quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Claw Boys Claw. Beter dat de meeste andere bands bij DWDD.
Nee, het majoranadeeltjequote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van het Higgs-deeltje?
Had ik gemist. Sorryquote:
Pics van de Tena van Karina.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Hopelijk heeft Karina een nieuwe Tena klaarliggen.
Nee, dat was Peter Higgs.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb toevallig de nieuwste van Nick Cave vorige week "gekocht".quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Had ik gemist. Sorry
Maar als je een Nick Cave of iets vergelijkbaars goed vind bevalt dit ook wel.
Ik zit niet dagelijks op de wiki van Frans.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frans Bauer (Roosendaal, 30 december 1973)
quote:
Goed. Nu zet ik de pizza maar weg... geen eetlust meerquote:
Majorana deeltje.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Twee keer zelfsquote:
nee want dan krijg je dagen lang allerlei compilatie uitzendingen van zijn beste werk.. >.<quote:
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereidquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee want dan krijg je dagen lang allerlei compilatie uitzendingen van zijn beste werk.. >.<
je hebt niks gemist..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef henkde_j het volgende:
Pfoe ik moest m'n auto even aan de kant zetten
terwijl hij het niet had voorbereid.... rightquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Jivis het volgende:
Dus Frans is helemaal naar de DWDD-studio gerezen voor dit kutitem?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereid
Zijn begrafenis zal wereldwijd worden uitgezondenquote:
In 42 talenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die heeft hij natuurlijk zelf al voorbereid
Beatrix zag je ook genieten maar niet heus 0.quote:
Mehehequote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou een unaniem belachelijk succes zijn.
Blijft bij Moerdijk op de parking slapen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Jivis het volgende:
Dus Frans is helemaal naar de DWDD-studio gerezen voor dit kutitem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |