wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vandaag sollicitatie gesprek gehad n.a.v. een open sollicitatie die ik gestuurd had. Die vrouw begint als ik binnenkom mijn c.v. te lezen.
Haar mond viel bijna open. "Goh jij hebt wel een indrukwekkend c.v., heb je al die diploma's?" "Ehh ja"
"nou dan neem ik je niet aan hoor, ik zocht eigenlijk iemand voor de functie van kamermeisje"
.......
"Er is werk zat." - iedereen die nog een baan heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef trigt013 het volgende:
Ja net zoals: Waarom solliciteer je met zoveel diploma's op deze functie.....ehhhh omdat het recessie is en ik ook werk wil hebben? Sommige mensen leven buiten de realiteit,
Ik werd een half uur na het gesprek al gebeld dat ik volgende week terug mag komen voor het tweede gesprek.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek. Spannend, want het werk ligt precies in mijn straatje en ik heb verder niets meer lopen wat betreft sollicitatieactiviteiten. Had vorige week nog ergens op gereageerd maar daar heb ik, hoe voorspelbaar, niks meer op gehoord.
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na het gesprek al gebeld dat ik volgende week terug mag komen voor het tweede gesprek.
Hoefde ik in elk geval niet uit te leggen dat ik niet geintresseerd wasquote:
Het enige dat ze af en toe nog kunnen is iemand in een callcenter proppen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daarmee winstgevend zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat die balk links op zo'n website vol met getalletjes stond.
Wat doen die bureaus eigenlijk nog? Waarom hebben ze nog bestaansrecht? Daar zitten de hele dag mensen koffie te drinken om vervolgens elke persoon die binnen stapt resoluut naar hun website te verwijzen.
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
'Kunnen jullie niet in de kassen gaan werken, stelletje profiteurs?'
hey jij ging toch friet bakken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.
Ik ben een boer geworden. Kutcrisis.quote:
Picture Romy Schneider met spierballen, Maantje.quote:
Let op de haakjes in mijn bericht en het bericht boven mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Om jou als collega te krijgen? Best wel een drempel, me dunkt.
Kwam letterlijk binnen banjeren, had ooit gepost in deze reeks en dan blijft dat terugkomen. Zag je posten en dan is het leuk om je even te naggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Let op de haakjes in mijn bericht en het bericht boven mij.
Dat kun je ook uitschakelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Kwam letterlijk binnen banjeren, had ooit gepost in deze reeks en dan blijft dat terugkomen.
Neuh, je hebt pech. Ik lees me wel een beetje in.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat niemand gewoon de fiets of auto pakt en langs de Kassen in het Westland o.i.d. rijdt en gewoon binnenstapt en vraagt of zij nog om mensen verlegen zitten.
Bedoel als je echt wilt werken moet je wel alle opties openhouden en gebruiken zeg ik altijd.
Jullie moeten je daar niks van aantrekken. Laat die knakker maar even binnenlopen bij die kassen en daadwerkelijk om werk vragen en dan hier een verslagje posten. Gewoon omdat hij dat kan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hier heb je dan vast het bericht waar mijn bericht op is gebaseerd.
[..]
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaringquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
'Kunnen jullie niet in de kassen gaan werken, stelletje profiteurs?'
Als je gewoon quantificeert bij hoeveel kassen, tuincentra, horeca en winkels je hebt gesolliciteerd en bent afgewezen dan zal niemand nog zeggen dat je te weinig moeite doet, dan denken ze gewoon dat je te lelijk bent om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:35 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaring"
En geen ervaring is ook een kutsmoes, want je moet al die winkels, kassen, tuincentra en restaurants ook aanbieden gratis en voor niets te komen stage lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:35 schreef Domme_Gans het volgende:
Zeg, je valt in herhaling! Waarom heb je deze niet gebruikt "Als je echt gemotiveerd bent, dan word je ook in een winkel aangenomen zonder ervaring"
Dus dan moet je dat schriftelijk met bewijsstukken bij jou indienen en daarna mag je klagen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je gewoon quantificeert bij hoeveel kassen, tuincentra, horeca en winkels je hebt gesolliciteerd en bent afgewezen dan zal niemand nog zeggen dat je te weinig moeite doet, dan denken ze gewoon dat je te lelijk bent om een baan te krijgen.
PS: Pas na 20 winkels, 10 tuincentra, 5 kassen en 30 horecabedrijven mag je echt komen klagen hè. En niemand haalt dat want na 2x afgewezen te zijn geven de meesten al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |