Dit...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
Via een forum voelt veel natuurlijker, het gevoel alsof je elkaar al tijden kent.
Veel leuker dan bij mijn laatste Fok-date is het sindsdien niet meer gewordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
Een meet is als er stiekem toch 1 van de partijen het als een date ziet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja wanneer is een fokdate een date en wanneer een.meet? Maarfoed verser zijn ze vaak wel gezellig. Mits geen autist die op fok net geen autist lijkt.
ding dong!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
stoom kwam er van af![]()
en nee.. ga t niet quoten
foto wordt wat duidelijker en "niet ontevreden"
met twee personen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik krijg net echt voor 8e/9e/10e keer dezelfde algemene oneliner van dezelfde man
Safety in numerbs FTW yo!
Hey, leuke foto! Hoe gaat 'ie? Keer chatten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.
Ik ook elke dag weerquote:
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen vindtie meprachtig
Can't blame him
Denk het wel, tenzij ze al een datum geprikt heeft voor na de 2e date...quote:
We waren dan ook moeilijk te missen. Iedere vrouw in het feest van Sinterklaas heeft ons wel gezien, of ze dat nou wilden of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze hebben jou wel gezien
Ik kreeg de hele nacht appjes met foto's toegestuurd![]()
"KIJK WE HEBBEN DE LANGE LIMBURGERS GEVONDEN"
Zeker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |