Hij bedoelde éckte, éckte éckte mannenquote:
Ik wil dat hier nog wel eens proberen in de duinen of op het strand richting zee. Alleen moet het voor die laatste optie wel ver na zonsondergang zijn, natuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
In Nederland is het eigenlijk nergens donker genoeg, zoveel lichtvervuiling
Zee en duinen sowieso niet, ontzettend veel vervuiling, heb vallende sterren gefilmd afgelopen zomer en in de randstad en strand is het pet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dat hier nog wel eens proberen in de duinen of op het strand richting zee. Alleen moet het voor die laatste optie wel ver na zonsondergang zijn, natuurlijk.
Vorig jaar heb ik vanaf balkon wat geëxperimenteerd met de sterrenhemel fotograferen en dat was toch wel hoopgevend hoor voor deze regio. Ik zit ook niet midden in de Randstad, misschien dat dat ook helptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zee en duinen sowieso niet, ontzettend veel vervuiling, heb vallende sterren gefilmd afgelopen zomer en in de randstad en strand is het pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |