Een poll? Lijkt me niet handig, iedereen kan stemmen op een poll, dus ook mensen die niet meedoenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef Fotografie.vink het volgende:
Die ja en dan de mening peilen door middel van een poll met huidige situatie en de door jouw omschreven situatie
Toen was er ook véél meer gezeik iedere maand, dus het is allemaal geen garantie voor een gladder verloop.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Professionele reactie als mod...![]()
Waarom niet gewoon weer wedstrijden zoals jaren geleden. 1 topic voor inzendingen & stemmen, en 1 topic voor discussie, work in progress foto's. Toen waren er trouwens ook nog prijzen en was het allemaal wat strakker geregeld...
Oh, dat heb ik dan niet meegekregenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen was er ook véél meer gezeik iedere maand, dus het is allemaal geen garantie voor een gladder verloop.
Dankjewel! Ik ga over een nieuw onderwerp nadenken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Fotografie.vink het volgende:
Nalbandian gefeliciteerd en we horen graag wat je keuze word
Top, bedanktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd inzendingentopic: April
Staat ook in de OP
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Fotografie.vink het volgende:
Mooi onderwerp dan rust alleen nog de vraag hoe word de invulling?
1 discusie topic
1 inzendingtopic
of zoals nu alles in een.
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Hoppa:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd inzendingentopic: April
Staat ook in de OP
sorry was iets te vroeg met mijn vraagquote:
Ze tellen pas als ze tussen 1 en 21 april gemaakt zijn hequote:
Ja, is ook niet mijn inzendingquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze tellen pas als ze tussen 1 en 21 april gemaakt zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |