zitterd hier represent jwz yolo swagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh serieus? ik woon in een dorpje dichtbij maastricht, ik kan naar maastricht fietsen in +/- 15 minuten
koningquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zitterd hier represent jwz yolo swag
AppelCake.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koningwaarom zijn er niet meer limbo's hier, gewoon een grote limbomeet in maasje jwz
in welk 'dorpje' woon je dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koningwaarom zijn er niet meer limbo's hier, gewoon een grote limbomeet in maasje jwz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limburg hè.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hij is een schijtventje bah
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dan woon je vlakbij het schijtventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]O, geen chillsessies elke dag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammer man, kom gwn eens een keer naar maasje beetje spliff beetje chill weet je wel en dan met voedsel gooien in de mcdonalds en nooit meer binnen mogen komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, geen chillsessies elke dag dus
is goed G doe ik wij doen die fissaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer man, kom gwn eens een keer naar maasje beetje spliff beetje chill weet je wel en dan met voedsel gooien in de mcdonalds en nooit meer binnen mogen komen
nee ik meen het man dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is goed G doe ik wij doen die fissa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik meen het man dat zou vet zijnwie zegt dat ik het niet meen vrind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wist ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar 24/7 open. Vaak de heel grote en de kleintjes bij de benzinepompen.
Hier gaat hij geloof ik om 11pm dicht en weer of 7am open
Nee johquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wist ik niet
Ik ga vaak naar de Tesco in Killarney, dus dacht dat ze allemaal 24/7 open waren
oh okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet meen vrind?
huh woon jij alleenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom naar zitterd nu gaan we buizen ik heb slaapplek
sittard is te ver weg met de fiets :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee, geen problemen ik regel die shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |