abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:11:59 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124379722
Is er iemand tegen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:12:04 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124379726
Nee?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:12:10 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124379730
Bij deze aangenomen.
pi_124379826
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Bij deze aangenomen.
Ingaande volgende maand neem ik aan? ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:35:57 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124380349
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ingaande volgende maand neem ik aan? ;)
Si.
pi_124384309
Bij deze mijn beoordeling:

8 : kezmaster9
Schitterende kleuren die mooi gereflecteerd worden op het vliegtuig. Wellicht iets te krap gekaderd aan de rechter- en onderkant, maar voor de rest erg mooi!
7: Schanulleke
Dit is het “gouden uurtje”! Compositie is ook goed met een voorgrond, iets in het midden (eenden?) en de zonsondergang op de achtergrond. Ik had wellicht iets krapper van onderen gecropped, da’s niet zo interessant in mijn ogen.
6. Scarlet_Dragonfly
Goede compositie! Maar zoals Orbox al opmerkte: ik denk dat als je de foto enkele minuten later genomen zou hebben, dan zou het gouden licht er waarschijnlijk nog beter uit gekomen zijn. Ik zelf zou op het fietspad (?!) geprobeerd hebben om de foto te nemen, wellicht een beter standpunt.
5: Orbox
Mooie kleuren! Zoals ik al eerder in het topic heb aangehaald zou ik wellicht een lager standpunt hebben genomen. Ook had ik er eerder een silhouette van gemaakt, maar daar verschillen we waarschijnlijk over van mening :D.
4: Stefan
Mooi silhouette met dito kleuren, maar ik heb eigenlijk geen idee wat de vrouw aan het doen is terwijl me dat juist interesseert.
3: DaMart
Mooie kleuren, maar ik denk dat de foto meer tot zijn recht was gekomen als je de mast niet precies in het midden geplaatst had.
2: wyccie
Het gouden uurtje komt er te weinig uit voort naar mijn mening. Teveel wolken die niet zo veel toevoegen. Silhouette van de kranen vind ik daarentegen wel erg goed gevonden!
1: Aspergermeisje
Wellicht was het leuker geweest als je de gordijnen op een kiertje had gezet, dan had ik wellicht het kunnen waarderen. Ten opzichte van de andere inzendingen is dit de minste foto.
pi_124385965
8. Nalbandian
Ik houd van zwarte silhouetten op de voorgrond..
7. kezmaster9
Mooie en unieke foto.
6. Orbox
Als de lucht bovenaan de foto wat blauwer was geweest, was er een mooi contrast geweest met het oranje!
5. Stefan
Ook een originele foto en een beetje een industrieel karakter. Houd ik wel van.
4. DaMart
De vlek van de zon vind ik wat te fel, maar verder mooie foto.
3. Scarlet_Dragonfly
Beetje standaard gouden uurtje-foto. Wel interessant dat je de brug rechts in beeld hebt gezet.
2. Schanulleke
Teveel lensflare voor mijn smaak.
1. wyccie
Te weinig oranje.
pi_124386170
quote:
1: Aspergermeisje
Wellicht was het leuker geweest als je de gordijnen op een kiertje had gezet, dan had ik wellicht het kunnen waarderen. Ten opzichte van de andere inzendingen is dit de minste foto.
Als je slecht slaapt in de zomer, zie je op een gegeven moment zo vaak de gouden zonsopkomst, dat ik eens iets anders wilde doen. Maar gordijnen op een kiertje zetten was misschien een goed idee geweest.

vrijdag 22 maart 2013 @ 20:25:33 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124386250
foto 1 is mooi, rainvrouw ;)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:40:36 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124386927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goed idee. Dan kunnen we het inzendingen-topic ook echt opschonen en alle off-topic discussie verwijderen. Wat mij betreft hoort er in dat topic alleen:
• 1 inzending per persoon per maand
• 1 stempost per persoon per maand
• 1 stemresultaat per maand

De rest mag in een discussie-topic, ook pogingen van foto's waarvan je nog niet zeker weet of je ze als inzending wilt gebruiken.
Zo was het vroeger ook :)

Morgen kan ik mijn notebook weer ophalen, dan is de ellende van mijn oude voorbij. Het stemmen stel ik dan ook even uit. Pfff, ben echt blij dat ik hem weer terugkrijg.
Life is what you make it.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:53:50 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124387466
Welke foto van Nabian moeten we beoordelen? Staat er 2 x in
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:21:33 #162
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124392004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef Stefan het volgende:
Welke foto van Nabian moeten we beoordelen? Staat er 2 x in
Grappig dat niemand dat opviel.

Aangepast...sorry :@
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:47:11 #163
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124393169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Grappig dat niemand dat opviel.

Aangepast...sorry :@
Het was al meteen opgevallen bij orbox..
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Orbox het volgende:

[..]

Nalbandian staat er twee keer tussen. De eerste op de lijst was toch ook de laatste inzending?
Die heb ik in ieder geval meegenomen in mijn lijst:

pi_124396919
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef Nalbandian het volgende:
2: wyccie
Het gouden uurtje komt er te weinig uit voort naar mijn mening. Teveel wolken die niet zo veel toevoegen. Silhouette van de kranen vind ik daarentegen wel erg goed gevonden!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
1. wyccie
Te weinig oranje.
:Y
Mijn foto steekt inderdaad nogal schraal af tegenover al die mooie gouden zonnen van jullie. :@
Nu snap ik ook wel dat ik dan maar had moeten shoppen. In ieder geval weet ik voor de volgende keer wat ik anders kan doen.
Wel erg leerzaam dit topic, en ik hoop dat ik de motivatie en discipline heb om mee te blijven doen en daardoor meer ga fotograferen.

Morgen mijn stemmen, ben nu een beetje te moe.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 03:14:54 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124399490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

:Y
Mijn foto steekt inderdaad nogal schraal af tegenover al die mooie gouden zonnen van jullie. :@
Nu snap ik ook wel dat ik dan maar had moeten shoppen. In ieder geval weet ik voor de volgende keer wat ik anders kan doen.
Wel erg leerzaam dit topic, en ik hoop dat ik de motivatie en discipline heb om mee te blijven doen en daardoor meer ga fotograferen.

Morgen mijn stemmen, ben nu een beetje te moe.
Als je de verzadiging 60 procent omhoog haf gegooid had je al meer gouden gloed gehad
pi_124399919
8: DaMart; Prachtige plaat!
7 : Nalbandian; Mooie foto, mooie kleuren! Misschien net iets te weinig 'goud'..
6: Schanulleke; Mooie foto. Zonlicht en water doen het altijd goed samen.
5. Scarlet_Dragonfly; Mooie plaat.. Zoals al eerder gezegd had je hier op een iets later tijdstip wat meer goud uit kunnen halen.
4: Orbox; Persoonlijk had ik de foto gemaakt vanaf de andere kant van het spoor.
3: Stefan; Interessante plaat.
2: wyccie; Leuke foto, net te weinig 'goud'.
1: Aspergermeisje; De minste foto uit het rijtje, bedoeling is goed maar oogt wat saai.
pi_124399995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
Is er iemand tegen?
Zozo, 1 minuut om bezwaar aan te tekenen? :P

Ik denk wel dat je een hoog "ik wacht eerst de reacties af op mijn 'proef-inzending' en als dat mij tegenvalt maak ik een nieuwe foto"-gehalte krijgt.. Zo kunnen mensen een foto eerst al laten 'beoordelen' want reacties komen er altijd.. Ik ben er op tegen :p
  zaterdag 23 maart 2013 @ 08:25:58 #168
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124400177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 07:53 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Zozo, 1 minuut om bezwaar aan te tekenen? :P

Ik denk wel dat je een hoog "ik wacht eerst de reacties af op mijn 'proef-inzending' en als dat mij tegenvalt maak ik een nieuwe foto"-gehalte krijgt.. Zo kunnen mensen een foto eerst al laten 'beoordelen' want reacties komen er altijd.. Ik ben er op tegen :p
Is er een fundamenteel bezwaar tegen het uitproberen van foto's en reacties? Niet zelden heb ik op basis van reacties mijn foto's 'bijgesteld'. Ik heb zelf het idee dat ik door het krijgen en verwerken van feedback een completere en meer ervaren fotograaf ben geworden. En dát lijkt me het voornaamste doel van de wedstrijd.
pi_124400986
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 08:25 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Is er een fundamenteel bezwaar tegen het uitproberen van foto's en reacties? Niet zelden heb ik op basis van reacties mijn foto's 'bijgesteld'. Ik heb zelf het idee dat ik door het krijgen en verwerken van feedback een completere en meer ervaren fotograaf ben geworden. En dát lijkt me het voornaamste doel van de wedstrijd.
Hier ben ik het volstrekt mee eens :) . Het gaat er niet om wie er wint, maar dat je feedback krijgt op je foto waardoor je beter gaat nadenken over je foto.
pi_124402252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we voor volgende maand 1 inzendingentopic en 1 discussietopic maken? Heeft iedereen een kans om over zijn foto te lullen als je hem eenmaal in het inzendingentopic plaatst is het definitief. Voorkomt een hoop zoekwerk.
+1
pi_124402304
Firefox opende een aantal inzendingen niet, blegh.
Ik edit mijn scores even :)
pi_124403004
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Bij deze aangenomen.
Dan ben ik er ook voor om gewoon het topic na een maand te sluiten.. Ookal heeft die de 300 reacties nog niet bereikt..
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:36:02 #173
92279 N.icka
Windforce 11
pi_124403130
De foto van aspergermeisje is geweldig !!! Meest origineelste . Van mij mag die winnen !
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:16:03 #174
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124404015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
Is er iemand tegen?
Ja, want zoals S ook zegt, het gaat niet om t winnen van de eerste prijs, het gaat om de lol van 21 dagen proefballonnetjes te plaatssen, reacties geven en er al of niet op anticiperen. Met 9 tot 12 inzendingen in de maand kunnen we best alles in 1 topic doen
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:28:01 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124404308
8 aspergermeisje, out of the box, spannend, ligt ze nog in bed in de ochtend of in de savond
7 nalbinan krijg er een arikagevoel bij
6 dragon fly sfeervol
5 schanulleke - ik zou m meer gecropt hebben maar wel mooi
4 damart, een volle plaat goud
3 wyccie - meer verzadiging en highlights had meer goud opge;everd
2 Orbox had wel spannender gekund als je bv je standpunt op de rails of tussen de rails had gekozen
1 Kezmaster - ik vind persoonlijk dat je de foto kapot hebt gecropt danwel gekaderd. Die foto met dat stijgende vliegtuig was nummer 1 geworden.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:32:42 #176
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124404431
Aaanvulling op beoordeling Kezmaster. Ik bedoel deze van je Ron, prachtig, Snap niet dat je die niet hebt ingezonden, bevat alles, actie, een volledig plaatje, volledig goud. Itt tot een stuk vliegtuig met een zweempje reflectie. Ik heb je ander werk gezien dus vandaar dat ik jouw inzending persoonlijk onder de maat vind

http://500px.com/photo/28334647
pi_124407190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Stefan het volgende:
Aaanvulling op beoordeling Kezmaster. Ik bedoel deze van je Ron, prachtig, Snap niet dat je die niet hebt ingezonden, bevat alles, actie, een volledig plaatje, volledig goud. Itt tot een stuk vliegtuig met een zweempje reflectie. Ik heb je ander werk gezien dus vandaar dat ik jouw inzending persoonlijk onder de maat vind

http://500px.com/photo/28334647
Je punt is duidelijk Stefan. Even een kleine reactie hierop...

De keuze was voor mij persoonlijk lastig. De foto die ik heb ingezonden heb ik begin van de maand gemaakt en vind ik persoonlijk vrij aardig gelukt. Ik kreeg er ook leuke reacties op en dus gebruikt voor deze fotowedstrijd. Vorige week heb ik de foto gemaakt die jij aanhaalt. Ik heb toen nog getwijfeld of ik mijn inzending moest wijzigen of niet. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan. Persoonlijke keuze! Ik ben tevreden met beide platen, heb wel een eigen voorkeur natuurlijk maar wilde niet mijn inzending veranderen.

Toch ben ik blij met je reactie. Een fotowedstrijd winnen is leuk, maar met reacties, kritiek en feedback ben ik eens zo blij. Daar kan ik wat mee en dat vind ik ook de kracht van een forum.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:51:34 #178
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124409672
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, want zoals S ook zegt, het gaat niet om t winnen van de eerste prijs, het gaat om de lol van 21 dagen proefballonnetjes te plaatssen, reacties geven en er al of niet op anticiperen. Met 9 tot 12 inzendingen in de maand kunnen we best alles in 1 topic doen
In het reactietopic kan je ook gewoon je probeersels posten. Pas als je het zelf zeker weet plaats je je definitieve inzending in het wedstrijdtopic.
pi_124411931
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

In het reactietopic kan je ook gewoon je probeersels posten. Pas als je het zelf zeker weet plaats je je definitieve inzending in het wedstrijdtopic.
Of op de laatste dag nieuw topicje maken koppelen en daar 1 foto en 1 beoordeling in
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
  zaterdag 23 maart 2013 @ 17:45:55 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124412984
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef kezmaster9 het volgende:

[..]

Je punt is duidelijk Stefan. Even een kleine reactie hierop...

De keuze was voor mij persoonlijk lastig. De foto die ik heb ingezonden heb ik begin van de maand gemaakt en vind ik persoonlijk vrij aardig gelukt. Ik kreeg er ook leuke reacties op en dus gebruikt voor deze fotowedstrijd. Vorige week heb ik de foto gemaakt die jij aanhaalt. Ik heb toen nog getwijfeld of ik mijn inzending moest wijzigen of niet. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan. Persoonlijke keuze! Ik ben tevreden met beide platen, heb wel een eigen voorkeur natuurlijk maar wilde niet mijn inzending veranderen.

Toch ben ik blij met je reactie. Een fotowedstrijd winnen is leuk, maar met reacties, kritiek en feedback ben ik eens zo blij. Daar kan ik wat mee en dat vind ik ook de kracht van een forum.
gaat ook om feedback, vind ik ook het leukst
ik realiseer me dat ik wellicht wat streng beoordeel ook als je andere inzendingen ziet maar jij bent een pro dus daar kijk ik ook naar in mn beoordeling. Gelukkig pak je t goed op.
pi_124413595
Voel me er niet helemaal prettig bij om jullie foto's te beoordelen terwijl ik zelf geen goede foto's kan maken en er ook zo weinig verstand van heb. :@

8. Scarlett_Dragonfly: mooi totaalplaatje, goed in balans. Kleurpalet is mooi, sober maar niet saai. Prachtige ansichtkaartje van een Hollands tafereel.
7. Nalbandian: mooie compositie, prachtige kleuren, goed silhouette
6. Stefan: mooi gevangen, geeft me een stads gevoel waar je een moment rust hebt, interessant. Compositie lijkt voor mij niet helemaal te kloppen. Misschien iets dichterbij?
5. DaMart: mooie gloed, zon is niet te overweldigend, de scherptediepte pakt goed uit. De scheve toren geeft het een vakantiegevoel.
4. kezmaster 9: goede reflectie, lekker felle lucht, past helemaal bij zo'n toestel. Had het alleen wel iets meer in zijn volle glorie willen zien.
3. Schanulleke: mooie stralen. Alleen dat ding in het water stoort me, ik weet niet wat het is. Alleen de bovenste helft had ik mooier gevonden.
2. Orbox:
mooie kleuren in de lucht, ik vind alleen de lijnen zoals die er nu op staan wat rommelig.
1. Aspergermeisje: origineel! Maar ik vind de kleur van het gordijn en de structuur het wat suf maken. Balkon dat er doorheen schijnt maakt het wel interessanter.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:24:21 #182
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124421206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:08 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Of op de laatste dag nieuw topicje maken koppelen en daar 1 foto en 1 beoordeling in
Het lastige daaraan is, dat je dan perse die laatste dag aanwezig moet zijn om je foto te posten.
Wat mij betreft zou je ook je foto in het inzendingentopic wel om mogen/ kunnen ruilen, maar dat wordt wel bewerkelijk voor de mods vrees ik aangezien ja maar een beperkte tijd posts kan wijzigen.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 22:54:55 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124424755
Wat gaat er mis nu dan dat t moet veranderen?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:07:53 #184
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124425379
8 punten: Kezmaster9: de warmste gouden plaat die erbij zit. Prachtig!
7 punten: Stefan: Het heeft iets intiems. Alsof ik stiekem meekijk. Mooi.
6 punten: Nalbadian: Mooie kleuren en een fijn contrast met een goed afgetekende schaduw.
5 punten: Aspergermeisje: originele benadering!
4 punten: DaMart: De rechterkant van de foto biedt teveel afleiding aan onscherpe bomenmeuk. Was sterker geweest in portrait met de sculptuur decentraal.
3 punten: Scarlet_Dragonfly: Er zit veel moois in deze foto, zoals de kleur en het wolkendek. Mooie brug ook, maar toch vind ik het te rommelig.
2 punten: Orbox: het goud is mooi, maar ik vind de rest te saai. Niets prikkelt me. Met meer diagonale lijnen oid was het denk ik beter geweest.
1 punt: Wyccie: Het gouden stukje is maar één zestiende van je foto, at best. Dat is voor mij te weinig, aangezien ik de schapenwolken verder niet dragend genoeg vind in deze compositie.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:09:06 #185
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124425447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Stefan het volgende:
Wat gaat er mis nu dan dat t moet veranderen?
Het kan, zeker bij veel inzendingen, best rommelig zijn om te ontdekken welke inzending iemand gedaan heeft, maar verder hoeft het van mij ook niet persé hoor. Zo groot is het ongemak ook niet.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:11:19 #186
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124425564
Overigens: ik had me er meer van voorgesteld qua inzendingen. Het viel me zelf ook zwaar om op het juiste moment tijd te vinden deze maand.
pi_124425660
Het weer was gewoon een bitch..

(Een suggestie voor degen die wint.. Misschien is lange sluitertijd een goede? (foto's van autowegen dan uitsluiten?))

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 23:15:46 ]
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:15:15 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124425740
Het is leuk om te zien hoe de twee extreemsten in punten, Kezmaster en Aspergemeisje worden beoordeeld, of heel positief of met veel kritiek
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:16:24 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124425788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Er zijn 7 of 8 gouden dagen geweest, toch niet slecht hoor, alleen je hebt door de opdracht slechts 16 uur productietijd, andere opdrachten hebben er 21x24
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:17:06 #190
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124425825
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:

(Een suggestie voor degen die wint.. Misschien is lange sluitertijd een goede? (foto's van autowegen dan uitsluiten?))
Uitsluiten vind ik echt raar, laat mensen tijdens het punten geven maar oordelen
pi_124426456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uitsluiten vind ik echt raar, laat mensen tijdens het punten geven maar oordelen
Mja, foto's van autowegen zijn behoorlijk standaard inmiddels vind ik. Tijdens het punten geven kan ook.. :p
  zondag 24 maart 2013 @ 09:12:01 #192
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124432905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mja, foto's van autowegen zijn behoorlijk standaard inmiddels vind ik. Tijdens het punten geven kan ook.. :p
De puntengever maakt uit of t standaard is natuurlijk
  zondag 24 maart 2013 @ 09:45:51 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124433396
Over de regels, ik vind zelf de 21 dagen aan de krappe kant en het is me nu al 2x overkomen dat ik de dag ervoor de perfecte plaat maak. Kunnen we er geen 31 dagen van maken, dat je fotos mag inleveren die tussen de 22e en de 21e zijn gemaakt, misschien weet je t thema nog niet maar heb je wel die ene mooie plaat al in de week voor de 1e gemaakt
pi_124438956
Ik lees pas net mee, maar waar is die datum (21/22) vandaan gekomen? Is het niet wat makkelijker om gewoon 1e tot 30/31e aan te houden voor de contest? :)
pi_124438977
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:15 schreef Thrilled het volgende:
Ik lees pas net mee, maar waar is die datum (21/22) vandaan gekomen? Is het niet wat makkelijker om gewoon 1e tot 30/31e aan te houden voor de contest? :)
De bedoeling is dat je in 1 maand alles afrond. Dus foto maken, stemmen en onderwerp voor de nieuwe foto :) En je hebt ook nog wel wat tijd nodig voor het stemmen.
pi_124446553
vrij logisch eigenlijk :P
  zondag 24 maart 2013 @ 18:44:00 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124452031
Maar goed, stel de winnaar is de 22e bekend, en komt meteen met een thema, waarom dan nog een week wachten
pi_124452105
Dan zou je evt. de deadline nog iets kunnen verschuiven naar de 25e, maar dan zul je toch wel uiteindelijk ook een dag of 4-5 nodig hebben voor het stemmen. En dan word wel op de laatste dag van de maand het nieuwe onderwerp bekend. Dat kan wel ja.
pi_124456335
Zie dat de stemming al bezig is, maar ben beetje beginnend met het fototoestel dus wou deze foto toch even insturen.
http://imageshack.us/f/708/maart.jpg/ (copy/paste deze link)

tips zijn altijd welkom offc
pi_124456432
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, stel de winnaar is de 22e bekend, en komt meteen met een thema, waarom dan nog een week wachten
Die week heb je wel nodig. Het is nu de 24e, maar ik weet niet of iedereen al heeft gestemd, en een winnaar is nog niet benoemd.

Maar wat betreft het idee om alvast een foto te mogen maken tussen de 21e en 1e, vind ik niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')