Si.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ingaande volgende maand neem ik aan?
Als je slecht slaapt in de zomer, zie je op een gegeven moment zo vaak de gouden zonsopkomst, dat ik eens iets anders wilde doen. Maar gordijnen op een kiertje zetten was misschien een goed idee geweest.quote:1: Aspergermeisje
Wellicht was het leuker geweest als je de gordijnen op een kiertje had gezet, dan had ik wellicht het kunnen waarderen. Ten opzichte van de andere inzendingen is dit de minste foto.
Zo was het vroeger ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee. Dan kunnen we het inzendingen-topic ook echt opschonen en alle off-topic discussie verwijderen. Wat mij betreft hoort er in dat topic alleen:
• 1 inzending per persoon per maand
• 1 stempost per persoon per maand
• 1 stemresultaat per maand
De rest mag in een discussie-topic, ook pogingen van foto's waarvan je nog niet zeker weet of je ze als inzending wilt gebruiken.
Grappig dat niemand dat opviel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef Stefan het volgende:
Welke foto van Nabian moeten we beoordelen? Staat er 2 x in
Het was al meteen opgevallen bij orbox..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat niemand dat opviel.
Aangepast...sorry
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Orbox het volgende:
[..]
Nalbandian staat er twee keer tussen. De eerste op de lijst was toch ook de laatste inzending?
Die heb ik in ieder geval meegenomen in mijn lijst:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef Nalbandian het volgende:
2: wyccie
Het gouden uurtje komt er te weinig uit voort naar mijn mening. Teveel wolken die niet zo veel toevoegen. Silhouette van de kranen vind ik daarentegen wel erg goed gevonden!
quote:
Als je de verzadiging 60 procent omhoog haf gegooid had je al meer gouden gloed gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn foto steekt inderdaad nogal schraal af tegenover al die mooie gouden zonnen van jullie.![]()
Nu snap ik ook wel dat ik dan maar had moeten shoppen. In ieder geval weet ik voor de volgende keer wat ik anders kan doen.
Wel erg leerzaam dit topic, en ik hoop dat ik de motivatie en discipline heb om mee te blijven doen en daardoor meer ga fotograferen.
Morgen mijn stemmen, ben nu een beetje te moe.
Zozo, 1 minuut om bezwaar aan te tekenen?quote:
Is er een fundamenteel bezwaar tegen het uitproberen van foto's en reacties? Niet zelden heb ik op basis van reacties mijn foto's 'bijgesteld'. Ik heb zelf het idee dat ik door het krijgen en verwerken van feedback een completere en meer ervaren fotograaf ben geworden. En dát lijkt me het voornaamste doel van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zozo, 1 minuut om bezwaar aan te tekenen?
Ik denk wel dat je een hoog "ik wacht eerst de reacties af op mijn 'proef-inzending' en als dat mij tegenvalt maak ik een nieuwe foto"-gehalte krijgt.. Zo kunnen mensen een foto eerst al laten 'beoordelen' want reacties komen er altijd.. Ik ben er op tegen :p
Hier ben ik het volstrekt mee eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is er een fundamenteel bezwaar tegen het uitproberen van foto's en reacties? Niet zelden heb ik op basis van reacties mijn foto's 'bijgesteld'. Ik heb zelf het idee dat ik door het krijgen en verwerken van feedback een completere en meer ervaren fotograaf ben geworden. En dát lijkt me het voornaamste doel van de wedstrijd.
+1quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we voor volgende maand 1 inzendingentopic en 1 discussietopic maken? Heeft iedereen een kans om over zijn foto te lullen als je hem eenmaal in het inzendingentopic plaatst is het definitief. Voorkomt een hoop zoekwerk.
Dan ben ik er ook voor om gewoon het topic na een maand te sluiten.. Ookal heeft die de 300 reacties nog niet bereikt..quote:
Ja, want zoals S ook zegt, het gaat niet om t winnen van de eerste prijs, het gaat om de lol van 21 dagen proefballonnetjes te plaatssen, reacties geven en er al of niet op anticiperen. Met 9 tot 12 inzendingen in de maand kunnen we best alles in 1 topic doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |