want?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook voor om gewoon het topic na een maand te sluiten.. Ookal heeft die de 300 reacties nog niet bereikt..
En dat kan niet met een inzendingentopic?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, want zoals S ook zegt, het gaat niet om t winnen van de eerste prijs, het gaat om de lol van 21 dagen proefballonnetjes te plaatssen, reacties geven en er al of niet op anticiperen. Met 9 tot 12 inzendingen in de maand kunnen we best alles in 1 topic doen
Wat wil je anders? Nog minder tijd waardoor het vaker voorkomt dat mensen niet mee kunnen doen? imo hoeft die regel niet veranderd te worden, 3 weken de tijd om een foto te maken/publiceren en de rest van de maand om te stemmen werkt prima. En als je op dag 23 de perfecte plaat maakt pis je naast de spreekwoordelijke pot.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, stel de winnaar is de 22e bekend, en komt meteen met een thema, waarom dan nog een week wachten
3 weken zijn imo tijd zat. Het idee van de wedstrijd is dag er om de maand een wedstrijd is, niet dat je een maand de tijd hebtquote:
hoezo mis je nu overzicht?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat het punt van dit idee overzicht is.. Toch?
Er is helemaal geen gezeik, er wordt gewoon gediscussieerd over nieuwequote:
ik lees hier een tijdje mee, maar ik ken geen reeks die zo stroef loopt dan deze. Als je een foto plaats dan is die toch diegene waarmee je de foto ingaat?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen gezeik, er wordt gewoon gediscussieerd over nieuwe
Volgens mij heeft er helemaal niemand hier problemen mee als je je inzending herziet, bijna iedereen doet t en het gaat meer om de feedback en probeersels dan om t winnen, je laatste inzending geldt en het is handig als je dat erbij zegt, maar ik zie nergens problemen. Er doen gemiddeld 10 mensen mee die elkaar beoordelen, meer is t nietquote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef murp het volgende:
[..]
ik lees hier een tijdje mee, maar ik ken geen reeks die zo stroef loopt dan deze. Als je een foto plaats dan is die toch diegene waarmee je de foto ingaat?Niet om 1 dag later een nieuwe te plaatsen omdat je die beter vind en dan een dag later nog eens... Gaat nergens over... Gezeik ook hier
Professionele reactie als mod...quote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef murp het volgende:
[..]
ik lees hier een tijdje mee, maar ik ken geen reeks die zo stroef loopt dan deze. Als je een foto plaats dan is die toch diegene waarmee je de foto ingaat?Niet om 1 dag later een nieuwe te plaatsen omdat je die beter vind en dan een dag later nog eens... Gaat nergens over... Gezeik ook hier
Wat schiet je op met een topic waar 10 fotos per maand inkomen en dat je verder geen progressie kan tonen. We hebben het over gemiddeld 10 inzendingen, geen 100 of zoals laatst bij Camerland 14000!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef Thrilled het volgende:
De toon is gezet
Maar ik gaf het eerder ook aan, een wedstrijdtopic is er voor een wedstrijd, volgens mij zijn er meer dan genoeg showcase of discussie topics waar je proefballonnetjes kan plaatsen. Lijkt mij prettiger als hier dan inhoudelijk over de wedstrijdfoto's wordt gediscussieerd
Toen werd het nog door de FOT mods gedaan, niet door mij en andere users.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Professionele reactie als mod...![]()
Waarom niet gewoon weer wedstrijden zoals jaren geleden. 1 topic voor inzendingen & stemmen, en 1 topic voor discussie, work in progress foto's. Toen waren er trouwens ook nog prijzen en was het allemaal wat strakker geregeld...
Jij bent toch een fotomod?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen werd het nog door de FOT mods gedaan, niet door mij en andere users.
Dat ik hier mod zegt nog niet dat ik FOTmod benquote:
Je bent mod van het sunforum FOT dan ben je fotomodquote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik hier mod zegt nog niet dat ik FOTmod benKijk maar in de index
Ik ben mod van GC, FOT heeft momenteel 2 mods, Xilantof en Isdatzo. Anyway, laten we het nu weer hebben over het stemmen enzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bent mod van het sunforum FOT dan ben je fotomod
Hmm, die mods zie ik nooit hier en jou wel dus die link is niet zo raarquote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben mod van GC, FOT heeft momenteel 2 mods, Xilantof en Isdatzo. Anyway, laten we het nu weer hebben over het stemmen enzo.
We krijgen niet betaald, dus zijn per definitie amateur.quote:
Of gewoon zoals het nu gaat en dan op de 21e even nieuw topicje waar een lijstje met foto's komt en dan stemmen zonder discussie gedoequote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon weer wedstrijden zoals jaren geleden. 1 topic voor inzendingen & stemmen, en 1 topic voor discussie, work in progress foto's. Toen waren er trouwens ook nog prijzen en was het allemaal wat strakker geregeld...
Dan blijf je houden dat er iemand door het topic heen moet en alle foto's moet afgaan of het nou een inzending of een probeersel is.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Of gewoon zoals het nu gaat en dan op de 21e even nieuw topicje waar een lijstje met foto's komt en dan stemmen zonder discussie gedoe
Daar heb je gelijk in dan is het het makkelijkst wat anderen ook al voorstelde een discussie topic en inzendingen topic is het mogelijk hier een poll over te houden nog voor het begin van de nieuwe wedstrijd?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan blijf je houden dat er iemand door het topic heen moet en alle foto's moet afgaan of het nou een inzending of een probeersel is.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we voor volgende maand 1 inzendingentopic en 1 discussietopic maken? Heeft iedereen een kans om over zijn foto te lullen als je hem eenmaal in het inzendingentopic plaatst is het definitief. Voorkomt een hoop zoekwerk.
Wat ik voorstelde in die post die ik hierboven quote?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in dan is het het makkelijkst wat anderen ook al voorstelde een discussie topic en inzendingen topic is het mogelijk hier een poll over te houden nog voor het begin van de nieuwe wedstrijd?
Een poll? Lijkt me niet handig, iedereen kan stemmen op een poll, dus ook mensen die niet meedoenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Fotografie.vink het volgende:
Die ja en dan de mening peilen door middel van een poll met huidige situatie en de door jouw omschreven situatie
Toen was er ook véél meer gezeik iedere maand, dus het is allemaal geen garantie voor een gladder verloop.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan niet meegekregenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen was er ook véél meer gezeik iedere maand, dus het is allemaal geen garantie voor een gladder verloop.
Dankjewel! Ik ga over een nieuw onderwerp nadenken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Fotografie.vink het volgende:
Nalbandian gefeliciteerd en we horen graag wat je keuze word
Top, bedanktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd inzendingentopic: April
Staat ook in de OP
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Fotografie.vink het volgende:
Mooi onderwerp dan rust alleen nog de vraag hoe word de invulling?
1 discusie topic
1 inzendingtopic
of zoals nu alles in een.
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd inzendingentopic: April
Staat ook in de OP
sorry was iets te vroeg met mijn vraagquote:
Ze tellen pas als ze tussen 1 en 21 april gemaakt zijn hequote:
Ja, is ook niet mijn inzendingquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze tellen pas als ze tussen 1 en 21 april gemaakt zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |