Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.quote:
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Niet dat ik klaag, hou me ten goede, maar het begint wel op te vallen...
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Deze amateur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
Meestal benaderen ze mij. Ik ben eigenlijk nooit zo actief in het FoBo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
FOK!-dates altijd seks?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat het min of meer ''geforceerde'' element wat bijvoorbeeld altijd wel in meer of mindere mate op een datingsite aanwezig is wegvalt. Er zit veel meer spontaniteit in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.
[..]
Deze amateur.
Ja. Ik lieg nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK!-dates altijd seks?
Hm, nu je het zegt.Het is nog waar ook.
Probeer het eens via de dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nou professional, leg maar uit danof kom je alleen negativiteit verspreiden.
Ja, maar om iemand te gaan dm'en moet je wel eerst die persoon 'vinden'. Daarvoor moet je óf die persoon kennen via het fb, óf je moet een fervent fokker zijn en een boel topics doorspitten - wat ik niet doe. Heeft dus niet zo te maken met amateurisme maar een verschil in aanpak. Ik sift liever door een boel foto's heen (zoals bij datingsites) totdat ik wat interessants tegen kom, hence mijn opmerking over het fotoboek dat wel een wat betere zoekfunctie zou mogen hebben.quote:
Je hebt natuurlijk al een ENORM bindende factor. Fok in al haar facetten. Dat zou je kunnen zien als een dorp danwel een kleine stad. Met haar schare min of meer ''bekende'' fokkers, de lui waarvan je weet dat je er aardig mee kunt lullen, de dorpsgekken, of de dorpsdronkelap die ieder topic volkotst en waarvan je weet dat je aan de kant moet gaan staan wil je niet besmeurd raken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef mr-green het volgende:
ik snap dat ook niet echt. Ik heb het idee dat als je op fok een date regelt dat het dan vaak is omdat je zovaak op fok zit met de ander dat je dan een band ofzo krijgt waardoor de date ontstaat. Iets anders kan ik mij niet bedenken.
eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Disclosure het volgende:
Ik heb Paiq en OKcupid geprobeerd, maar ik verkies toch liever 'real life'...
stoom kwam er van afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.
Dit...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
Via een forum voelt veel natuurlijker, het gevoel alsof je elkaar al tijden kent.
Veel leuker dan bij mijn laatste Fok-date is het sindsdien niet meer gewordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
Een meet is als er stiekem toch 1 van de partijen het als een date ziet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja wanneer is een fokdate een date en wanneer een.meet? Maarfoed verser zijn ze vaak wel gezellig. Mits geen autist die op fok net geen autist lijkt.
ding dong!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
stoom kwam er van af![]()
en nee.. ga t niet quoten
foto wordt wat duidelijker en "niet ontevreden"
met twee personen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik krijg net echt voor 8e/9e/10e keer dezelfde algemene oneliner van dezelfde man
Safety in numerbs FTW yo!
Hey, leuke foto! Hoe gaat 'ie? Keer chatten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.
Ik ook elke dag weerquote:
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen vindtie meprachtig
Can't blame him
Denk het wel, tenzij ze al een datum geprikt heeft voor na de 2e date...quote:
We waren dan ook moeilijk te missen. Iedere vrouw in het feest van Sinterklaas heeft ons wel gezien, of ze dat nou wilden of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze hebben jou wel gezien
Ik kreeg de hele nacht appjes met foto's toegestuurd![]()
"KIJK WE HEBBEN DE LANGE LIMBURGERS GEVONDEN"
Zeker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
Wat let je om het hem gewoon even te zeggen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker!
Alleen nog steeds koppijn nu
En m'n laatste actieve Paiq contact snapt de hint van vrijwel nooit meer online zijn niethij blijft maar berichten sturen.
Ik ga me denk ik toch maar uitschrijven dit weekend.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Meet rapport?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:18 schreef Yuki het volgende:
En m'n laatste actieve Paiq contact snapt de hint van vrijwel nooit meer online zijn niethij blijft maar berichten sturen.
Dit ja, vrouwen en hun "hints"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."
Moeilijk he?
Hoe was je date eergister?quote:
Korte danquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat let je om het hem gewoon even te zeggen?
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meet rapport?
[..]
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."
Moeilijk he?
ja gekke vraag miss....maar waarom verwijder je hem gewoon nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.
Het gaat er ook niet om dat ik hem niets wil zeggen, maar keer op keer krijg ik mailtjes dat hij me een bericht heeft gestuurd. Dan ga ik eens in de zoveel tijd eens kijken en blijkt hij alleen maar dingen als "wat is het koud vandaag he!" gestuurd te hebben
Als een goed, actief chatcontact niet klikt, of de foto's vallen vies tegen (oppervlakkig he?), dan zeg ik dat altijd wel.
aaannndd she's gonequote:
Kan dus niet! Mooie vrouwen poepen niet.quote:
Oranje betekent dat ze het afgelopen uur online zijn geweest en zwart daarvoor. Maar daar zie je toch niet aan dat ze betalen of niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
PeterPastoor: kleur van de "bolletjes"
Ook_gek: dan weet ik niet wat er een half uur geleden gebeurde, maar het voelde haast orgastisch goed
Geen idee, ik herhaal alleen maar wat ik hier wel eens voorbij zie komen. Gebruik het zelf niet. Gebruikers kunnen het je vast beter vertellenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Oranje betekent dat ze het afgelopen uur online zijn geweest en zwart daarvoor. Maar daar zie je toch niet aan dat ze betalen of niet?
grijs bolletje is niet betaald, goud bolletje wel betaaldquote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe kon je bij Relatieplanet ook alweer zien wanneer een ander lid een betaald lid is?
Ik was eerder al lid van Relatieplant. Daar is een relatie uitgekomen van 4,5 jaar. Helaas is deze uit en heb mij nu weer ingeschreven. Het is mij toen wel goed bevallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef lateralize het volgende:
Wat is jouw mening over relatieplanet PeterPastoor? Ik heb inmiddels een beetje een oplichterspraktijken-associatie met datingsites (waarvoor je moet betalen).
Waarom denk je dat ze je oplichten dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef lateralize het volgende:
Wat is jouw mening over relatieplanet PeterPastoor? Ik heb inmiddels een beetje een oplichterspraktijken-associatie met datingsites (waarvoor je moet betalen).
Ik zie zojuist dat het bij relatieplanet wel meevalt maar ik vind de tarieven regelmatig idioot, en dan kun je ook nog eens vaak niet voor minder dan 3 maanden lid wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze je oplichten dan?
Ik vind reguliere websites toch beter. Direct kijken of iemand op basis van uiterlijk leuk is en daarna wel kijken ipv andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.
Het gaat er ook niet om dat ik hem niets wil zeggen, maar keer op keer krijg ik mailtjes dat hij me een bericht heeft gestuurd. Dan ga ik eens in de zoveel tijd eens kijken en blijkt hij alleen maar dingen als "wat is het koud vandaag he!" gestuurd te hebben
Als een goed, actief chatcontact niet klikt, of de foto's vallen vies tegen (oppervlakkig he?), dan zeg ik dat altijd wel.
Mooi!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Te gaar voor een lang datingverslag![]()
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
) en besloten om een film in de bios te kijken. Django Unchained FTW!
Thuis afgesloten met wat wijn en seks![]()
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Klinkt weer goed! Helmaal top manquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:42 schreef Craptacular het volgende:
Nog Knuz(ers) in da house? Hoe bevalt dat? Nog steeds veel roadkill?
Wie in godsnaam meldt zich daar aan? Dating site for lonely people? Daar wil niemand zich toch mee vereenzelvigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
Onlangs meisje gedate van loveawake. Fijne ervaring, wat dat betreft heeft die site me nog nooit in de steek gelaten
Goed bezig man!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef Blue_note het volgende:
Dit nog niet meegemaakt: meisje van Pepper ziet mn profiel, liked me, voegt me toe op FB, vraagt mn nummer en we hebben 3 uur liggen whatsappen en een date in het weekend! Kan snel gaan
Na een week was hij helemaal verliefd.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.
Ja precies!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
Nou, ik heb toch wel een aantal berichten van redelijk "normale"/leuke figuren gehad daar.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.
Alternatief daten daarentegen viel niets te filteren. Ik ben ook geen oppergod maar gottegot.. :-/
Volgens mij was ik dat niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
interrestantdoenerij omdat ze niet veel meer te vertellen heeft dan haar studie?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
geweldig, net een speedtest en ze wilde weten wat ik gestudeerd had.
Nou dat heb ik dus niet dus daar kan ik kort over zijnDat vond ze heel erg want zij had een universitaire opleiding gedaan en wilde dat graag delen. Wat ze dan precies wilde delen wist ze me niet te vertellen. Studie schuld of iets dergelijks of wat? daar wist ze geen antwoord op te geven
ik snap dat nooit zo goed.
Echt niet? Volgens mij kwam je ook afscheid nemen van het topic toen. Maakt verder niet uit maar ben nou toch wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je andere datequote:
Was je niet je meest enthousiaste post, maar je was het welquote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik kan hier wegblijven. Na een keer of 10 daten hebben we besloten het toch maar een relatie te noemen.
Leuk! Veel plezierquote:Op maandag 4 maart 2013 05:36 schreef Linguine het volgende:
Donderdag tweede dateWeten nog niet wat we gaan doen alleen.
*delete*quote:Valt nog mee dan, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets
Sta je al lang op paiq en heb je al (horror) dates gehad?
Einde gesprek (6 dagen geleden)
nope no dates...gehad
Einde gesprek (4 dagen geleden)
Ik heb hier eerder opgestaan, wel vaker gedate ook. Nog geen echte drama's meegemaakt gelukkig. Tenminste niet in de zin dat er echte verrassingen kwamen opdraven. Op één dragonder na, maar dat kon ik op haar gezichtsfoto's niet zien
Ben je al lang single dan?
Einde gesprek (4 dagen geleden)
whaha dat is wat ja
Einde gesprek (gisteren om 15:19)
Nou, ik ga eens een eind breien aan dit uitermate enerverende gesprek. Succes verder!
En als ik jou dm krijg ik gelijk een karrevracht aan berichten terug!quote:
soms iddquote:Op maandag 4 maart 2013 08:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
En als ik jou dm krijg ik gelijk een karrevracht aan berichten terug!
Ik vroeg laatst op paiq aan een contact ook iets als 'al leuke ervaringen met internetdating etc blaah blah'?quote:
Oh?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:12 schreef Dizorn het volgende:
Wacht.. jij vroeg haar of ze al lang single is? dacht dat die vraag onder verboden cliches viel
Ik was ook alweer even niet ingelogd, maar ik vond dit wel grappig in verband met mijn eerdere posts aangaande foksters. En dan zouden de autisten zich HIER ophouden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahah wat een engelengeduld dat je het daar nog 6 dagen mee uithoudt
Ik zie op de een of andere manier een soort jonge versie van Klazien uut Zalk voor me die dan tikt: "Ha ha, dat is wat jaaaa!" Was dat een match?quote:
Ja. Met een whoppin' 9.2 score.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zie op de een of andere manier een soort jonge versie van Klazien uut Zalk voor me die dan tikt: "Ha ha, dat is wat jaaaa!" Was dat een match?
Ik heb er het geduld niet (meer) voor ook. En het is niet dat ik nu zo sterk opende, maar korte, afgemeten antwoorden terug, geen enkele wedervraag. Dan heb je geen interesse of heb je een autistische inslag.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
Bij die antwoorden stel ik mij een heftig twitterend snolletje voor die ook op een date niet zou opkijken van haar telefoon en al haar zinnen afsluit met #desinteresse en #yolo.
Hoe kan dat toch hé? Grote kans dat ze alleen op Paiq komt als ze een berichtje heeft en verder niet.quote:
Of gewoon geen zin om op dat moment te antwoorden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb er het geduld niet (meer) voor ook. En het is niet dat ik nu zo sterk opende, maar korte, afgemeten antwoorden terug, geen enkele wedervraag. Dan heb je geen interesse of heb je een autistische inslag.
Either way zonde van mijn tijd.
Of per ongeluk msn noemen: "stap niet te snel over op msn"quote:Op maandag 4 maart 2013 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens t allerergste wat ik aan paiq vond.. was dat als je het woord 'paiq' intypte, dit dan in de paiqstyle naar voren kwam
Typte t dan ook altijd met een smilie ergens tussen 1 van de letters![]()
Heb nog wel een tipje mee gegeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
interrestantdoenerij omdat ze niet veel meer te vertellen heeft dan haar studie?
Hoe lang heeft de sex geduurd ? En was het weer heet en passioneel of was het regular ?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Het zit je diep hequote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang heeft de sex geduurd ? En was het weer heet en passioneel of was het regular ?
Klinkt als een date die vooral gebaseerd is op uiteindelijk sex. Niets mis mee overigensquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klinkt als een date die vooral gebaseerd is op uiteindelijk sex. Niets mis mee overigens
Hoe is je date met het oog op de liefde?
Tofquote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Anders was ik toch wel gewoon langsgegaan voor potje seks en weer vertrokken?
Het klikt heel goed, hebben leuke gesprekken, veel lachen maar ook serieus. En liggen met veel dingen op 1 lijn. Wat er verder uit gaat komen zie ik wel, kan wel merken aan de toon in haar berichtjes de laatste dagen dat ze me wel erg ziet zitten.
Ik weet zelf nog niet zo goed of ik nu al zo snel weer wat wil na 7 jaar relatie eerlijk gezegd. Maar het voelt wel goed.
Bij wel meer mensen lijkt hetquote:
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Anders was ik toch wel gewoon langsgegaan voor potje seks en weer vertrokken?
Het klikt heel goed, hebben leuke gesprekken, veel lachen maar ook serieus. En liggen met veel dingen op 1 lijn. Wat er verder uit gaat komen zie ik wel, kan wel merken aan de toon in haar berichtjes de laatste dagen dat ze me wel erg ziet zitten.
Ik weet zelf nog niet zo goed of ik nu al zo snel weer wat wil na 7 jaar relatie eerlijk gezegd. Maar het voelt wel goed.
24 (ja was erg jong toen ik mn ex leerde kennen, al hadden we onderweg nog wel wat "breaks" gehad.)quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens?
En is de afstand een probleem?
Ze heeft de date afgezegd?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Vyric het volgende:
Ah bah, had een leuke meid ontmoet. Maar omdat ze totaal anders was dan de meiden die ik normaal kende kon ik mezelf niet echt plaatsen hoe ik nou moest reageren. En de manier hoe ik heb gereageerd kwam bij haar verkeerd over en nu is het geloof ik klaar. Want we hadden normaal een date van de week ergens...
erg jammer :<. Maarja niks aan te doen.. heb er in ieder geval weer van geleerd.
En de afstand en het weinige zien vind zij ook geen probleem?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
24 (ja was erg jong toen ik mn ex leerde kennen, al hadden we onderweg nog wel wat "breaks" gehad.)
Afstand is een uur, voor mij geen probleem iig, komt ook weer hele drukke tijd aan dus vaker dan eens per week zit er sws niet in.
Niet concreet.. maar het ziet er wel naar uit. Ik hoor nu niks meer van haar dusja... heb wel aangegeven dat ik idd fout zat maar vooral vanwege de nieuwigheid van de situatie. Dus heb wel aangegeven haar nog steeds te willen zien en af te spreken mocht zij daar toch nog open voor staan.quote:
Ik zou haar tig keer bellen en mailen. Dit laat je je niet zo maar flikken.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Vyric het volgende:
[..]
Niet concreet.. maar het ziet er wel naar uit. Ik hoor nu niks meer van haar dusja... heb wel aangegeven dat ik idd fout zat maar vooral vanwege de nieuwigheid van de situatie. Dus heb wel aangegeven haar nog steeds te willen zien en af te spreken mocht zij daar toch nog open voor staan.
Ze is iemand die haar droom achterna gaat en dus druk is met haar leven. Ik merk ook dat ze een stuk zelfstandiger is als mij daardoor o.a. En ik geloof dat ze meer ervaring heeft in relatie's en alles erom heen dan dat ik dat heb.
Dusja.. tis ff moeilijk pijlen van hoe en wat.. ik zou het heel leuk vinden als het nog door zou gaan. Maar als dat niet zo is dan is het erg spijtig en moet ik gewoon weer verder gaan ;p. Ik kende er toch niet heel lang, maar dan nog xD. Het klikte best wel naar mijn mening.
Het advies van de eeuwquote:Op maandag 4 maart 2013 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou haar tig keer bellen en mailen. Dit laat je je niet zo maar flikken.
Gewoon elke avond naar huis volgen vanuit de schaduwen, elke keer net ongezien blijven, een schim in haar ooghoeken, en om het af te maken neem je een roestig mes mee die je afentoe over de grond slijpt.quote:
Vrouwen die hoogopgeleid zijn downdaten niet graag.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nog wel een tipje mee gegeven.
Als je opleiding echt zo belangrijk vind snap ik wel dat je nog zoekende bent. Miss moet je eens wat meer open opstellen, dan had je nu wel een relatie gehad
Universiteit is nou ook weer niet zoveel zeggend aan het eind van het verhaal. Als je niet goed een conversatie kan voeren gaat dat echt niet beter met of zonder universitaire opleiding.
Ja en lelijke mensen roepen weer dat uiterlijk er niet toe doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef Dizorn het volgende:
Hoor trouwens vaker lager opgeleiden roepen dat opleiding niets uitmaakt, dan hoog opgeleiden roepen dat opleiding zo belangrijk is. mijn ervaring.. en wil niet weer de inhoudelijke discussie aanzwengelen.
uiterlijk doet er wel toequote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja en lelijke mensen roepen weer dat uiterlijk er niet toe doet.
Hmm sort of yesquote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vyric = typische Fokker en heeft contact gehad met een meisje dat niet continu achter de pc zit
Ik heb gelukkig nog een opleiding :p. Maar zou zo maar kunnen inderdaad, want zelf zou ik liever ook iemand daten die iets van werk had. In ieder geval iets waar je aan kunt zien dat ze met een toekomst bezig zijn. Ach, thuis zitten heeft in ieder geval zijn voordeel dat ik verder aan school kan werken xD.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
AH ik voel de werklozen discussie weer aankomen!
Alvast de conclusie: zonder werk krijg je ook geen date
*hap*quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :pquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
*hap*
Onzin. Genoeg mensen die op het moment even niet aan de bak komen, ik zou er geen problemen mee hebben.
Daarnaast maakt het werk of het opleidingsniveau me ook geen enkele zak uit, heb ik dat er ook gelijk maar ingegooid
Juist wel, veel meer tijd om iemand gelukkig te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb verdomd vaak gelijk, maar dank je!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Vyric het volgende:
[..]
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :p
Aan je zelfverzekerdheid schort er niksquote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb verdomd vaak gelijk, maar dank je!
Er zit voor mij wel een verschil tussen een uitvreter en iemand die zijn best doet om weer aan de bak te komen. Die laatste groep is wat mij betreft helemaal oké. Die eerste groep sla ik over
Beter dat je strakke eisen hebt, anders blijf je bezig...de zee is groot op internet.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef dawg het volgende:
dat jullie niet moe van jezelf worden, met al die strakke eisen. man.
ik vind het eigenlijk vooral zielig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Beter dat je strakke eisen hebt, anders blijf je bezig...de zee is groot op internet.
lees maar eens een deeltje of 10 van de laatste maand of wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef Vyric het volgende:
Over welke eisen heb je het eigenlijk. Ik heb eigenlijk alleen pagina 5 bekeken dus ik ben wel is benieuwd of ik het met je eens ga zijn of niet.
Oh ik doe pas 3 delen een beetje mee dus dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk vooral zielig.lezen jullie weleens wat jullie hier neerplempen?
kan me niet herinneren dat deze reeks een paar jaar geleden ook zo triest was, nu wordt het de dag erger.
Niet dat ik weet, nog niet echt over gehad.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de afstand en het weinige zien vind zij ook geen probleem?
zo niet, gewoon er voor gaan! En je bemt nog jong. Dus genoeg tikd om fouten te maken
De thuiszitter kan ook gewoon pech hebben en meer met de toekomst bezig zijn dan iemand met wel een baan..quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Vyric het volgende:
[..]
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :p
Ik zeg ook niet dat mensen die thuiszitten in het algemeen neusvreters zijn. Ik zeg ook dat ik liever iemand date die BEZIG is met een toekomstplanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De thuiszitter kan ook gewoon pech hebben en meer met de toekomst bezig zijn dan iemand met wel een baan..
Bedriegenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
Wat moet je nou met iemand die regelmatig in het buitenland zit en nooit thuis is?
Je moet op een datingsite ook niet op zoek zijn anar een relatie... dat is al waar het fout gaat...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef DaFan het volgende:
Kwantiteit is wel even wat anders. En de drempel. Juist omdat ie respectievelijk wat hoger en lager zijn moet je eisen hebben. Nou ben ik gelukkig niet zo moeilijk, zolang je er een beetje fatsoenlijk uitziet, ambitie hebt en geen kinderen ben ik al tevreden voor dat 'eerste contact'.
Ja in de kroeg is dat lager maar daar ben ik ook niet op zoek naar een relatie/date...
Daar sta ik dus helemaal anders in. Ik kan lullen als Brugman, maar bij een vreemde in de kroeg (en zeker de glijerige "zeg, ken ik jou niet ergens van?"-types) klap ik dicht. Juist doordat je van tevoren online kletst, verlaagt het bij mij de drempel tijdens een date.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
dat is het hele probleem van internet daten in mijn ogen...
Eisen..
Als je iemand in de kroeg ontmoet is je enige eis uiterlijk en daarna zie je wel hoe het gesprek op gang komt. Juist omdat je weinig van elkaar weet kan het alle kanten op gaat en sta je in mijn ogen veel meer open... zolang het gesprek goed loopt
Ben ik wel met je eens (even afgezien dat je 2 andere grote dingen hebt naast je gevoel voro humorquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sta ik dus helemaal anders in. Ik kan lullen als Brugman, maar bij een vreemde in de kroeg (en zeker de glijerige "zeg, ken ik jou niet ergens van?"-types) klap ik dicht. Juist doordat je van tevoren online kletst, verlaagt het bij mij de drempel tijdens een date.
En eisen heb ik niet echt. ik moet het zelf ook van mijn onwijs grote gevoel voor humor hebben
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal datesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens (even afgezien dat je 2 andere grote dingen hebt naast je gevoel voro humor). Maar het hele "screening-proces" wat je van te voren doet op een datingsite heb je dan niet. En ik denkd at dat alleen maar voordelen heeft omdat je eigen beeld wat jij hebt geïntepreteerd uit een stukje tekst toch nooit overeen komt met de werkelijkheid...
True that. Ik zal ook niet snel met iemand afspreken als ik niet meer verwacht. Maar voor mij kan dat zowel een goede vriendschap als een eventuele relatie zijn. Want ik date als ik iemand leuk vind echt. En spreek af als ik ze beter wil leren kennen.. of ik ben nu krom : (quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal dates
Er is een verschil tussen ingeschreven staan voor de lol of ingeschreven staan om mensen te leren kennen en open staan voor relaties OF ingeschreven staan omdat je zo nodig een relatie moet...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal dates
Goede vriendschappen heb ik al voldoende, daarvoor hoef ik niet te datenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Vyric het volgende:
[..]
True that. Ik zal ook niet snel met iemand afspreken als ik niet meer verwacht. Maar voor mij kan dat zowel een goede vriendschap als een eventuele relatie zijn. Want ik date als ik iemand leuk vind echt. En spreek af als ik ze beter wil leren kennen.. of ik ben nu krom : (
Geen idee, maar als je het rijtje datingsites langs gaat en daarbij ziet waarvoor ze reclame maken, dan is het uiteindelijke doel tóch een relatiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ingeschreven staan voor de lol of ingeschreven staan om mensen te leren kennen en open staan voor relaties OF ingeschreven staan omdat je zo nodig een relatie moet...
Die eerste groep mensen snap ik niet waarvoor ze ingeschreven staan, de laatste groep mensen denk ik dat hun verwachtingen te hoog zijn...
Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere wegquote:
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere weg
Nee hoor, niet nodigquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Vyric het volgende:
[..]
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturen?
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo. had je ook uit mijn post kunnen afleiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef eefje801 het volgende:
Al ben ik wel nieuwsgierig dawg, wat precies jouw band met dit topic is, heb je zelf ook via internet gedate of ben je gewoon een vaste meelezer?
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo.
en voor fok! bestond weleens via irc.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dus
Jammer weer van die edit
Er gaat niets boven een Fok-man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
Geen zin om er tijd en energie in te steken, mijn verwachtingen zijn standaard te hoog en via andere wegen leer je ook wel leuke mannen kennen
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijnquote:
Dit.quote:
Ik wou het idd net zelf gaan zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Meeting =/= datequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijn
Andere wegen om contact met een fok vrouw te maken. In een topic is de meest bekendequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?
Dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Dat bepaal je helemaal zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Vond tempo mee vallen, het was dat ik half ziek was. Maar anders heb ik soort gelijk tempo hoor. Niks snels aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bepaal je helemaal zelf
Als ik het tempo bepaal welGelukkig werd ik vorige meet aardig afgeremd
Pussy niet nee, off-topic dan weer welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:54 schreef DaFan het volgende:
Ja je hebt t zelf in de hand.
Haha noem je m nou een pussy?
Inderdaad! Ik heb zowaar mn huis(je) schoongemaakt net (maar krijg dan ook bezoek morgen oeoeh).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lentekrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriebels
Gelukkig mocht ik er al even offline van genieten, maar daardoor ook gelijk weer zin om wat enthousiaster te PaiQen
Okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb zowaar mn huis(je) schoongemaakt net (maar krijg dan ook bezoek morgen oeoeh).
Schrijf me wel weer in misschien word ik aan jou gematcht, volgens mij ben je wel gezellig. Maar haal je niks in de hoofd.
Like I said, Okquote:
Geen idee hoe het daar voor mannen is, ik heb me er bij vlagen prima vermaakt een half jaar terug. Laagdrempeligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef -Remy het volgende:
Oke even hier wat vragen! Ik heb dus een nieuwe telefoon en zat wat random apps te installeren, onder andere Badoo. Ik heb mijn naam, leeftijd en woonplaats gisteren ingevuld en het daar bij gelaten. Kijk ik net, heb ik gewoon 16 uitnodigingen om te chatten, dan vraag ik me af wat voor volk daar rondloopt! Iemand ervaringen?;-)
Inderdaad wel opvallend zo ineens...quote:
Wel leuk als je op au-pairs en buitenlandse dames valt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
Zo, ook maar eens een profiel op OkCupid gemaakt.
Gelijk al je chatverzoeken weg?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef -Remy het volgende:
Nou ja, zal even een foto erop droppen, omdat je anders niet kan chatten. Ik ga het eens even uittesten, lijkt me wel gezellig;-)
Het viel me al wel op dat er weinig Nederlandse dames zaten ja. Maar wel weer veel uit Antwerpen, en da's mooi want ik woon daar in NL net over de grensquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:39 schreef -Splash- het volgende:
Ben er ook weer.
[..]
Wel leuk als je op au-pairs en buitenlandse dames valt.
Vlaamse schonesquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het viel me al wel op dat er weinig Nederlandse dames zaten ja. Maar wel weer veel uit Antwerpen, en da's mooi want ik woon daar in NL net over de grens
Ik kan me haast niet voorstellen dat je je daarvoor interesseert, zeker als je iemand niet kent...quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef habitue het volgende:
Op OKCupid kun je je inkomen invullen op je profiel. Meid spreekt me aan en na een paar berichtjes komt ze met de opmerking:
"Ik zie dat je je inkomen niet hebt ingevuld..."
Wat is deze
Dat is geen misschienquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je je daarvoor interesseert, zeker als je iemand niet kent...
Het zal wel een golddigger zijn
Hoeft niet. Misschien was het een klungelige manier van haar om erachter te komen of hij een vaste baan heeft of niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je je daarvoor interesseert, zeker als je iemand niet kent...
Het zal wel een golddigger zijn
Over Badoo gesproken. Is dat gratis? En komen daar ook wel eens dates van? Ik had meer de indruk dat het een 'gewone' profielensite is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef Craptacular het volgende:
Dat Badoo is toch gewoon een hookup site?
Haha, kan het me niet herinneren. In ieder geval, die date vond ik achteraf toch niet zo leuk na 10 keer daten, plus ze woonde te ver weg (100km).quote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt niet? Volgens mij kwam je ook afscheid nemen van het topic toen. Maakt verder niet uit maar ben nou toch wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je andere date
[..]
Was je niet je meest enthousiaste post, maar je was het wel
Laat mij dan maar een waanzinnige fatsoensrakker zijn, maar ik zou er niet eens om durven vragen. Het interesseert me ook domweg geen zak wat iemand verdientquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoeft niet. Misschien was het een klungelige manier van haar om erachter te komen of hij een vaste baan heeft of niet.
Voor bepaalde onderdelen moet je betalen, maar met elkaar praten kan gratis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Over Badoo gesproken. Is dat gratis? En komen daar ook wel eens dates van? Ik had meer de indruk dat het een 'gewone' profielensite is.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef habitue het volgende:
Op OKCupid kun je je inkomen invullen op je profiel. Meid spreekt me aan en na een paar berichtjes komt ze met de opmerking:
"Ik zie dat je je inkomen niet hebt ingevuld..."
Wat is deze
Ah ok. Dus ik kan gewoon berichtjes sturen naar iemand die me leuk lijkt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor bepaalde onderdelen moet je betalen, maar met elkaar praten kan gratis.
Ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ah ok. Dus ik kan gewoon berichtjes sturen naar iemand die me leuk lijkt?
Hij liet het leeg, zij vraagt waarom. Althans, dat begrijp ik eruit. Dat is nogal wat anders dan vragen hoeveel hij verdient. Los daarvan zei ik al dat het een klungelige manier is om ergens achter te komen. Als dat het geval is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat mij dan maar een waanzinnige fatsoensrakker zijn, maar ik zou er niet eens om durven vragen. Het interesseert me ook domweg geen zak wat iemand verdient![]()
Ik zou het erg omslachtig vinden om op die manier een poging te doen achter iemands baan/status te komen, als dat je interesseert dan vraag je dat toch gewoon?
Fel. Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef Perzephone het volgende:
Kan toch ook gewoon interesse zijn? Misschien is hij net afgestudeerd.
Wat kunnen sommige mensen toch lekker fel zijn qua inkomenskwesties online
Ach, speciaal voor de oppervlakkige mensen. Zij die pronken met alleen hun centen en verder totaal niet interessant zijn en zij die daar op vallenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Fel. Die heb ik nog niet eerder gehoord![]()
Wat milder; ik vind het vreemd dat je je inkomen kan invullen op een datingsite
Toch een aparte manier van vragen, stel dan gewoon de verboden vraag "wat doe je in het dagelijks leven"quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef Perzephone het volgende:
Kan toch ook gewoon interesse zijn? Misschien is hij net afgestudeerd.
Wat kunnen sommige mensen toch lekker fel zijn qua inkomenskwesties online
Ach ja, niet iedereen is een held met woorden op internet he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch een aparte manier van vragen, stel dan gewoon de verboden vraag "wat doe je in het dagelijks leven"
Ach, iedereen liegt er toch over....quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is een held met woorden op internet he.
Volgens mij zijn er zat dingen die een ander eigenlijk geen flikker zou moeten uitmaken, echt liefde alles
Hoe zit dat dan met gewicht? Ook behoorlijk oppervlakkig I'd say.
Date je toch met speciale mensen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, iedereen liegt er toch over....
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is een held met woorden op internet he.
Volgens mij zijn er zat dingen die een ander eigenlijk geen flikker zou moeten uitmaken, echte liefde alles
Hoe zit dat dan met gewicht? Ook behoorlijk oppervlakkig I'd say.
Oh daar hoef ik ze niet voor te daten hoor...quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Date je toch met speciale mensen hoor![]()
Zit je nog op een datingsite trouwens?
Waarom schrijf je je niet uit?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh daar hoef ik ze niet voor te daten hoor...
En ja, ik sta nog op datingsites maar doe er niks meer mee....
Waarom wel?quote:
Nouja heb bij mezelf gemerkt dat toen ik nog ingeschreven stond maar er weinig mee deed er wel soort van valse hoop was of hoe je t ook wil noemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom wel?
Iemand kan mij toch een berichtje sturen?
Ik ben alleen niet actief op zoek. Maar als iemand contact opneemt, waarom niet
hoop dat er toch ooit iemand reageert. Maar dat gebeurde niet. Net als bij jou dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
Valse hoop voor jezelf? of voor anderen?
Oh ik heb geen valse hoop hoor. En krijg soms nog wel reactiesquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoop dat er toch ooit iemand reageert. Maar dat gebeurde niet. Net als bij jou dat niet gebeurt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoop dat er toch ooit iemand reageert. Maar dat gebeurde niet. Net als bij jou dat niet gebeurt.
Ja en aan het antwoord heb je niets. Zag laatst een man van nou dik 100 kilo, hij baalde zo erg dat hij 2 weken niet mocht sporten want dat deed 'ie zo graag. zou zichzelf dus als sportief omschrijven. Zijn uiterlijk daarentegen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als ik even gewicht als voorbeeld neem, er is een verschil tussen vragen: hoe veel weeg je, en wat voor figuur heb je.
Waar iedereen wel snapt dat de 2e beter is, ook als je geen held met woorden bent.
Eigenlijk moet ik niet reageren maar toch even he. Heerlijk ongenuanceerde kijk heb je. Zou leuk zijn als er ook maar ene snars van zou kloppen. Alles wat mensen leuk vinden wat jij niet hebt is oppervlakkig, dom, falend, etcquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, speciaal voor de oppervlakkige mensen. Zij die pronken met alleen hun centen en verder totaal niet interessant zijn en zij die daar op vallen
Wat jij wilt jongenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja en aan het antwoord heb je niets. Zag laatst een man van nou dik 100 kilo, hij baalde zo erg dat hij 2 weken niet mocht sporten want dat deed 'ie zo graag. zou zichzelf dus als sportief omschrijven. Zijn uiterlijk daarentegen...
Tel daarbij op dat vrouwen meestal harder liegen over gewicht/postuur, et voila
[..]
Eigenlijk moet ik niet reageren maar toch even he. Heerlijk ongenuanceerde kijk heb je. Zou leuk zijn als er ook maar ene snars van zou kloppen. Alles wat mensen leuk vinden wat jij niet hebt is oppervlakkig, dom, falend, etcDat is puur afgeven op alles wat jij niet hebt. Maakt je in het algemeen niet bepaald aantrekkelijk zo'n houding.. dat weet je wel toch?
Offtopic: Mooi!quote:
Dat heb ik dus nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Nu de lente kriebelt eens ingeschreven op paiq.
Moet ik bij elke vrouw vragen of het een Fokster is?
Misschien heb je mij wel weggeklikt op een battledatequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Offtopic: Mooi!
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan, dus ben achteraf wel heel benieuwd of ik misschien wel eens een Fok!ker gedate heb via Paiq...maar ja, niet meer achter te komen.
Werd laatst in mn FoBo benaderd omdat ze m'n foto herkende van Paiq. Denk dat het er wel redelijk wat zijn aangezien Paiq hier ook besproken isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Offtopic: Mooi!
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan, dus ben achteraf wel heel benieuwd of ik misschien wel eens een Fok!ker gedate heb via Paiq...maar ja, niet meer achter te komen.
Ik doe niet aan battledatesquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien heb je mij wel weggeklikt op een battledate
Dan moet je iemands foto nog maar net tegenkomen en herkennenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Werd laatst in mn FoBo benaderd omdat ze m'n foto herkende van Paiq. Denk dat het er wel redelijk wat zijn aangezien Paiq hier ook besproken is
Ze herkende mijn foto uit het FoBo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dan moet je iemands foto nog maar net tegenkomen en herkennen
dat klinkt gevaarlijk, alsof ze stalker is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ze herkende mijn foto uit het FoBo.
Ik ga het gewoon vragen
als ik dan naar de badoo site ga, en ik klik op berichten , dan staan er allemaal meisjes links in zon balkje, en als ik op iemand klik komt het chatvanster rechts, en daar staat dan zoiets van:quote:3 vrouwen op Badoo willen jou graag beter leren kennen via de chat.
, maar ze hebben nog niets gezegd. alleen dat staat er.quote:blahbalh heeft zin om te chatten...
blahblah heeft zin om te chatten en nieuwe contacten te maken. Wil je haar een bericht sturen? Zij houdt van:
......
nee dat durf ik niet. ik zei toch ook al dat ik niets terug stuur!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Stuur een berichtje en kijk wT er gebeurd.
Het is niet nepquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee dat durf ik niet. ik zei toch ook al dat ik niets terug stuur!
ik wil eerst weten wat het is. dat vroeg ik toch ook al
wat hebben hun dan gedaan, of is het iets nep van badoo, dat ik ze dus lastig val als ik wel wat zou doen?
ja maar waar hebben hun dan op geklikt? nergens op, en ben ik 1 van de 100000 zoekresultaten ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet nep
Ze hebben je gevonden tijdens zoeken
Stuur een bericht
Zo niet, bek houden en hier niet meer komen.
Succes.
Doel bewust je een bericht gestuurd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar waar hebben hun dan op geklikt?
gewoon perongeluk hebben ze er dan op geklikt?
maar het is geen persoonlijk bericht. er staat bij allemaal hetzelfde "standaard"iets. met alleen dan andere naam en andere hobbiedingen bij die puntjes die ik quote.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doel bewust je een bericht gestuurd.
nee dat wil ik idd niet, daarom stuur ik ook niet iets terug.quote:Maar je maakt je zelf zo druk over mensen lastig vallen, dat wil je helemaal niet.
nee, ik vroeg gewoon wat maar niemand antwoord. of iemand die het al getest heeft ofoziets kan toch ook wel antwoorden.quote:Dat is nu precies wat je aan het doen bent. ONS lastig vallen.
maar ik heb nog geen antwoord waar hun dan op hebben geklikt. of ze dan echt iets van "me willen" ofzoiets. of dat ze perongeluk iets hebben gedaan, of dat badoo nep is.quote:Dus of je stuurt een bericht, of je laat ons met rust. Je valt ons namelijk lastig met je debiele vragen.
nee dat was ook niet de vraag. niet zo grappig doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef BeamofLight het volgende:
jij. Nu hopen ze dat jij reageert zodat ze zsm over kunnen gaan tot pijpen.
Ze hebben gezicht, ze vonden je er leuk uit zien. Dus doelbewust gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee dat was ook niet de vraag. niet zo grappig doen.
ik wil weten wat voor actie hun gedaan hebben, dat ik dat geautomatiseerde begin van een chat krijg, en elke keer die emails.
Hoi, hier een bericht van een vrouw. hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee dat was ook niet de vraag. niet zo grappig doen.
ik wil weten wat voor actie hun gedaan hebben, dat ik dat geautomatiseerde begin van een chat krijg, en elke keer die emails.
ik kijk nu dus he. allemaal meisjes. en er zijn er ook een aantal online.
maar alsnog gebeurt er niets. niets dat ik het vertrouw dat er echt wat van hun komt.
ik ga toch niet zomaar dingen sturen om het aan hun te vragen!? als iemand anders hier al weet wat dat is enzo. daar wacht ik dan nog wel even op.
oke stel dat is waar. hoe weet de computer dan en de badoo site dan dat hun mij leuk vinden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze hebben gezicht, ze vonden je er leuk uit zien. Dus doelbewust gedaan.
nee niet dus. badoo en hun computer kan dat toch niet magisch vanzelf weten?quote:Hier is je antwoord.
ja vind je het logisch. ineens allemaal meisjes die mij dan blijkbaar??? er leuk uit vinden zienofzo. ik kan me dat echt niet voorstellenquote:Maar zoals altijd neem hier geen genoegen mee omdat je het niet wilt aannemen en geloven. Omdat het tegen al je eigen bedachte regels in gaat.
nou misshien test ik het dan zelf nog wel. dan ga ik een vrouwelijk account aanmaken, en mezelf zoeken. en kijken wat ik moet doen voordat zon vreemd begin van chat-gesprek bij mijn eigen profiel ineens te voorschijn komtquote:Je stelt daarom hier ook geen vraag, je vraagt om een bevestiging van je debiele vragen.
Dus ja je valt ons lastig en laat ons dus aub met rust!
In dit geval is sportief een mindset, niet een postuur.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja en aan het antwoord heb je niets. Zag laatst een man van nou dik 100 kilo, hij baalde zo erg dat hij 2 weken niet mocht sporten want dat deed 'ie zo graag. zou zichzelf dus als sportief omschrijven. Zijn uiterlijk daarentegen...
Tel daarbij op dat vrouwen meestal harder liegen over gewicht/postuur, et voila
En ik maar denken dat dit een openbaar forum was waar iedereen met z'n vragen terecht kon.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef ook_gek het volgende:
Laaaat ons met rust!!!'
Simpel stuk vreten!
Zo dat lucht op zeg
Oh en doe geen moeite te reageren. Je reactie, denk patroon interesseren mij niet.
Doei
Natuurlijk, maar Sgt Fluffy kan beter niet aan een datingsite beginnen. Er zijn andere punten waar hij eerst beter zijn aandacht op kan vestigen. (er is een lange history met 'My life is Grey' a.k.a. Sgt Fluffy)quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Northside het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een openbaar forum was waar iedereen met z'n vragen terecht kon.
Wacht even, my life is grey... in mijn hersens worden nu links gelegd met topics over prostituees en vrouwenhaat. Die 'my life is grey'?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef -Splash- het volgende:
Natuurlijk, maar Sgt Fluffy kan beter niet aan een datingsite beginnen. Er zijn andere punten waar hij eerst beter zijn aandacht op kan vestigen. (er is een lange history met 'My life is Grey' a.k.a. Sgt Fluffy)
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Wacht even, my life is grey... in mijn hersens worden nu links gelegd met topics over prostituees en vrouwenhaat. Die 'my life is grey'?
volgensmij zijn het ook geautomatiseerde berichten, misschien gebaseerd op wat anders wat die vrouwen hebben aangeklikt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
Even ter verdediging van Fluffy: ik heb ook eens Badoo gebruikt en had na twee dagen ook 16 chatverzoeken van allerlei vrouwen. Ik heb dat direct opgevat als geautomatiseerde berichten en heb het weer verwijderd.
Ik denk vooral dat het ook_gek geen reet kan schelen, het spreekwoordelijk aan z'n kont kan roesten en hij gewoon z'n ding doet, geen onzekerheid op dat vlak, gewoon niks erachter zoeken...quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
volgensmij zijn het ook geautomatiseerde berichten, misschien gebaseerd op wat anders wat die vrouwen hebben aangeklikt.
maar lijkt mij nog steeds heel goed mogelijk dat hun van niets weten dat dat bij mij aankomt.
volgens mij moet ik er idd wel op een andere manier mee omgaan.
de normale man die wel dates kan krijgen heeft volgensmij van nature een beperkte nauwe vizie op de wereld ofzo denk ik. netzoiets als dat normale mensen roddelblaadjes als prive enzo lezen.
het voelt voor de normale mens alsof ze een soort band hebben met de personen uit die roddelblaadjes, terwijl die er eigenlijk helemaal niet is.
de normale mens is eigenlijk niet gemaakt voor de maatschappij van tegenwoordig met informatie-"overflow". de normale mens werkt nog zoals uit de tijden dat alle informatie die op hun afkwam, wel al van bekenden was bijv.
dan in dit geval denk ik dat de normale mens dit soort berichtjes krijgt, daar verder niet over nadenkt, en het voor hem alleen maar zo voelt dat de vrouw dus wel iets van hem wil.
terwijl eigenlijk, is het nep en 1 groot complot.
ik zie aan ook_gek dat hij dit soort dingen krijgt, er helemaal niet over nadenkt, en zich alleen maar tof en geweldig voelt omdat hij meteen denkt dat het iets betekent.
zonder na te denken waar het eigenlijk vandaan komt enzo.
misschien moet ik ook meer zo zijn. meteen het op mezelf betrekken dat het komt omdat ik zo supergeweldig ben. en dus meer met open ogen in de val van de badoo site trappen.
en mijn minderwaardigheidsgevoel en achterdochtigheid meer negeren enzo.
Leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Linguine het volgende:
Vanavond dateee. Bios + wat drinken. Ben nog nooit op een tweede (of in ieder geval vroege) date naar de bios geweest behalve toen ik jong en slutty was en het meer om zoenen ging haha. Ben wel benieuwd, op de een of andere manier lijkt het me vrij ongemakkelijk. Maar goed vorige keer was het ook niet awkward dus waarom zou het dat nu wel zijn
.
you assume too muchquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
volgensmij zijn het ook geautomatiseerde berichten, misschien gebaseerd op wat anders wat die vrouwen hebben aangeklikt.
maar lijkt mij nog steeds heel goed mogelijk dat hun van niets weten dat dat bij mij aankomt.
volgens mij moet ik er idd wel op een andere manier mee omgaan.
de normale man die wel dates kan krijgen heeft volgensmij van nature een beperkte en nauwe vizie op de wereld ofzo denk ik. netzoiets als dat normale mensen roddelblaadjes als prive enzo lezen.
het voelt voor de normale mens alsof ze een soort band hebben met de personen uit die roddelblaadjes, terwijl die er eigenlijk helemaal niet is.
de normale mens is eigenlijk niet gemaakt voor de maatschappij van tegenwoordig met informatie-"overflow". de normale mens werkt nog zoals uit de tijden dat alle informatie die op hun afkwam, wel al van bekenden was bijv.
dan in dit geval denk ik dat de normale mens dit soort berichtjes krijgt, daar verder niet over nadenkt, en het voor hem alleen maar zo voelt dat de vrouw dus wel iets van hem wil.
terwijl eigenlijk, is het alleen maar een teveel van informatie van die site.
ik zie aan ook_gek dat hij dit soort dingen krijgt, er helemaal niet over nadenkt, en zich alleen maar tof en geweldig voelt omdat hij meteen denkt dat het iets betekent.
zonder na te denken waar het eigenlijk vandaan komt enzo.
misschien moet ik ook meer zo zijn. meteen het op mezelf betrekken en wel op zon manier dat het "dan dus komt" omdat ik zo supergeweldig ben. en dus meer met open ogen in de val van de badoo site trappen.
en mijn minderwaardigheidsgevoel en achterdochtigheid meer negeren enzo.
Dit. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die te bang is om zelfs maar een babystep te doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Assumptions are the mother of all fuck ups...
Maar goed, jezelf anders zien als de rest is niet erg, mits je er zelf trots op bent...
Jezelf in een verdomhoekje zetten kan iedereen maar daar kom je niet verder mee, niet in de liefde en ook gewoon niet in het leven...
Man up, be proud of who you are etc etc...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het laatste wat ze postte
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het laatste wat ze postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |