aygo is toch zuiniger.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef BasEnAad het volgende:
Mooi ding hoor.
Als jij een kleine lelijke Aygo wil, dan mag dat.
Maar deze man wil een Mercedes, wat is het probleem?
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld dit verkiezen:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:38 schreef Piye het volgende:
Mooie auto, ziet er beter uit dan de meeste koekblikken die je ziet rijden.
Of is dit meer jouw ding?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld dit verkiezen:
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Alleen omdat het nieuwer is, dan rij ik liever geen auto dan zo één.
Welke doelgroep bedoel je met ''wij''?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:48 schreef Electrood het volgende:
Ik heb ook een oude auto,en ik vind hem mooi.Anderen misschien niet,maar maakt dat uit??Gelukkig niet en daar door zie je gelukkig allemaal verschillende auto's op de weg en niet allemaal dezelfde!
Wij zijn geen generatie die altijd maar kijkt wat de buurman of vriend heeft en dan de onbedwingbare neiging heeft om net zo'n ding te hebben!Dat hele Nike gedoe hebben wij niet..Ook hebben wij niet allemaal een IPhone..Erg he??
De wat oudere en wijzere mensen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:50 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Welke doelgroep bedoel je met ''wij''?
Vind ik dus ook. Ik word er zelfs lichtelijk droevig van als ik al die broodtrommels zie rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld dit verkiezen:
[ afbeelding ]
Boven dit:
[ afbeelding ]
Alleen omdat het nieuwer is, dan rij ik liever geen auto dan zo één.
Tja... Je vat het eigelijk al samen in één zin. Tijd voor een hobby TS?quote:Nou moet ik meegeven dat ik behalve FOKken geen hobby's heb behalve werken thuis komen en fok opstarten, dus ja ze hebben wel een echte hobby waarbij het bij mij geheel aan ontbreekt.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ik word er zelfs lichtelijk droevig van als ik al die broodtrommels zie rijden.Overigens zit je ook veel lekkerder in zo'n oude Duitse auto.
Ik hoor vaak de term Turkenbak vallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.
Het zal vast zijn omdat het 'ze' vinden dat zo'n auto voor criminelen is of één of ander raar vooroordeel.
Jij mag bijna met pensioen jongeman.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Electrood het volgende:
[..]
De wat oudere en wijzere mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
Ik rij meestal in een mercedes.L0L Is dat niet gevaarlijk om in Rotterdam met het openbaar vervoer te reizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef Piye het volgende:
Ik rij meestal in een mercedes.Ik ook, hou nu eenmaal van luxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aan het handje. Mensen zijn hier hartstikke aardig hoor. Even de buschauffeur waarschuwen als je aan komt rennen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:02 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
L0L Is dat niet gevaarlijk om in Rotterdam met het openbaar vervoer te reizen?
Precies, je moet toch wat beenruimte hebben.quote:
wat een afschuwelijk stuk stront. Ik begrijp wel dat je jaloers bent op de wagen van je buurman.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:03 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb een cinquecento![]()
[ afbeelding ]
Deze in het wit, lekker smal, als er file is kan je er zo langs op het fietspad en lekker zuinig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een bazen auto van je buurman.
ach het is een lelijk groot ding, evenal 89% van alle nieuwe auto's, meer niet..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles beter dan een hybride als een Prius bijv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |