Vroeg me af of hij van jou was. Wel een gave foto!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, is ook niet mijn inzendingDit was op malta
Was ik daar maar nu
Daar is het lekker warm.
Ja hij is van mij. Valt me nu alleen op dat ik hem wel even recht had mogen zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeg me af of hij van jou was. Wel een gave foto!
Ik zat me net af te vragen of ik daar een opmerking over ging maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hij is van mij. Valt me nu alleen op dat ik hem wel even recht had mogen zetten.
Het kan ook vanaf een muurtje of vuilnisbak natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef Crientj het volgende:
Congrats Nalbandian.. Nieuwe onderwerp is erg leuk, nu nog eens denken of ik zin heb om een statief mee te zeulen naar de stad. Haha.
Tijdens mn vorige opruimbui kwam ik er 4(!) tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb niet eens een statief!
Maar gelukkig is er meestal nog wel een steen of iets anders te vinden om je camera op te leggen om toch wat met langere sluitertijden te kunnen doen
[ afbeelding ]
0.6 seconden, is trouwens nog niet eens zo lang...![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd inzendingentopic: April
Staat ook in de OP
Ik las probleemreeks :")quote:Slowchat, probeersels, vragen en alle andere posts kunnen in het laatste deel van de chat/probeerreeks, die kan je hier vinden:
Mooie foto waar is deze gemaakt als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb niet eens een statief!
Maar gelukkig is er meestal nog wel een steen of iets anders te vinden om je camera op te leggen om toch wat met langere sluitertijden te kunnen doen
[ afbeelding ]
0.6 seconden, is trouwens nog niet eens zo lang...![]()
Klik er eens op..quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Mooie foto waar is deze gemaakt als ik vragen mag?
Zion National Park, Utah, Verenigde Staten, oktober twee jaar geleden. Zoals inderdaad op flickr ook in de geotag stondquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Mooie foto waar is deze gemaakt als ik vragen mag?
Is het nu al de maand April? En dan krijg je dat je de ene maand 2/3 dagen meer de tijd hebt en de andere maand minder. 3 weken is toch tijd zat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
Wat ik vervelend vind en wat ik aangaf dat we dus pas maandag mogen beginnen met fotos maken terwijl het thema nu bekend is
We hebben paasweekend, misschien trekken we er zaterdag of zondag wel op uit.
Kunnen we niet invoeren dat zodra het thema bekend is dat we mogen beginnen tot aan de 21e?
Het idee is toch dat een wedstrijd die over maart gaat, ook in maart gehouden wordt. En voor april net zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
Wat ik vervelend vind en wat ik aangaf dat we dus pas maandag mogen beginnen met fotos maken terwijl het thema nu bekend is
We hebben paasweekend, misschien trekken we er zaterdag of zondag wel op uit.
Kunnen we niet invoeren dat zodra het thema bekend is dat we mogen beginnen tot aan de 21e?
Nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
Het wordt denk ik tijd om mijn ND10 er weer eens op te schroeven.
[ link | afbeelding ]
Slap Savica by Gilles 1972, on Flickr
Nee, volgens was dat als 1-april grap bedoeldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef koentjedrummer het volgende:
Dus vanaf de 1e mogen we gaan fotograferen?
Ander licht niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef koentjedrummer het volgende:
Oke, want ik was in de war... dacht dat ik nog net op tijd was. Maar hij is nog helemaal niet begonnenDit licht in ieder geval helemaal in mijn straatje! Leuke wedstrijd!
Erg mooie foto dit! Maar de horizon staat enorm scheef. Dat vind ik echt jammer.quote:
Als ik ga meedoen en jij had die laatste foto mogen insturen had die de meeste punten bij mij gehaald! Wauw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Thrilled het volgende:
Wat een super onderwerp, een van mijn favoriete typen van fotografieEens gaan brainstormen wat we op de gevoelige plaat kunnen gaan vastleggen...
Eerdere schepsels, de eerste baalde ik erg over de ruis, maar de andere 2 behoren tot mijn personal best:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ga hem recht zettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Erg mooie foto dit! Maar de horizon staat enorm scheef. Dat vind ik echt jammer.
In Nederland is het eigenlijk nergens donker genoeg, zoveel lichtvervuilingquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
Op de nacht van 21 april is er nog een meteorietenregen. Net te laat!
[ link | afbeelding ]
Wishing on a star by Gilles 1972, on Flickr
Dat valt echt reuze mee. Direct Randstad misschien minder, maar verder prima.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
In Nederland is het eigenlijk nergens donker genoeg, zoveel lichtvervuiling
Kan je op zijn Flickr zienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef Thrilled het volgende:
Is dat ook jouw foto Schanulleke? Ik denk dat je met een koudere kleurtemperatuur een heel ander effect krijgt.. Waar heb je deze foto gemaakt? Welke lens?
Wanneer vind jij het een lange sluitertijd? Het hele principe is dat jij het thema op een bepaalde manier interpeteerd. Daardoor komen er soms out of the box foto's langs. Een sportfotograaf vind 1/500-1/4000 snel en 1/200-500 al langzaam, laat staan 1/30-1/200.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Lange sluitertijden.
Vanaf wanneer is het een lange sluitertijd?
Maar echte mannen gebruiken natuurlijk helemaal geen statief.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
Langzaam is imo wanneer je een statief nodig hebt voor de bewegingsonscherpte. Dus van 1/30-bulb
Hij bedoelde éckte, éckte éckte mannenquote:
Ik wil dat hier nog wel eens proberen in de duinen of op het strand richting zee. Alleen moet het voor die laatste optie wel ver na zonsondergang zijn, natuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
In Nederland is het eigenlijk nergens donker genoeg, zoveel lichtvervuiling
Zee en duinen sowieso niet, ontzettend veel vervuiling, heb vallende sterren gefilmd afgelopen zomer en in de randstad en strand is het pet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat hier nog wel eens proberen in de duinen of op het strand richting zee. Alleen moet het voor die laatste optie wel ver na zonsondergang zijn, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |