:
Niks maar ze zullen het vast noemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, heel erg en zo, maar hoe heeft dat met DWDD te maken?
Komtdiedoen?quote:
Maar voor alle mannen én vrouwen hebben we: Eddie Izzard!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Wij vrouwen moeten het doen met een ouwe man die muziek speelt
Inderdaad! Broekje is alvast uit hier.quote:
Opdracht hiervoor aan iemand gegeven?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef Stickertje het volgende:
ik kan niks horen omdat iemand aan het stofzuigen is
Vervelendste nieuwslezeres van het moment.quote:
Nou geweldig manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar voor alle mannen én vrouwen hebben we: Eddie Izzard!
Blijkbaar kan het beter als hij dat tijdens DWDD gaat doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee... heb mijn vriend goed afgericht
Ah zo eentje zoek ik nu ook. Een huishoudman.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee... heb mijn vriend goed afgericht
Waarom?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vervelendste nieuwslezeres van het moment.
Henny Huishoudman.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah zo eentje zoek ik nu ook. Een huishoudman.
Bespeur ik hier enige vrouw-vrouw-haat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vervelendste nieuwslezeres van het moment.
Omdat ze denkt dat braziliaans een taal is, om mee te beginnen. En ze heeft ongelijke wenkbrauwen.quote:
quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ze heeft ongelijke wenkbrauwen.
We zijn allebei vrouwen, dus tot zover klopt het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vrouw-vrouw-haat?
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet zo heel erg mooi eigenlijk.quote:
Harde pukkel heeft ze.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo heel erg mooi eigenlijk.
Ze ziet er sowieso elke keer bij DWDD steeds vreemd of heel erg truttig uit qua kleding.quote:
quote:
Bijelkaar geraapt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze ziet er sowieso elke keer bij DWDD steeds vreemd of heel erg truttig uit qua kleding.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ze is alleen maar lekkerder geworden, dames en heren.
Ook wel wat dikker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ben ik het mee eensquote:
ik zat er ook op te wachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen 'ze heeft leren pijpen' commentaar?
Lijkt nu niet zoveel mis meer mee, moet ik toegeven.quote:
Ze mag de weg naar mijn deurbel op de TomTom inkloppen vanavond!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt nu niet zoveel mis meer mee, moet ik toegeven.
Pas maar op Karina.quote:
Kindejen-vooj-kindejen-stem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Haar kakstem maakt hier een ietsiepietsie minder aantrekkelijk.
Juist niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Haar kakstem maakt hier een ietsiepietsie minder aantrekkelijk.
Het valt me net op dat het haar van Matthijs niet beweegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat haar van Matthijs is leuk.
Goed plakbandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het valt me net op dat het haar van Matthijs niet beweegt.
DWDD is toch meer een keuvelarietjes programma dan echt nieuws?quote:
20:00 nieuwslezer stoptquote:
begint steeds meer op shownieuws/hart van nederland te lijken dan een actualiteits- programmaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
DWDD is toch meer een keuvelarietjes programma dan echt nieuws?
Ben jij Braziliaans?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan ze ook nog dat fragment laten zien waarin ze zegt dat ze geen braziliaans spreekt? Dat zegt wel veel over haar deskundigheid.
Niet echt, het zegt niet veel namelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan ze ook nog dat fragment laten zien waarin ze zegt dat ze geen braziliaans spreekt? Dat zegt wel veel over haar deskundigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |