misteryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
hoe komt iemand dan aan nummers uit deze sc?
wie is het?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:12 schreef JRRY het volgende:
Hulde aan die onwijs knappe vrouw in de OP.
haha auwquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Dientje12 het volgende:
katjang pedis noten eten en jeuk hebben aan je oog
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen overdrijven dus weer vreselijk
Ik was hoogstens licht aangeschotenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.
hihahoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was hoogstens licht aangeschoten
Daarbij kan ik het hebben
Ik ben nog steeds altijd bang als ik geitjes moet voeren in de dierenpark, voor die vieze mond.quote:
Geiten zijn cool, wij hadden ook een geitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds altijd bang als ik geitjes moet voeren in de dierenpark, voor die vieze mond.
Een geit hebben als huisdierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geiten zijn cool, wij hadden ook een geit
*Naar boerenmarkt gaan en terugkomen met een geit*
Niet echtquote:
Alles goed?quote:
Dat zei ik helemaal niet? waar praat jij nou weer over?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:
Naw, we hadden een stuk land bij een camping waar we altijd stonden waar die gratis mocht staanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een geit hebben als huisdier
Of ben/was je boer
Hoiquote:
hij had toch whiskey, zei je.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Dat zei ik helemaal niet? waar praat jij nou weer over?
Al deels verteld via wap en nog wat andere dingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
waddup?
iel een varkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw, we hadden een stuk land bij een camping waar we altijd stonden waar die gratis mocht staan
Bij mijn vader thuis hebben we wel een varkengrote achtertuin maar dat beest is kut want hij valt je aan
[..]
Hoi
Ik zei dat hij aangeschoten of dronken was, dat ik dat niet wist. en dat hij bier dronk en een beetje whiskey, dat is wel wat anders dan een fles whiskey leegzuipenquote:
Sucksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Al deels verteld via wap en nog wat andere dingen
Bij jou?
ook goed dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei dat hij aangeschoten of dronken was, dat ik dat niet wist. en dat hij bier dronk en een beetje whiskey, dat is wel wat anders dan een fles whiskey leegzuipen
Kom daar ook haast nooit hoorquote:
ohoh niet die dieren snoeppapiertjes gevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom daar ook haast nooit hoor
Maar ik zou het inderdaad zelf ook niet als dier nemen
*Werkt trouwens wel goed als een extra vuilnisbak*
nee gewoon etensresten enzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohoh niet die dieren snoeppapiertjes geven
Vertel mij wat, ik eet al teveelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eten gewoon opeten man, eten is lekker.
Wokkenquote:
Heyquote:
Hoiquote:
Leuke is dat ik me nu pas bedenk dat ik alleen eet aangezien ik geen zin heb om mee te gaan naar sushi restaurantquote:
Waarom geen zin in?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Leuke is dat ik me nu pas bedenk dat ik alleen eet aangezien ik geen zin heb om mee te gaan naar sushi restaurant
Maar heb nergens trek in
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wokkenmijn maag draait zich even om bij de gedachte nu
maar alsnog:
Jullie wetenquote:
Alles goed?quote:
Ja, thanksquote:
The usual?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, thanks
Heb net noodles met kip, baby sweetcorn en oyster sauce gegeten en heb wat kleine dingen gekocht. Moet straks alleen nog even bier halen
Dat eet jij wel heel vaak zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, thanks
Heb net noodles met kip, baby sweetcorn en oyster sauce gegeten en heb wat kleine dingen gekocht. Moet straks alleen nog even bier halen
Klopt. Elke zaterdag als ik in London benquote:
Wat is dit voor gecompliceerde wiskunde?quote:
Hou niet van sushiquote:
Daar heb je gelijk in inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou niet van sushi
Lust alles daar niet van maar vind het zonde geld om iets te eten waar ik toch niet van geniet
If you're not enjoying the journey, you probably won't enjoy the destination.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
If you don’t enjoy the journey, you won’t enjoy your destination
heh wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
Dag mensen, het is leuk geweest. Ik ben uit deze SCmensen die het nog nodig vinden om mij een afscheidsberichtje te sturen via Whatsapp, go your gain! Leuk ! Heb inmiddels al 3 nummers die doorgegeven zijn bij T-Mobile. Jullie zullen nog horen van hen. Als dit niet stopt zullen de persoonlijke gegevens doorgespeeld worden naar mij.
Nou, groetjens
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
Dag mensen, het is leuk geweest. Ik ben uit deze SCmensen die het nog nodig vinden om mij een afscheidsberichtje te sturen via Whatsapp, go your gain! Leuk ! Heb inmiddels al 3 nummers die doorgegeven zijn bij T-Mobile. Jullie zullen nog horen van hen. Als dit niet stopt zullen de persoonlijke gegevens doorgespeeld worden naar mij.
Nou, groetjens(Vooral aan prom. Die, van wie jullie mijn nummer gekregen hebben
)
Jaaaa dat was hemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
If you're not enjoying the journey, you probably won't enjoy the destination.
Joe Tye, motivational speaker/coach
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
T-Mobile geeft persoonlijke gegevens zonder vonnis. Surequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
En met wat voor reden heb jij die nummers aan T-mobile doorgegeven?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Vaarwelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Ja, maar in eerste instantie zullen ze het telefoonnummer achterhalen, wat ze ook gaan doen. En deze gaan verzoeken om ermee te stoppen, in de meeste gevallen heeft het een effectief geval. In de minste gevallen niet, maar zal ik de persoonlijke gegevens krijgen waarmee ik aangifte zal doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
T-Mobile geeft persoonlijke gegevens zonder vonnis. Sure
Ik zocht 'm op met Google, maar hier stond geen naam bij: http://www.foreverfitpilates.com/quotes.htmlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa dat was hemDANKJE
hoe heb je hem gevonden?
huh ik vond helemaal niks met die quote die ik hadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zocht 'm op met Google, maar hier stond geen naam bij: http://www.foreverfitpilates.com/quotes.html
Maar daar stond ie iets anders, toen ik op dat zocht kwam ik hier uit:
http://www.angelfire.com/tx5/q_land/source/t.html
Neem nog een slok zou ik zeggen. Je komt namelijk nogal bezopen overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja, maar in eerste instantie zullen ze het telefoonnummer achterhalen, wat ze ook gaan doen. En deze gaan verzoeken om ermee te stoppen, in de meeste gevallen heeft het een effectief geval. In de minste gevallen niet, maar zal ik de persoonlijke gegevens krijgen waarmee ik aangifte zal doen.
Oja, Ik ben oscar niet, nooit gekend, en ook geen flikker idee waar het over gaat.
Kusje
Jammer dat het zo is gelopen. Maar misschien tot ziens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met wat voor reden heb jij die nummers aan T-mobile doorgegeven?
Wie eist, bewijstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.
Niet aan mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.
Waarom gaf je je nr dan aan promi?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Tegen wie ben je eigenlijk aan het praten? Of is het gewoon maar loos in de ruimte?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:10 schreef utopie het volgende:
Als je laf hebt, voeg je mij bij het gesprek toe, zodat ik mee kan lachen/trollen
'wat heeft ie gedaan danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. En wie het ook maar moge zijn; hulde aan oscar
weet niet, deze ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat deze smiley eigenlijk niet bij de smileys?
leg eens uit A-Jquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:12 schreef utopie het volgende:
[..]
Geen idee, mensen uit deze SC gewhappt ofzo, heb ik van AJ begrepen
Ik zou jou eens rakenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tss jij zou 10/10 rakenjokkebrok
Het zit zo ongeveer; ene oscar heeft nummers van mensen uit deze SC.quote:
Nog een keer, dat hebben de users van de jng sc niet gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Het zit zo ongeveer; ene oscar heeft nummers van mensen uit deze SC.
Vervolgens denken zij dat ik dit ben, omdat ik er wel voor aangezien word.
Vervolgens gooit promi mijn nummer in de groepsgesprek, en stuurt menige FOK!autistjes mij een berichtje op whatsapp, en doen net alsof ze gebrekkig engels kunnen, en moeite hebben met de google translator___
Geeft niet, heb al melding hiervan gemaakt.
Klaar nu.
Leuk geweest
Geilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry als we SM doen gaat het andersom
Boeit mij verder ook niet. Telefoonnummers zijn al bij T-mobile bekendquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een keer, dat hebben de users van de jng sc niet gedaan
Wat blijf je dan zaniken als het je niet boeitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Telefoonnummers zijn al bij T-mobile bekend
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat blijf je dan zaniken als het je niet boeit
Dat is inderdaad een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:18 schreef utopie het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappWat mij wel boeit is het principe dat mijn telefoon nummer aan anderen gegeven wordt met de intentie mij zogenaamd te trollen.
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ga ik de eerste keer niet zover, sorry, je bent me misgelopen![]()
![]()
Nou ja, je hebt toch zelf je nummer blijkbaar gegeven aan iemand. Misplaatst vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:18 schreef utopie het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappWat mij wel boeit is het principe dat mijn telefoon nummer aan anderen gegeven wordt met de intentie mij zogenaamd te trollen.
Wow.. jouw reactie is nog het meest pathetic. je gelooft hem serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje kinderachtig.
Eigenlijk niet, jij gelooft dat ik het geloof?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow.. jouw reactie is nog het meest pathetic. je gelooft hem serieus?
Have funquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga wokken zie jullie nog wel een keer.
wokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
weet ik niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, jij gelooft dat ik het geloof?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Adele is one of the very few women in pop music I want my daughter to look up
Lolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?
-zucht-quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rare conclusiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het gaat over muziekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
En Adele is zo'n netjes persoon nog niet hoor.
Wat doet ze verkeerd dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want Adele heeft echt obesitas..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is aan de alcohol en ze rookt, zegt ze zelf.quote:
Nou ja, als ze het zelf heeft gezegd doet ze er toch ook niet moeilijk over? Dus omdat het niet op Instagram staat zou dat een punt zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is aan de alcohol en ze rookt, zegt ze zelf.
Haar liedjes zijn in dronken bui geschreven.
Dus net zo 'bad' als Rihanna maar dan zet Adele het niet op instagram.
Wie is Joan Riversquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben heul geen fan van Adele, was gewoon mooi hoe Joan Rivers gesloopt werd
Nah maar Adele als voorbeeld voor je kind...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het zelf heeft gezegd doet ze er toch ook niet moeilijk over? Dus omdat het niet op Instagram staat zou dat een punt zijn?
Ach, ze heeft karakter, uitstraling en doet niet moeilijk over het feit dat ze te zwaar is. Dat vind ik best een voorbeeldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah maar Adele als voorbeeld voor je kind...
Stu, waddup?quote:
Hey krabsquote:
Ik ben moe eigenlijk. Hoe is het met jouquote:
Ook moequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben moe eigenlijk. Hoe is het met jou
Slaap je tegenwoordig al iets beter?quote:
Dat wel jaquote:
spacecake en heel veel doritosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ben niet zo van de Doritos eigenlijkquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens patatje oorlog besteld in Engeland?
Same problem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebbenquote:
uh kom gewoon feesten man?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
wie vanavond iets doen niemand wil :S
2 pints of lagerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
Patat is lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
Ga je ook wel eens heel laat naar de Tesco?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
uh waar woon je dan man!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil gwn ff lkkr spliff roken met mn matties jeweet toch ('A)
Er zijn er maar een paar 24/7 open. Vaak de heel grote en de kleintjes bij de benzinepompen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens heel laat naar de Tesco?
Iemand die ik ken ging om 3:00 nog kado's voor kerst kopen
huh serieus? ik woon in een dorpje dichtbij maastricht, ik kan naar maastricht fietsen in +/- 15 minutenquote:
zitterd hier represent jwz yolo swagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh serieus? ik woon in een dorpje dichtbij maastricht, ik kan naar maastricht fietsen in +/- 15 minuten
koningquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zitterd hier represent jwz yolo swag
AppelCake.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koningwaarom zijn er niet meer limbo's hier, gewoon een grote limbomeet in maasje jwz
in welk 'dorpje' woon je dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koningwaarom zijn er niet meer limbo's hier, gewoon een grote limbomeet in maasje jwz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limburg hè.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hij is een schijtventje bah
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dan woon je vlakbij het schijtventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]O, geen chillsessies elke dag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammer man, kom gwn eens een keer naar maasje beetje spliff beetje chill weet je wel en dan met voedsel gooien in de mcdonalds en nooit meer binnen mogen komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, geen chillsessies elke dag dus
is goed G doe ik wij doen die fissaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer man, kom gwn eens een keer naar maasje beetje spliff beetje chill weet je wel en dan met voedsel gooien in de mcdonalds en nooit meer binnen mogen komen
nee ik meen het man dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is goed G doe ik wij doen die fissa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik meen het man dat zou vet zijnwie zegt dat ik het niet meen vrind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wist ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar 24/7 open. Vaak de heel grote en de kleintjes bij de benzinepompen.
Hier gaat hij geloof ik om 11pm dicht en weer of 7am open
Nee johquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wist ik niet
Ik ga vaak naar de Tesco in Killarney, dus dacht dat ze allemaal 24/7 open waren
oh okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet meen vrind?
huh woon jij alleenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom naar zitterd nu gaan we buizen ik heb slaapplek
sittard is te ver weg met de fiets :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee, geen problemen ik regel die shit
wat is dezen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sittard is te ver weg met de fiets :S
waarom lach ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zeg gwn dat je d8 11 uur smorges xd
ben je van de verkeerde kant?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef Trollscience het volgende:
je ziet er trouwens sexy uit als je schreeuwt
huh nee was grapjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ben je van de verkeerde kant?
ja mijn emoties syn supr seckxy
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh nee was grapje![]()
![]()
maar ben wel half van de verkeerde kant jwt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
[..]
[..]
Your musical compatibility with Spaghettivreter is MEDIUMquote:
Oja ik had ook nog last.fmquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Spaghettivreter is MEDIUM
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, 2Pac, Calvin Harris, Gotye and Red Hot Chili Peppers.
SAVE HERTOGGGGGquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even Hertog Jan uit de koelkast bevrijden.
Heyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
SAVE HERTOGGGGG
"stort op giro 555"
Avond SV
kom tcquote:
JAWEEL!!! DOE GFEWOONquote:
alles goed?quote:
Kan niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan niet.
Ik kan wel zien dat er 7 mensen live zijn maar meer niet.
Ik krijg dan een advertentie en dan 'connection failed'
Beetje moequote:
SVquote:
Gigantisch veel laptops hier in huis en iMac van m'n pa maar daar mag ik niet op en iedereen is thuis.quote:
quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gigantisch veel laptops hier in huis en iMac van m'n pa maar daar mag ik niet op en iedereen is thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |