Wat blijf je dan zaniken als het je niet boeitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Boeit mij verder ook niet. Telefoonnummers zijn al bij T-mobile bekend
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat blijf je dan zaniken als het je niet boeit
Dat is inderdaad een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:18 schreef utopie het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappWat mij wel boeit is het principe dat mijn telefoon nummer aan anderen gegeven wordt met de intentie mij zogenaamd te trollen.
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ga ik de eerste keer niet zover, sorry, je bent me misgelopen![]()
![]()
Nou ja, je hebt toch zelf je nummer blijkbaar gegeven aan iemand. Misplaatst vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:18 schreef utopie het volgende:
[..]
Het boeit me niet wie of wat het wel is, dat een mietje loopt uit te hangen op whatsappWat mij wel boeit is het principe dat mijn telefoon nummer aan anderen gegeven wordt met de intentie mij zogenaamd te trollen.
Wow.. jouw reactie is nog het meest pathetic. je gelooft hem serieus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje kinderachtig.
Eigenlijk niet, jij gelooft dat ik het geloof?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow.. jouw reactie is nog het meest pathetic. je gelooft hem serieus?
Have funquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga wokken zie jullie nog wel een keer.
wokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
weet ik niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, jij gelooft dat ik het geloof?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Adele is one of the very few women in pop music I want my daughter to look up
Lolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?
-zucht-quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, moet de wereld aan de obesitas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |