If you're not enjoying the journey, you probably won't enjoy the destination.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
If you don’t enjoy the journey, you won’t enjoy your destination
heh wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
Dag mensen, het is leuk geweest. Ik ben uit deze SCmensen die het nog nodig vinden om mij een afscheidsberichtje te sturen via Whatsapp, go your gain! Leuk ! Heb inmiddels al 3 nummers die doorgegeven zijn bij T-Mobile. Jullie zullen nog horen van hen. Als dit niet stopt zullen de persoonlijke gegevens doorgespeeld worden naar mij.
Nou, groetjens
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
Dag mensen, het is leuk geweest. Ik ben uit deze SCmensen die het nog nodig vinden om mij een afscheidsberichtje te sturen via Whatsapp, go your gain! Leuk ! Heb inmiddels al 3 nummers die doorgegeven zijn bij T-Mobile. Jullie zullen nog horen van hen. Als dit niet stopt zullen de persoonlijke gegevens doorgespeeld worden naar mij.
Nou, groetjens(Vooral aan prom. Die, van wie jullie mijn nummer gekregen hebben
)
Jaaaa dat was hemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
If you're not enjoying the journey, you probably won't enjoy the destination.
Joe Tye, motivational speaker/coach
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
T-Mobile geeft persoonlijke gegevens zonder vonnis. Surequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
En met wat voor reden heb jij die nummers aan T-mobile doorgegeven?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Vaarwelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Ja, maar in eerste instantie zullen ze het telefoonnummer achterhalen, wat ze ook gaan doen. En deze gaan verzoeken om ermee te stoppen, in de meeste gevallen heeft het een effectief geval. In de minste gevallen niet, maar zal ik de persoonlijke gegevens krijgen waarmee ik aangifte zal doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
T-Mobile geeft persoonlijke gegevens zonder vonnis. Sure
Ik zocht 'm op met Google, maar hier stond geen naam bij: http://www.foreverfitpilates.com/quotes.htmlquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa dat was hemDANKJE
hoe heb je hem gevonden?
huh ik vond helemaal niks met die quote die ik hadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zocht 'm op met Google, maar hier stond geen naam bij: http://www.foreverfitpilates.com/quotes.html
Maar daar stond ie iets anders, toen ik op dat zocht kwam ik hier uit:
http://www.angelfire.com/tx5/q_land/source/t.html
Neem nog een slok zou ik zeggen. Je komt namelijk nogal bezopen overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja, maar in eerste instantie zullen ze het telefoonnummer achterhalen, wat ze ook gaan doen. En deze gaan verzoeken om ermee te stoppen, in de meeste gevallen heeft het een effectief geval. In de minste gevallen niet, maar zal ik de persoonlijke gegevens krijgen waarmee ik aangifte zal doen.
Oja, Ik ben oscar niet, nooit gekend, en ook geen flikker idee waar het over gaat.
Kusje
Jammer dat het zo is gelopen. Maar misschien tot ziens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:03 schreef utopie het volgende:
)
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met wat voor reden heb jij die nummers aan T-mobile doorgegeven?
Wie eist, bewijstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.
Niet aan mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Meest voornamelijke reden is toch wel, dat een niet nader te noemen FOK!ster betreft promi, mijn telefoonnummer aan 1 of ander groeps whappgesprekje vol autisten heeft gegeven.
Waarom gaf je je nr dan aan promi?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Tegen wie ben je eigenlijk aan het praten? Of is het gewoon maar loos in de ruimte?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:10 schreef utopie het volgende:
Als je laf hebt, voeg je mij bij het gesprek toe, zodat ik mee kan lachen/trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |