Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.quote:
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Niet dat ik klaag, hou me ten goede, maar het begint wel op te vallen...
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Deze amateur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
Meestal benaderen ze mij. Ik ben eigenlijk nooit zo actief in het FoBo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
FOK!-dates altijd seks?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat het min of meer ''geforceerde'' element wat bijvoorbeeld altijd wel in meer of mindere mate op een datingsite aanwezig is wegvalt. Er zit veel meer spontaniteit in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.
[..]
Deze amateur.
Ja. Ik lieg nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK!-dates altijd seks?
Hm, nu je het zegt.Het is nog waar ook.
Probeer het eens via de dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nou professional, leg maar uit danof kom je alleen negativiteit verspreiden.
Ja, maar om iemand te gaan dm'en moet je wel eerst die persoon 'vinden'. Daarvoor moet je óf die persoon kennen via het fb, óf je moet een fervent fokker zijn en een boel topics doorspitten - wat ik niet doe. Heeft dus niet zo te maken met amateurisme maar een verschil in aanpak. Ik sift liever door een boel foto's heen (zoals bij datingsites) totdat ik wat interessants tegen kom, hence mijn opmerking over het fotoboek dat wel een wat betere zoekfunctie zou mogen hebben.quote:
Je hebt natuurlijk al een ENORM bindende factor. Fok in al haar facetten. Dat zou je kunnen zien als een dorp danwel een kleine stad. Met haar schare min of meer ''bekende'' fokkers, de lui waarvan je weet dat je er aardig mee kunt lullen, de dorpsgekken, of de dorpsdronkelap die ieder topic volkotst en waarvan je weet dat je aan de kant moet gaan staan wil je niet besmeurd raken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef mr-green het volgende:
ik snap dat ook niet echt. Ik heb het idee dat als je op fok een date regelt dat het dan vaak is omdat je zovaak op fok zit met de ander dat je dan een band ofzo krijgt waardoor de date ontstaat. Iets anders kan ik mij niet bedenken.
eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Disclosure het volgende:
Ik heb Paiq en OKcupid geprobeerd, maar ik verkies toch liever 'real life'...
stoom kwam er van afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.
Dit...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
Via een forum voelt veel natuurlijker, het gevoel alsof je elkaar al tijden kent.
Veel leuker dan bij mijn laatste Fok-date is het sindsdien niet meer gewordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
Een meet is als er stiekem toch 1 van de partijen het als een date ziet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja wanneer is een fokdate een date en wanneer een.meet? Maarfoed verser zijn ze vaak wel gezellig. Mits geen autist die op fok net geen autist lijkt.
ding dong!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
stoom kwam er van af![]()
en nee.. ga t niet quoten
foto wordt wat duidelijker en "niet ontevreden"
met twee personen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik krijg net echt voor 8e/9e/10e keer dezelfde algemene oneliner van dezelfde man
Safety in numerbs FTW yo!
Hey, leuke foto! Hoe gaat 'ie? Keer chatten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.
Ik ook elke dag weerquote:
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen vindtie meprachtig
Can't blame him
Denk het wel, tenzij ze al een datum geprikt heeft voor na de 2e date...quote:
We waren dan ook moeilijk te missen. Iedere vrouw in het feest van Sinterklaas heeft ons wel gezien, of ze dat nou wilden of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze hebben jou wel gezien
Ik kreeg de hele nacht appjes met foto's toegestuurd![]()
"KIJK WE HEBBEN DE LANGE LIMBURGERS GEVONDEN"
Zeker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
Wat let je om het hem gewoon even te zeggen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker!
Alleen nog steeds koppijn nu
En m'n laatste actieve Paiq contact snapt de hint van vrijwel nooit meer online zijn niethij blijft maar berichten sturen.
Ik ga me denk ik toch maar uitschrijven dit weekend.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Meet rapport?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:18 schreef Yuki het volgende:
En m'n laatste actieve Paiq contact snapt de hint van vrijwel nooit meer online zijn niethij blijft maar berichten sturen.
Dit ja, vrouwen en hun "hints"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."
Moeilijk he?
Hoe was je date eergister?quote:
Korte danquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat let je om het hem gewoon even te zeggen?
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meet rapport?
[..]
"hey, ik vond het niet zo goed klikken, sorry, nog veel succes op paiq! Groeten, Yuki."
Moeilijk he?
ja gekke vraag miss....maar waarom verwijder je hem gewoon nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.
Het gaat er ook niet om dat ik hem niets wil zeggen, maar keer op keer krijg ik mailtjes dat hij me een bericht heeft gestuurd. Dan ga ik eens in de zoveel tijd eens kijken en blijkt hij alleen maar dingen als "wat is het koud vandaag he!" gestuurd te hebben
Als een goed, actief chatcontact niet klikt, of de foto's vallen vies tegen (oppervlakkig he?), dan zeg ik dat altijd wel.
aaannndd she's gonequote:
Kan dus niet! Mooie vrouwen poepen niet.quote:
Oranje betekent dat ze het afgelopen uur online zijn geweest en zwart daarvoor. Maar daar zie je toch niet aan dat ze betalen of niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
PeterPastoor: kleur van de "bolletjes"
Ook_gek: dan weet ik niet wat er een half uur geleden gebeurde, maar het voelde haast orgastisch goed
Geen idee, ik herhaal alleen maar wat ik hier wel eens voorbij zie komen. Gebruik het zelf niet. Gebruikers kunnen het je vast beter vertellenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Oranje betekent dat ze het afgelopen uur online zijn geweest en zwart daarvoor. Maar daar zie je toch niet aan dat ze betalen of niet?
grijs bolletje is niet betaald, goud bolletje wel betaaldquote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe kon je bij Relatieplanet ook alweer zien wanneer een ander lid een betaald lid is?
Ik was eerder al lid van Relatieplant. Daar is een relatie uitgekomen van 4,5 jaar. Helaas is deze uit en heb mij nu weer ingeschreven. Het is mij toen wel goed bevallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef lateralize het volgende:
Wat is jouw mening over relatieplanet PeterPastoor? Ik heb inmiddels een beetje een oplichterspraktijken-associatie met datingsites (waarvoor je moet betalen).
Waarom denk je dat ze je oplichten dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef lateralize het volgende:
Wat is jouw mening over relatieplanet PeterPastoor? Ik heb inmiddels een beetje een oplichterspraktijken-associatie met datingsites (waarvoor je moet betalen).
Ik zie zojuist dat het bij relatieplanet wel meevalt maar ik vind de tarieven regelmatig idioot, en dan kun je ook nog eens vaak niet voor minder dan 3 maanden lid wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze je oplichten dan?
Ik vind reguliere websites toch beter. Direct kijken of iemand op basis van uiterlijk leuk is en daarna wel kijken ipv andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.
Het gaat er ook niet om dat ik hem niets wil zeggen, maar keer op keer krijg ik mailtjes dat hij me een bericht heeft gestuurd. Dan ga ik eens in de zoveel tijd eens kijken en blijkt hij alleen maar dingen als "wat is het koud vandaag he!" gestuurd te hebben
Als een goed, actief chatcontact niet klikt, of de foto's vallen vies tegen (oppervlakkig he?), dan zeg ik dat altijd wel.
Mooi!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Te gaar voor een lang datingverslag![]()
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
) en besloten om een film in de bios te kijken. Django Unchained FTW!
Thuis afgesloten met wat wijn en seks![]()
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Klinkt weer goed! Helmaal top manquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:42 schreef Craptacular het volgende:
Nog Knuz(ers) in da house? Hoe bevalt dat? Nog steeds veel roadkill?
Wie in godsnaam meldt zich daar aan? Dating site for lonely people? Daar wil niemand zich toch mee vereenzelvigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
Onlangs meisje gedate van loveawake. Fijne ervaring, wat dat betreft heeft die site me nog nooit in de steek gelaten
Goed bezig man!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef Blue_note het volgende:
Dit nog niet meegemaakt: meisje van Pepper ziet mn profiel, liked me, voegt me toe op FB, vraagt mn nummer en we hebben 3 uur liggen whatsappen en een date in het weekend! Kan snel gaan
Na een week was hij helemaal verliefd.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.
Ja precies!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
Nou, ik heb toch wel een aantal berichten van redelijk "normale"/leuke figuren gehad daar.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.
Alternatief daten daarentegen viel niets te filteren. Ik ben ook geen oppergod maar gottegot.. :-/
Volgens mij was ik dat niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
interrestantdoenerij omdat ze niet veel meer te vertellen heeft dan haar studie?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
geweldig, net een speedtest en ze wilde weten wat ik gestudeerd had.
Nou dat heb ik dus niet dus daar kan ik kort over zijnDat vond ze heel erg want zij had een universitaire opleiding gedaan en wilde dat graag delen. Wat ze dan precies wilde delen wist ze me niet te vertellen. Studie schuld of iets dergelijks of wat? daar wist ze geen antwoord op te geven
ik snap dat nooit zo goed.
Echt niet? Volgens mij kwam je ook afscheid nemen van het topic toen. Maakt verder niet uit maar ben nou toch wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je andere datequote:
Was je niet je meest enthousiaste post, maar je was het welquote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik kan hier wegblijven. Na een keer of 10 daten hebben we besloten het toch maar een relatie te noemen.
Leuk! Veel plezierquote:Op maandag 4 maart 2013 05:36 schreef Linguine het volgende:
Donderdag tweede dateWeten nog niet wat we gaan doen alleen.
*delete*quote:Valt nog mee dan, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets
Sta je al lang op paiq en heb je al (horror) dates gehad?
Einde gesprek (6 dagen geleden)
nope no dates...gehad
Einde gesprek (4 dagen geleden)
Ik heb hier eerder opgestaan, wel vaker gedate ook. Nog geen echte drama's meegemaakt gelukkig. Tenminste niet in de zin dat er echte verrassingen kwamen opdraven. Op één dragonder na, maar dat kon ik op haar gezichtsfoto's niet zien
Ben je al lang single dan?
Einde gesprek (4 dagen geleden)
whaha dat is wat ja
Einde gesprek (gisteren om 15:19)
Nou, ik ga eens een eind breien aan dit uitermate enerverende gesprek. Succes verder!
En als ik jou dm krijg ik gelijk een karrevracht aan berichten terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |