aygo is toch zuiniger.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef BasEnAad het volgende:
Mooi ding hoor.
Als jij een kleine lelijke Aygo wil, dan mag dat.
Maar deze man wil een Mercedes, wat is het probleem?
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld dit verkiezen:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:38 schreef Piye het volgende:
Mooie auto, ziet er beter uit dan de meeste koekblikken die je ziet rijden.
Of is dit meer jouw ding?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld dit verkiezen:
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Alleen omdat het nieuwer is, dan rij ik liever geen auto dan zo één.
Welke doelgroep bedoel je met ''wij''?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:48 schreef Electrood het volgende:
Ik heb ook een oude auto,en ik vind hem mooi.Anderen misschien niet,maar maakt dat uit??Gelukkig niet en daar door zie je gelukkig allemaal verschillende auto's op de weg en niet allemaal dezelfde!
Wij zijn geen generatie die altijd maar kijkt wat de buurman of vriend heeft en dan de onbedwingbare neiging heeft om net zo'n ding te hebben!Dat hele Nike gedoe hebben wij niet..Ook hebben wij niet allemaal een IPhone..Erg he??
De wat oudere en wijzere mensen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:50 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Welke doelgroep bedoel je met ''wij''?
Vind ik dus ook. Ik word er zelfs lichtelijk droevig van als ik al die broodtrommels zie rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Tja... Je vat het eigelijk al samen in één zin. Tijd voor een hobby TS?quote:Nou moet ik meegeven dat ik behalve FOKken geen hobby's heb behalve werken thuis komen en fok opstarten, dus ja ze hebben wel een echte hobby waarbij het bij mij geheel aan ontbreekt.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ik word er zelfs lichtelijk droevig van als ik al die broodtrommels zie rijden.Overigens zit je ook veel lekkerder in zo'n oude Duitse auto.
Ik hoor vaak de term Turkenbak vallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.
Het zal vast zijn omdat het 'ze' vinden dat zo'n auto voor criminelen is of één of ander raar vooroordeel.
Jij mag bijna met pensioen jongeman.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Electrood het volgende:
[..]
De wat oudere en wijzere mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
Ik rij meestal in een mercedes.L0L Is dat niet gevaarlijk om in Rotterdam met het openbaar vervoer te reizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
Ik rij meestal in een mercedes.Ik ook, hou nu eenmaal van luxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aan het handje. Mensen zijn hier hartstikke aardig hoor. Even de buschauffeur waarschuwen als je aan komt rennen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:02 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
L0L Is dat niet gevaarlijk om in Rotterdam met het openbaar vervoer te reizen?
Precies, je moet toch wat beenruimte hebben.quote:
wat een afschuwelijk stuk stront. Ik begrijp wel dat je jaloers bent op de wagen van je buurman.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:03 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb een cinquecento![]()
[ afbeelding ]
Deze in het wit, lekker smal, als er file is kan je er zo langs op het fietspad en lekker zuinig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een bazen auto van je buurman.
ach het is een lelijk groot ding, evenal 89% van alle nieuwe auto's, meer niet..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles beter dan een hybride als een Prius bijv.
Onzin. Mening maakt geen feit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ach het is een lelijk groot ding, evenal 89% van alle nieuwe auto's, meer niet..
Een range rover is ook groot, vind je zeker ook niks?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hij is groot, dat is een feit, dat is al voldoende om het niets te vinden
nee, dit is afrika nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:01 schreef ThePast het volgende:
[..]
Een range rover is ook groot, vind je zeker ook niks?
Precies, nog een jaartje ofzo. Dan gaat het pijn doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:39 schreef Hendroit het volgende:
Dat is juist een hele nette auto. De 2.5d uitvoering van de mercedes 190 heeft een gemiddeld verbruik van ongeveer 1 op 18 en dat ding is ook nog belastingvrij waarschijnlijk. Doe mij maar zo'n mercedes in plaats van een kut aygo. Tevens zijn die motoren ook onverwoestbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag ook gewoon zeggen dat je het leuk vind om met een grote auto door een vinexwijk te rijden, dit is niet verboden, ik ben nog geen dictatorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:31 schreef ThePast het volgende:
[..]
Jij kent mij niet.
En nee ik heb geen patser bak.
Sowieso dat je denkt dat je "iets" bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je het leuk vind om met een grote auto door een vinexwijk te rijden, dit is niet verboden, ik ben nog geen dictator
denken dat ik niet in jouw hoofd zitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef ThePast het volgende:
[..]
Sowieso dat je denkt dat je "iets" bent
Helemaal niet kunnen denkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
denken dat ik niet in jouw hoofd zit
Stil jij!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in je hoofd andere userpersonages op fok creeeren
Misschien kunnen we het dan toch eens.... Nee nee ik had er niet over moeten beginnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kom we steken kaarsjes voor onszelf aan, dan denken de buren dat we bezoek hebben
Mijn oude Franse bak uit 1994 met (bijna) 580.000km op de teller niet hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ja je zou het bijna niet geloven hè. Maar alle Franse oude bakken hebben nog gele lampen.
Één keer in zo'n ding gezeten. Mijn ouwe BX rijdt echt 10 keer comfortabeler. Niet dat die Merc persé slecht rijdt, maar voor comfort heb ik echt liever mijn BX.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
Opzich niets mis met zo'n oude 190er mercedes, rij maar eens mee in zo'n oude mercedes en je merkt dat het ook nog behoorlijk confortabel rijdt.
Ech wel; mijn schoonouders hebben een 190D, betaalt er nog belasting voor ook trouwens, maar dat rijdt best OK als je eenmaal je benen onder het stuur hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
Opzich niets mis met zo'n oude 190er mercedes, rij maar eens mee in zo'n oude mercedes en je merkt dat het ook nog behoorlijk confortabel rijdt.
Misschien was er iets mis mee, ik vind ze aanvoelen alsof je in een taxi rijdt en dat zijn meestal grote e classe's.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Één keer in zo'n ding gezeten. Mijn ouwe BX rijdt echt 10 keer comfortabeler. Niet dat die Merc persé slecht rijdt, maar voor comfort heb ik echt liever mijn BX.
Haha, als je net gaat zitten heb je bij die stoelen wel zoiets van ehhh... TAXIIIII!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Misschien was er iets mis mee, ik vind ze aanvoelen alsof je in een taxi rijdt en dat zijn meestal grote e klasses.
Zwaar onterechte klacht gewoon; TS heeft er gewoon geen verstand vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De hele achterbank was stuk bedoel je ? En de vering/wielophanging ook ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Misschien was er iets mis mee, ik vind ze aanvoelen alsof je in een taxi rijdt en dat zijn meestal grote e classe's.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zwaar onterechte klacht gewoon; TS heeft er gewoon geen verstand van
Ik zelf rij een auto uit 1998, de motor doet het perfect, de lak zit er nog goed op. Geen deukjes en geen roest. Rijdt lekker, stevige bumper, wat wil je nog meer? Motor maakt ook geen lawaai en in die tijd was het een luxe wagen, dus waarom nu niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelbakken die niet lekker zitten en in hun tijd al cheap, cheap waren zijn echter gewoon kloten. Maja echte bazen rijden Lada.
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix
Mijn oom had er tot voor kort ook eentje, nieuw gekocht begin jaren '90 en nu pas een nieuwe auto gekocht. Dat is pas afrijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
1 op 8.86 goed? Kerel... 30 liter tankje hier haal ik het zelfde mee als jou.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef vosss het volgende:
Doet zo een ouwe Benz 1 op 18?
Toevallig laatst eens gekeken met tanken wat die van mij precies verbruikt, 443km op exact 50 liter.
Dat vond ik al niet slecht, 1 op 8,86.
Maargoed ik rij ook amper meer tegenwoordig. Carpoolen FTW
Op tijd van 10 dagen rij ik er slechts 2 naar mn werk
Nouja eerder had ik een Delta die 1 op 3 kon doen en dat ook deed als je hem flink van jetje gafquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
1 op 8.86 goed? Kerel... 30 liter tankje hier haal ik het zelfde mee als jou.
Jep, schoonmams rijdt er meestal in, en die rijdt flink door, voor zover dat gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef vosss het volgende:
Doet zo een ouwe Benz 1 op 18?
Toevallig laatst eens gekeken met tanken wat die van mij precies verbruikt, 443km op exact 50 liter.
Dat vond ik al niet slecht, 1 op 8,86.
Maargoed ik rij ook amper meer tegenwoordig. Carpoolen FTW
Op tijd van 10 dagen rij ik er slechts 2 naar mn werk
Mwoah, 1 op 6 lukt ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:09 schreef vosss het volgende:
Die ZX zal normaal ook wel ergens rond de 1 op 8 zitten of niet?
Ik wil ooit nog een keer een 300ZX kopen trouwens
TS is geestelijk licht dwalende, kan aan de tijd van de avond liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
De buurman heeft een Mercedes diesel geïmporteerd die zo oud dat hij geen wegenbelasting hoeft te betalen co volgens TS had hij beter een Aygo kunnen kopen
Ik ben het niet vaak eens met serieus ouwe lullen, maar hier moet ik je volkomen gelijk in gevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je mag het zeker geen oud barrel noemen maar als ik gepensioneerd ben en de tijd en het geld ervoor over heb om het te onderhouden zou ik zoiets toch wel gaan rijden.
[ afbeelding ]
Veel mooier dan al die moderne futuristische crap van tegenwoordig imo.
Ja ik dus eik ook liever niet, anders had ik hem al lang gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
Edit; Ah ruk, de biturbo.. liever jij als ik![]()
Vette bak hoor, heb hem gereden vroegahh, toen ze net uit waren, werkte ik bij de Niksan. Mocht ik een dagje mee stampen met een verkoper, Was toen zo'n beetje het snelste wat er seriematig rondreed dacht ik.. Alleen dat onderhoud he, da wird ein Mensch nicht freulieg van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik dus eik ook liever niet, anders had ik hem al lang gehad
Geef haar alvast een T-shirt voor haar verjaardag, kan ze wennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef vosss het volgende:
Nee daar wordt je zeker niet vrolijk van.
Ik denk zo maar even dat Brennie het er niet eens mee zou zijn mocht ik dat balletje opgooien![]()
>quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef blackbeartje het volgende:
serieus als ik ooit rijk zou zijn kocht ik nog liever een oude 7 serie dan een nieuwe...
of een oude amerikaan ofzo ..
Idem, als het gaat om die oude Amerikaan dan. Oude bmw's zou ik zelfs gratis niet willen rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:52 schreef 2cv het volgende:
Merk je het ook of je wel of niet met 3 ton aanhanger er achter van 0 naar 100 gaat ?
Yup, maar dat geluid he, als je ergens relaxed wegborreltquote:
Al je centjes borrelen zo de uitlaat uitquote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, maar dat geluid he, als je ergens relaxed wegborrelt![]()
Is net als met een 190D, geeft niks, onthaasten is da bomb
Ja, en gestresst raken omdat de motor meer zuipt dan Bonnie.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, maar dat geluid he, als je ergens relaxed wegborrelt![]()
Is net als met een 190D, geeft niks, onthaasten is da bomb
Je gaat je vanzelf realiseren dat je ook gewoon half gas weg kunt rijden; de pomp leert je dat automagischquote:Op zondag 3 maart 2013 01:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en gestresst raken omdat de motor meer zuipt dan Bonnie.
Nee, doe mij mijn BX dan maar
Maar jij rijdt nu in een Nissan Sunny toch? Is dat ook vanwege de pomp?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat je vanzelf realiseren dat je ook gewoon half gas weg kunt rijden; de pomp leert je dat automagisch
300ZX, nét ietsje vlotter. Schijt aan de pomp.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar jij rijdt nu in een Nissan Sunny toch? Is dat ook vanwege de pomp?
Dank voor de mededeling. Deze liefde deel ik niet. Liever een tiental jaar ouderquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
Smilie is klikbaar heah![]()
Ik denk dat je beter een ouwe 7 serie kunt rijden qua verbruik als een Yank; 1 op 5 met een 305CUI is normaal, en dat is een flauw kutblok met 125 dooie pony's
Ah, dat is het betere werkquote:Op zondag 3 maart 2013 02:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
300ZX, nét ietsje vlotter. Schijt aan de pomp.
Een tiental K's meer sparen ook, maar dat mag van mij ook hoor, alleen is dat meestal minder geschikt als daily, en ik houd geen kostgangers. Als het er staat moet het rijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:01 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling. Deze liefde deel ik niet. Liever een tiental jaar ouder
Ik heb daar 0,0 verstand van. Maar met alles wat ik nu rijdt, verdien ik geld omdat ik er gewoon niet meer op afschrijf. Mja, ik rijdt dan ook geen auto'squote:Op zondag 3 maart 2013 02:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een tiental K's meer sparen ook, maar dat mag van mij ook hoor, alleen is dat meestal minder geschikt als daily, en ik houd geen kostgangers. Als het er staat moet het rijden.
Het nadeel is alleen dat half gas wegrijden met die sloep die aangedreven is door 125 dooie pony's 2 keer zoveel kost als volgas weg rijden met mijn BX met +/- 70 wakkere (wakkerachtigequote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat je vanzelf realiseren dat je ook gewoon half gas weg kunt rijden; de pomp leert je dat automagisch
Vind ik geen probleem, dan is het eerste rondje voor jou, ik kom ietsje later, en mag daardoor iets langer genieten van mijn LPG centjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het nadeel is alleen dat half gas wegrijden met die sloep die aangedreven is door 125 dooie pony's 2 keer zoveel kost als volgas weg rijden met mijn BX met +/- 70 wakkere (wakkerachtige) pony's
Die caravan op de achtergrond......quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Muchos plezieros met de MRB en verzekeringquote:Op zondag 3 maart 2013 02:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die caravan op de achtergrond......hoe kloppend wil je het plaatje hebben....
![]()
Als we het over lekker en comfortabel rijden hebben neem dan zoiets:
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Maar dan in een andere kleur. En rijdend op LPG graagquote:Op zondag 3 maart 2013 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
Hiero allemans vriendje, vindt bijna iedereen mooi.
Niet veel zwaarder dan die w124, misschien is de verzekering zelfs wel goedkoper.......quote:Op zondag 3 maart 2013 02:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Muchos plezieros met de MRB en verzekering
2140 kilo schoon aan de haak, toch wel een paar kratjes zwaarder als een 124 hoor. V12 he.. érg dorstig ook. En verzekering gaat naar NIEUWwaarde he.. ga maar even zitten als je de offerte openmaakt.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet veel zwaarder dan die w124, misschien is de verzekering zelfs wel goedkoper.......
en een betere MB is daarna niet meer gebouwd...
oke oke.. hij is wat mollig uitgevallen.. maar dan heb je wel een auto die langer meegaat dan je leeft...quote:Op zondag 3 maart 2013 02:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2140 kilo schoon aan de haak, toch wel een paar kratjes zwaarder als een 124 hoor. V12 he.. érg dorstig ook. En verzekering gaat naar NIEUWwaarde he.. ga maar even zitten als je de offerte openmaakt.
Feliiiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn oude Franse bak uit 1994 met (bijna) 580.000km op de teller niet hoor.
Klopt, de ultieme auto.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die caravan op de achtergrond......hoe kloppend wil je het plaatje hebben....
![]()
Als we het over lekker en comfortabel rijden hebben neem dan zoiets:
[ afbeelding ]
Genoeg mensen die daar anders over denken. Of dachten, beter gezegd.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ergens is het jammer dat oude Mercedes-en standaard afwaarderen tot bolides voor Kampsjaken en Turken.
Het zijn best tijdloze auto's, maar vanwege het imago wil je er niet dood in gevonden worden.
Die heeft mijn moeder ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:03 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb een cinquecento![]()
[ afbeelding ]
Deze in het wit, lekker smal, als er file is kan je er zo langs op het fietspad en lekker zuinig.
Behoorlijk comfortabel is een understatement.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
35 liter hier... Halen het dubbelen ongeveerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
1 op 8.86 goed? Kerel... 30 liter tankje hier haal ik het zelfde mee als jou.
Jezus man, quote me niet van een jaar terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
35 liter hier... Halen het dubbelen ongeveer
Ik had niet door dat die quote een jaar oud wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Jezus man, quote me niet van een jaar terug
Hoe kwam je in godsnaam op dit topic terecht?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had niet door dat die quote een jaar oud was
Omdat ik zocht op "Mercedes Turken"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Hoe kwam je in godsnaam op dit topic terecht?
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik zocht op "Mercedes Turken"
Doe maar beide.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Mercedesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef LMLucky het volgende:
WAT?
Die eerste auto is just fucking vet.
Die mercedes straalt gewoon bazigheid uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Liever een oude golf 3 tdi dan een nieuwe ford kaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Aptoide het volgende:
Ik hou het mooi bij m'n 94'er fiat coupe turbo "weekend auto"
En golf 3 tdi.
Vind die nieuwe auto's helemaal niets
Geen pooier zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Sparafucile het volgende:
Bijzonder dat mensen hun identiteit uit hun auto halen. Zijn vaak mensen die geen fatsoenlijk huis of een mooie vrouw hebben. Iedere premium-merk auto ouder dan drie jaar is voor mij een pooier bak.
Ach joh, je bent gewoon gevoelig voor de marketing en zoekt naar identiteit. Net als de mensen die je hierboven aanhaalt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Geen pooier zijn
Geen drugsdealer zijn
Geen kamper/bontkraagje zijn
Niet rondlopen met stapels contant geld
Geen getinte ramen en velgen op je bak hebben
TS woont in een prachtwijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:29 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik woon in een rijtjeswoning en naast ons woont een echtpaar van rond de 50 met deze auto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zo ver ik weet werkloos want als ik terug kom van het werk staat hij altijd met een paar anderen mannen voor zijn huis een sigaretje te roken.afijn.
Zijn zoon die volgens mij nog onder de twintig is heeft het beter voor elkaar die heeft er zo een.
[ afbeelding ]
Toch vind ik het beide pauperbakken,als die twee auto's geparkeerd staan langs mijn huis en ik kom aanrijden dan heb ik altijd het idee alsof ik in een aso wijk woon.
Die man rijd nooit met die mercedes, maar heeft er wel een nieuwe kentekenplaat op gezet met die 3 cijferige combinatie, en elke dag staat hij wel die oude bak te poetsen, te stofzuigen of hij staat met wat mannen met de motorkap open te koekeloeren.
Dan laat hij hem draaien, en dan hoor je echt een hele oude dieselmotor te keer gaan die zo hard is dat ik hem nog in de achtertuin hoor.![]()
Ik snap dus echt niet waarom ze dit nou mooi vinden, hij rijd alleen naar de supermarkt, staat voor de rest altijd voor de deur, en hij zit er altijd in rond te neuzen.
Ook snap ik niet hoe je trots kan zijn op een ontiegelijk oude auto, dat snap ik gewoon echt niet, als ik dat ding zou hebben dan had ik hem omgeruild voor een kleine zuinige auto.![]()
En dit is niet de enige in de straat, eigenlijk hebben alle mensen hier met turkse komaf zo'n mercedes of bmw, ik snap niet waarom ze echt serieus allemaal zo'n auto hebben.
Nederlanders rijden toch ook niet allemaal maar in een type merk haha
Klacht de buren staan altijd voor mijn raam met een groepje mannen bij een hele oude mercedes te koekeloeren en herrie te maken, en ik niet begrijp hoe ze zo'n oud barrel nou interessant kunnen vinden.
Nou moet ik meegeven dat ik behalve FOKken geen hobby's heb behalve werken thuis komen en fok opstarten, dus ja ze hebben wel een echte hobby waarbij het bij mij geheel aan ontbreekt.![]()
Denken dat een auto belangrijk isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef kantjeklos het volgende:
Voor ¤6000 koop je nieuw ook gewoon geen fatsoenlijke auto! Dat bestaat gewoon niet!
Maar de mensen die dit soort auto's rijden vergelijken hem wel met een auto van ¤50000.
Die denken dat hij net zolang meegaat!
Weer zo iemand die denkt dat een oud barrel veiliger is dan een nieuwe autoquote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Behoorlijk comfortabel is een understatement.
In een Aygo *drempel* ... *Whiplash*
In een 190rempel* ... *welke drempel?
Geen 6-in-lijn hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef blackbeartje het volgende:
Het enige wat mij tegenhoud om een v8 te kopen Is GELD helaas![]()
Ik rij nu het maximale wat ik kan veroorloven/wil uitgeven, een v6 van 1400 kilorijd prima .. maar kan beter natuurlijk en als ik mocht kiezen tussen rijden in een aygo of deze slurper dan weet ik het wel.
Vriend van mij rijd een 2000 kilo zware Amerikaanse v8 automaat met luchtvering.. echt dat rijd goddelijk![]()
Onderhoud heeft zoon ding ook meer nodig + hij rijdt niet op gas .
Hij haalt 209 pk uit zijn 4.8 liter v8 en ik haal 200 pk uit mijn 2.5 liter v6
Koppel ik haal 260nm en hij 310nm
Ik ben sneller op de 100 en top ligt ook hoger..
Maar als je in zoon auto rijd boeit dat je niks![]()
als je 300km gereden hebt , heb je het gevoel dat je te lang voor de tv gezeten hebt op zoon lounge bank.
Sowieso bij de nieuwste auto's heb ik het gevoel dat ze geen "ziel" meer hebben![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef blackbeartje het volgende:
[..]
Onderhoud heeft zoon ding ook meer nodig + hij rijdt niet op gas .
[..]
Niet VEILIGER, COMFORTABELER.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weer zo iemand die denkt dat een oud barrel veiliger is dan een nieuwe auto
Ah, het automobiele equivalent van de "Would not bang, pointy knees, 2/10".quote:
O jawel hoor, die krengen rotten weg waar je bij staatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:59 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kapot te krijgen die dingen
wat een stakker iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:34 schreef Smack10 het volgende:
Hij maakt meer geld dan jij en hij werkt niet eens![]()
Almere![]()
Stoer lopen doen en haten op Polen en zelf in een tuinzaak werken![]()
TS =![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |