Rare conclusiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?
Het gaat over muziekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
En Adele is zo'n netjes persoon nog niet hoor.
Wat doet ze verkeerd dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want Adele heeft echt obesitas..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is aan de alcohol en ze rookt, zegt ze zelf.quote:
Nou ja, als ze het zelf heeft gezegd doet ze er toch ook niet moeilijk over? Dus omdat het niet op Instagram staat zou dat een punt zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is aan de alcohol en ze rookt, zegt ze zelf.
Haar liedjes zijn in dronken bui geschreven.
Dus net zo 'bad' als Rihanna maar dan zet Adele het niet op instagram.
Wie is Joan Riversquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben heul geen fan van Adele, was gewoon mooi hoe Joan Rivers gesloopt werd
Nah maar Adele als voorbeeld voor je kind...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het zelf heeft gezegd doet ze er toch ook niet moeilijk over? Dus omdat het niet op Instagram staat zou dat een punt zijn?
Ach, ze heeft karakter, uitstraling en doet niet moeilijk over het feit dat ze te zwaar is. Dat vind ik best een voorbeeldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah maar Adele als voorbeeld voor je kind...
Stu, waddup?quote:
Hey krabsquote:
Ik ben moe eigenlijk. Hoe is het met jouquote:
Ook moequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben moe eigenlijk. Hoe is het met jou
Slaap je tegenwoordig al iets beter?quote:
Dat wel jaquote:
spacecake en heel veel doritosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ben niet zo van de Doritos eigenlijkquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens patatje oorlog besteld in Engeland?
Same problem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef Stuart het volgende:
Geen idee wat ik vanavond moet eten eigenlijk
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebbenquote:
uh kom gewoon feesten man?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
wie vanavond iets doen niemand wil :S
2 pints of lagerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
Patat is lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet straks nog bier halen. Kijk dan wel bij de supermarkt of ze nog iets makkelijks hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |