Ah, de alombekende domme opmerking van werkend volk .quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat niemand gewoon de fiets of auto pakt en langs de Kassen in het Westland o.i.d. rijdt en gewoon binnenstapt en vraagt of zij nog om mensen verlegen zitten.
Bedoel als je echt wilt werken moet je wel alle opties openhouden en gebruiken zeg ik altijd.
En dat je ook maar elk geboden salaris moet accepterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Verbaast me nog steeds dat mensen denken dat je maar gelijk elke kutbaan aan moet nemen wanneer je werkloos bent.
Wat vaak - zoals ik net ook al zei - onder je vaste lasten ligt die je per maand kwijt bent aan rekeningen, boodschappen, huur etc. Maar goed, alsof zij wel meteen naar de kassen rennen als ze hun baan verliezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat je ook maar elk geboden salaris moet accepteren
Ach natuurlijk, en als je geen werk in de buurt kunt vinden zoek je het toch gewoon wat verder weg? Gewoon anderhalf uur reizen voor die baan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat niemand gewoon de fiets of auto pakt en langs de Kassen in het Westland o.i.d. rijdt en gewoon binnenstapt en vraagt of zij nog om mensen verlegen zitten.
Bedoel als je echt wilt werken moet je wel alle opties openhouden en gebruiken zeg ik altijd.
dat klinkt net als het UWV, het enige advies dat hun kunnen geven is "begin voor jezelf". maar dat is omdat ze ook snappen dat de werkgelegenheid hopeloos isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, en als je geen werk in de buurt kunt vinden zoek je het toch gewoon wat verder weg? Gewoon anderhalf uur reizen voor die baan!
Of waarom niet gewoon verhuizen? Of beter nog, waarom gebonden blijven aan Nederland, je mag overal in de EU werken!
En waarom begin je niet gewoon voor jezelf?
Kortom, typisch gelul dat je alleen van bepaalde werkenden zult horen.
Het stomme is, ik heb het gedaan. Verhuisd naar een ander land, voor mezelf begonnen toen ik niet direct interessant werk kon vinden en nu rij ik 1 tot 1,5 km enkele reis en vaak nog meer. Zo gek zijn die opmerkingen dus niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, en als je geen werk in de buurt kunt vinden zoek je het toch gewoon wat verder weg? Gewoon anderhalf uur reizen voor die baan!
Of waarom niet gewoon verhuizen? Of beter nog, waarom gebonden blijven aan Nederland, je mag overal in de EU werken!
Nou meid! Geweldig! 1-1,5 km woehoe!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb het gedaan. Verhuisd naar een ander land, voor mezelf begonnen toen ik niet direct interessant werk kon vinden en nu rij ik 1 tot 1,5 km enkele reis en vaak nog meer. Zo gek zijn die opmerkingen dus niet.
Overigens zie je Spanjaarden en Italianen ondertussen wel door heel Europa migreren voor werk. Heeft mij mijn vorige baan gekost trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Van welk bedrag belastingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Bierkrat69 het volgende:
Ik zou ook graag voor mezelf beginnen. Ik zit op dit moment nog in de zw.
Vraag me alleen af, vanaf welk bedrag het belasting technisch ideaal is om voor jezelf te beginnen.
Hiermee bedoel ik het inkomen dat je per jaar heb.
Je moet al zoveel extra betalen bijv. kvk, inkomenbelasting enz enz.
Ik bedoel dat het moeilijk is van te voren te bepalen of het rendabel is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van welk bedrag belastingWat bedoel je?
Inkomstenbelasting betaal je over je inkomsten, schalen vind je op internet. KVK is 5 tientjes per jaar. Probleem is meer arbeidsongeschiktheid en dergelijke afdekken dmv verzekeringen.
Mja als je er zo tegen aankijkt dan kan je beter niet voor jezelf beginnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:17 schreef Bierkrat69 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het moeilijk is van te voren te bepalen of het rendabel is.
Echt een sprong in het diepe als je geen hulp hebt van je naasten....
En als het een Nederlander is is het minder erg?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Overigens zie je Spanjaarden en Italianen ondertussen wel door heel Europa migreren voor werk. Heeft mij mijn vorige baan gekost trouwens
Het is heel begrijpelijk dat bijna niemand zin heeft om ver te reizen, om te verhuizen, om op persoonlijk vlak te moeten bezuinigen of om stom werk te gaan doen. Maar dat is wel net even iets anders dan "Er is geen werk".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Misschien een mogelijkheid om je vaste lasten proberen te verlagen? Samenwonen met andere mensen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat vaak - zoals ik net ook al zei - onder je vaste lasten ligt die je per maand kwijt bent aan rekeningen, boodschappen, huur etc. Maar goed, alsof zij wel meteen naar de kassen rennen als ze hun baan verliezen.
Ja daar ben ik nog mee bezig maar als je het nooit eerder gedaan hebt, blijft het lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja als je er zo tegen aankijkt dan kan je beter niet voor jezelf beginnen.
Voordat je begint doe je normaal namelijk onderzoek of het rendabel is.
Bedoelde uur. Insert lach-huil-smiliequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou meid! Geweldig! 1-1,5 km woehoe!!
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En als het een Nederlander is is het minder erg?
Ik ben geen student, grapjas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Misschien een mogelijkheid om je vaste lasten proberen te verlagen? Samenwonen met andere mensen?
quote:
Verdwijn maar weer uit dit topic, jij werkend mens.... Wij werklozen, zijn dit soort domme dooddoeners wel zat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is niet alsof het vanaf het moment dat je bent afgestudeerd plotsklaps onmogelijk wordt om op kamers te wonen. In andere landen is het zelfs vrij gebruikelijk.
Afgezien daarvan ligt zelfs het minimumloon ruim boven bijstandsniveau dus eigenlijk zou je daar toch wel van moeten kunnen rondkomen als je zuinig aan doet.
Een paar decennia was dat hier ook normaal om met veel mensen in 1 huis te wonen. Niet dat het leuk of makkelijk zal zijn. Maar als je in de bijstand zit moet je op een gegeven moment wat doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is niet alsof het vanaf het moment dat je bent afgestudeerd plotsklaps onmogelijk wordt om op kamers te wonen. In andere landen is het zelfs vrij gebruikelijk.
Afgezien daarvan ligt zelfs het minimumloon ruim boven bijstandsniveau dus eigenlijk zou je daar toch wel van moeten kunnen rondkomen als je zuinig aan doet.
Nou ja, wanneer spanjaarden en italianen in spanje en italie blijven verdwijnen er hier geen banen naar spanjaarden en italianen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee zo kwam het een beetje over. Kan t mis hebben.
Dan wens ik je echt heel veel succes, mocht jij 1 van de mensen zijn die zijn baan kwijtraakt....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bij ons verdwijnen er ook banen dus valt wel mee met pochen.
Het is een heel simpel rekensommetje... er komen meer werklozen bij. Kortom, meer mensen verliezen hun baan dan dat er mensen zijn die vanuit ww een baan vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wens ik je echt heel veel succes, mocht jij 1 van de mensen zijn die zijn baan kwijtraakt....
Want trust me, en niet alleen mij, maar allen die hier posten, het is echt niet zo makkelijk zoals diverse werkenden hier komen voordoen.....
Klopt. Iets waar werkenden blijkbaar nooit op komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is een heel simpel rekensommetje... er komen meer werklozen bij. Kortom, meer mensen verliezen hun baan dan dat er mensen zijn die vanuit ww een baan vinden.
Moeilijke markt dus.
In Nederland zijn (serieus, zonder overdrijving!) exact 0 banen te vinden die bij mijn studie aansluiten. Ik heb ervoor gekozen om in Duitsland te gaan werken. Bij het eerste bedrijf waar ik een open sollicitatie heen stuurde kreeg ik meteen een tijdelijke baan aangeboden, zelfs zonder sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verdwijn maar weer uit dit topic, jij werkend mens.... Wij werklozen, zijn dit soort domme dooddoeners wel zat.
Als ik solliciteer op functies 1 stap onder mijn niveau word ik al niet op gesprek uitgenodigd omdat ik "te zwaar ben voor het profiel". Callcenters en kassenbouwers zitten niet te wachten op hordes werklozen op HBO(+) niveau.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef Igen het volgende:
Werken bij een call-center of in de kassen ofzo, je moet toch wat. Ik ben blij dat ik dat nu niet hoef, maar het is wel een optie.
Niet iedereen kan zomaar even heel lang reizen voor een baan(tje), laat staan verhuizen. Voor simpele bijbaantjes word je al gauw te oud gevonden. In praktische/realistische zin is er dus wel vaak "geen werk".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is heel begrijpelijk dat bijna niemand zin heeft om ver te reizen, om te verhuizen, om op persoonlijk vlak te moeten bezuinigen of om stom werk te gaan doen. Maar dat is wel net even iets anders dan "Er is geen werk".
Het zijn niet voor iedereen realistische opties. Er zijn mensen die tot in den treure met dit soort adviezen komen, en dan vinden dat je niet meer mag klagen over het gebrek aan werk zolang je deze adviezen niet opvolgt. Vrijwel elke werkzoekende zal wel ervaring hebben de types die ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb het gedaan. Verhuisd naar een ander land, voor mezelf begonnen toen ik niet direct interessant werk kon vinden en nu rij ik 1 tot 1,5 km enkele reis en vaak nog meer. Zo gek zijn die opmerkingen dus niet.
Hier ben ik het mee eens!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zomaar even heel lang reizen voor een baan(tje), laat staan verhuizen. Voor simpele bijbaantjes word je al gauw te oud gevonden. In praktische/realistische zin is er dus wel vaak "geen werk".
Ik werd niet aangenomen omdat ik geen woonruimte had in amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Het zijn niet voor iedereen realistische opties. Er zijn mensen die tot in den treure met dit soort adviezen komen, en dan vinden dat je niet meer mag klagen over het gebrek aan werk zolang je deze adviezen niet opvolgt. Vrijwel elke werkzoekende zal wel ervaring hebben de types die ik bedoel.
Ik zit nu in een tussenjaar. Natuurlijk ga ik mijn kamer niet opgeven voor een baantje in de randstad... ook al zal daar waarschijnlijk wel meer werk te vinden zijn. Er zijn dus echt mensen die me dat adviseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik werd niet aangenomen omdat ik geen woonruimte had in amsterdam.
Tja ga natuurlijk niet verhuizen voordat ik werk heb. Dubbele woonlasten is geen optie.
Ik weet er alles van. Of mensen die voorstellen om eens naar een uitzendbureau te gaan. *zucht*quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ik zit nu in een tussenjaar. Natuurlijk ga ik mijn kamer niet opgeven voor een baantje in de randstad... ook al zal daar waarschijnlijk wel meer werk te vinden zijn. Er zijn dus echt mensen die me dat adviseren.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Of mensen die voorstellen om eens naar een uitzendbureau te gaan. *zucht*
Tja en toch blijft het erg frustrerend dat men niet wil geloven dat zelfs een simpele bijbaan al nauwelijks te vinden is. Ik blijf het gevoel hebben dat ik me bijvoorbeeld in een vriendengroep moet verdedigen omdat ik geen baantje heb.quote:Ik praat er maar gewoon niet meer over, probeer zoveel mogelijk positieve energie te verzamelen zodat ik al die afwijzingen volhoud.
Tja. Ik zit al 3 jaar met een reistijd van anderhalf uur enkele reis. Het reizen went wel, maar het feit dat ik minder tijd per dag overhoud niet zo. Maarja.. alles voor een redelijk goede baan, want ik woon in een regio waar het erg slap is. (verhuizen geen optie vanwege koophuis)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedoelde uur. Insert lach-huil-smilie
Wat ik er mee wil zeggen dat ik hier in de buurt ook geen wek kan vinden, maar dat im dagen heb dat ik tot 600 km moet rijden. Niet tof, maar wel werk.
Waarschijnlijk doen de grote ketens activiteiten van meerdere vestigingen bundelen. De kleintjes vallen simpelweg om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat zal ik vandaag eens niet gaan doen?
De uitzendbureaus hier vallen bij bosjes. Een paar jaar terug hadden we er nog een stuk of tien; nu nog slechts vier. Ik zag gisteren tijdens mijn wandeling door de stad dat er intussen weer twee opgedoekt waren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef TeleportingKing het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je zomaar even binnen kon lopen bij een uitzendbureau en dezelfde week nog aan het werk kon?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb vandaag na een proefplaatsing van 2 maanden een contract aangeboden gekregen voor een half jaar. Ik ben allang blij dat ik nu een soort van vastigheid heb en een baan heb waar ik me echt in thuis voel. Ik heb nog veel te leren maar ik heb ook het gevoel dat ik die kansen krijg.
Me is a happy man!
Voor de echte werkgelegenheid moet je nog een stukje zuidelijker, richting stuttgart.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Overigens is het voor mij wél 'n zeer realistische optie om "gewoon naar het buitenland te verhuizen". Ik woon vlakbij de Duitse grens....en ja ik ben meer en meer in die richting aan het denken.
In Ostfriesland was de werkgelegenheid volgens mij ook heel laag op dit moment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor de echte werkgelegenheid moet je nog een stukje zuidelijker, richting stuttgart.
Bij een bedrijf waar ik de afgelopen week contact mee heb gehad zijn trainees in dienst voor een onkostenvergoeding van 500 euro per maand.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens mij zijn traineeships gewoon opleidingstrajecten met een normaal salaris.
dat. Traineeship stelt wel wat meer voor dan een stage. En meestal ook geen 40 urige werkweek maar wat meer. Worden hoge eisen aan je gesteld en ook veel mogelijkheden geboden om dingen te leren. Tegen een redelijk salaris wat na je traineeship omhoog schiet omdat je gelijk op niveau kan beginnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... dan is het voor mijn begrip geen traineeship maar een stage.
Gewoon wel proberen. Mocht het niet lukken, dan laat je het toch gewoon weg van je cv?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:52 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Wat is dat toch?
Eerst wordt je met bullpoep redenen afgewezen voor banen waarbij je duidelijk goed en/of overgekwalificeerd ben en vervolgens wordt ik gestalkt door een recruter die me op een funtie wil plaatsen die buiten mijn kennisgebied ligt..
Maar ik wil dat werk eigenlijk niet doen omdat ik vrees dat ik niet door de proeftijd kom omdat het dus niet in een gebied is waarin ik ervaring heb en ergens twee maanden werken staat zo slecht op je c.v.
Wat nu?
je hoeft die baan waar je 2 maanden werkte niet te vermelden op je CVquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:52 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Wat is dat toch?
Eerst wordt je met bullpoep redenen afgewezen voor banen waarbij je duidelijk goed en/of overgekwalificeerd ben en vervolgens wordt ik gestalkt door een recruter die me op een funtie wil plaatsen die buiten mijn kennisgebied ligt..
Maar ik wil dat werk eigenlijk niet doen omdat ik vrees dat ik niet door de proeftijd kom omdat het dus niet in een gebied is waarin ik ervaring heb en ergens twee maanden werken staat zo slecht op je c.v.
Wat nu?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef TeleportingKing het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je zomaar even binnen kon lopen bij een uitzendbureau en dezelfde week nog aan het werk kon?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat die balk links op zo'n website vol met getalletjes stond.
Wat doen die bureaus eigenlijk nog? Waarom hebben ze nog bestaansrecht? Daar zitten de hele dag mensen koffie te drinken om vervolgens elke persoon die binnen stapt resoluut naar hun website te verwijzen.
quote:Zo onderhoud arvato voor een grote bank het dagelijks klantencontact voor international corporate clients en beheren wij de consumenteninformatielijn voor een energiemaatschappij.
Lekker Nederlands, die mag ook voor die functie solliciterenquote:Dus morgen gesprek voor callcenterwerk. Verwachtingen zijn 0,0 want ben al eerder voor zulk werk met (vage) redenen afgewezen. Opvallend is dat ik 'n hele rits taaltesten moet maken en ze hameren op correct gebruik van de Nederlandse taal. Zie ik dit op hun site staan:
[..]![]()
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen...
wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vandaag sollicitatie gesprek gehad n.a.v. een open sollicitatie die ik gestuurd had. Die vrouw begint als ik binnenkom mijn c.v. te lezen.
Haar mond viel bijna open. "Goh jij hebt wel een indrukwekkend c.v., heb je al die diploma's?" "Ehh ja"
"nou dan neem ik je niet aan hoor, ik zocht eigenlijk iemand voor de functie van kamermeisje"
.......
"Er is werk zat." - iedereen die nog een baan heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef trigt013 het volgende:
Ja net zoals: Waarom solliciteer je met zoveel diploma's op deze functie.....ehhhh omdat het recessie is en ik ook werk wil hebben? Sommige mensen leven buiten de realiteit,
Ik werd een half uur na het gesprek al gebeld dat ik volgende week terug mag komen voor het tweede gesprek.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek. Spannend, want het werk ligt precies in mijn straatje en ik heb verder niets meer lopen wat betreft sollicitatieactiviteiten. Had vorige week nog ergens op gereageerd maar daar heb ik, hoe voorspelbaar, niks meer op gehoord.
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na het gesprek al gebeld dat ik volgende week terug mag komen voor het tweede gesprek.
Hoefde ik in elk geval niet uit te leggen dat ik niet geintresseerd wasquote:
Het enige dat ze af en toe nog kunnen is iemand in een callcenter proppen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daarmee winstgevend zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat die balk links op zo'n website vol met getalletjes stond.
Wat doen die bureaus eigenlijk nog? Waarom hebben ze nog bestaansrecht? Daar zitten de hele dag mensen koffie te drinken om vervolgens elke persoon die binnen stapt resoluut naar hun website te verwijzen.
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
'Kunnen jullie niet in de kassen gaan werken, stelletje profiteurs?'
hey jij ging toch friet bakken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.
Ik ben een boer geworden. Kutcrisis.quote:
Picture Romy Schneider met spierballen, Maantje.quote:
Let op de haakjes in mijn bericht en het bericht boven mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.
Kwam letterlijk binnen banjeren, had ooit gepost in deze reeks en dan blijft dat terugkomen. Zag je posten en dan is het leuk om je even te naggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Let op de haakjes in mijn bericht en het bericht boven mij.
Dat kun je ook uitschakelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Kwam letterlijk binnen banjeren, had ooit gepost in deze reeks en dan blijft dat terugkomen.
Neuh, je hebt pech. Ik lees me wel een beetje in.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Jullie moeten je daar niks van aantrekken. Laat die knakker maar even binnenlopen bij die kassen en daadwerkelijk om werk vragen en dan hier een verslagje posten. Gewoon omdat hij dat kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hier heb je dan vast het bericht waar mijn bericht op is gebaseerd.
[..]
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaringquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
'Kunnen jullie niet in de kassen gaan werken, stelletje profiteurs?'
Als je gewoon quantificeert bij hoeveel kassen, tuincentra, horeca en winkels je hebt gesolliciteerd en bent afgewezen dan zal niemand nog zeggen dat je te weinig moeite doet, dan denken ze gewoon dat je te lelijk bent om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:35 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaring"
En geen ervaring is ook een kutsmoes, want je moet al die winkels, kassen, tuincentra en restaurants ook aanbieden gratis en voor niets te komen stage lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:35 schreef Domme_Gans het volgende:
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaring"
Dus dan moet je dat schriftelijk met bewijsstukken bij jou indienen en daarna mag je klagen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je gewoon quantificeert bij hoeveel kassen, tuincentra, horeca en winkels je hebt gesolliciteerd en bent afgewezen dan zal niemand nog zeggen dat je te weinig moeite doet, dan denken ze gewoon dat je te lelijk bent om een baan te krijgen.
PS: Pas na 20 winkels, 10 tuincentra, 5 kassen en 30 horecabedrijven mag je echt komen klagen hè. En niemand haalt dat want na 2x afgewezen te zijn geven de meesten al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |