misteryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
hoe komt iemand dan aan nummers uit deze sc?
wie is het?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:12 schreef JRRY het volgende:
Hulde aan die onwijs knappe vrouw in de OP.
haha auwquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Dientje12 het volgende:
katjang pedis noten eten en jeuk hebben aan je oog
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen overdrijven dus weer vreselijk
Ik was hoogstens licht aangeschotenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.
hihahoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was hoogstens licht aangeschoten
Daarbij kan ik het hebben
Ik ben nog steeds altijd bang als ik geitjes moet voeren in de dierenpark, voor die vieze mond.quote:
Geiten zijn cool, wij hadden ook een geitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds altijd bang als ik geitjes moet voeren in de dierenpark, voor die vieze mond.
Een geit hebben als huisdierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geiten zijn cool, wij hadden ook een geit
*Naar boerenmarkt gaan en terugkomen met een geit*
Niet echtquote:
Alles goed?quote:
Dat zei ik helemaal niet? waar praat jij nou weer over?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk. fok-it zei dat je dronken was enzo en ja pa's whiskeyfles leegdronk.
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:
Naw, we hadden een stuk land bij een camping waar we altijd stonden waar die gratis mocht staanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een geit hebben als huisdier
Of ben/was je boer
Hoiquote:
hij had toch whiskey, zei je.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Dat zei ik helemaal niet? waar praat jij nou weer over?
Al deels verteld via wap en nog wat andere dingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
waddup?
iel een varkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw, we hadden een stuk land bij een camping waar we altijd stonden waar die gratis mocht staan
Bij mijn vader thuis hebben we wel een varkengrote achtertuin maar dat beest is kut want hij valt je aan
[..]
Hoi
Ik zei dat hij aangeschoten of dronken was, dat ik dat niet wist. en dat hij bier dronk en een beetje whiskey, dat is wel wat anders dan een fles whiskey leegzuipenquote:
Sucksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Al deels verteld via wap en nog wat andere dingen
Bij jou?
ook goed dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei dat hij aangeschoten of dronken was, dat ik dat niet wist. en dat hij bier dronk en een beetje whiskey, dat is wel wat anders dan een fles whiskey leegzuipen
Kom daar ook haast nooit hoorquote:
ohoh niet die dieren snoeppapiertjes gevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom daar ook haast nooit hoor
Maar ik zou het inderdaad zelf ook niet als dier nemen
*Werkt trouwens wel goed als een extra vuilnisbak*
nee gewoon etensresten enzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohoh niet die dieren snoeppapiertjes geven
Vertel mij wat, ik eet al teveelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eten gewoon opeten man, eten is lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |