spacecake en heel veel doritosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ben niet zo van de Doritos eigenlijkquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens patatje oorlog besteld in Engeland?
Same problem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebbenquote:
uh kom gewoon feesten man?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
wie vanavond iets doen niemand wil :S
2 pints of lagerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
Patat is lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
Ga je ook wel eens heel laat naar de Tesco?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
uh waar woon je dan man!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil gwn ff lkkr spliff roken met mn matties jeweet toch ('A)
Er zijn er maar een paar 24/7 open. Vaak de heel grote en de kleintjes bij de benzinepompen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens heel laat naar de Tesco?
Iemand die ik ken ging om 3:00 nog kado's voor kerst kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |