Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.quote:
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Niet dat ik klaag, hou me ten goede, maar het begint wel op te vallen...
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik merk trouwens een nogal significant verschil tussen Paiq en Fok-dates. In het eerste geval is het vaak véél meer aftastend, terwijl in het tweede geval een date ALTIJD in seks eindigt.
Deze amateur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
Meestal benaderen ze mij. Ik ben eigenlijk nooit zo actief in het FoBo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan fok datesIk vind de zoekfunctie van fobo wat te beperkt om daar goed gebruik van te kunnen maken.
FOK!-dates altijd seks?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat het min of meer ''geforceerde'' element wat bijvoorbeeld altijd wel in meer of mindere mate op een datingsite aanwezig is wegvalt. Er zit veel meer spontaniteit in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het voelt vaak best vertrouwd met een fokker, terwijl je elkaar enkel van een website kent. Weet niet wat het is.
[..]
Deze amateur.
Ja. Ik lieg nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK!-dates altijd seks?
Hm, nu je het zegt.Het is nog waar ook.
Probeer het eens via de dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nou professional, leg maar uit danof kom je alleen negativiteit verspreiden.
Ja, maar om iemand te gaan dm'en moet je wel eerst die persoon 'vinden'. Daarvoor moet je óf die persoon kennen via het fb, óf je moet een fervent fokker zijn en een boel topics doorspitten - wat ik niet doe. Heeft dus niet zo te maken met amateurisme maar een verschil in aanpak. Ik sift liever door een boel foto's heen (zoals bij datingsites) totdat ik wat interessants tegen kom, hence mijn opmerking over het fotoboek dat wel een wat betere zoekfunctie zou mogen hebben.quote:
Je hebt natuurlijk al een ENORM bindende factor. Fok in al haar facetten. Dat zou je kunnen zien als een dorp danwel een kleine stad. Met haar schare min of meer ''bekende'' fokkers, de lui waarvan je weet dat je er aardig mee kunt lullen, de dorpsgekken, of de dorpsdronkelap die ieder topic volkotst en waarvan je weet dat je aan de kant moet gaan staan wil je niet besmeurd raken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef mr-green het volgende:
ik snap dat ook niet echt. Ik heb het idee dat als je op fok een date regelt dat het dan vaak is omdat je zovaak op fok zit met de ander dat je dan een band ofzo krijgt waardoor de date ontstaat. Iets anders kan ik mij niet bedenken.
eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Disclosure het volgende:
Ik heb Paiq en OKcupid geprobeerd, maar ik verkies toch liever 'real life'...
stoom kwam er van afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Copy/paste hier, dan beoordelen wij dat wel voor je.
Dit...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
Via een forum voelt veel natuurlijker, het gevoel alsof je elkaar al tijden kent.
Veel leuker dan bij mijn laatste Fok-date is het sindsdien niet meer gewordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dates zijn altijd wel leuk, vind ik....
Een meet is als er stiekem toch 1 van de partijen het als een date ziet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja wanneer is een fokdate een date en wanneer een.meet? Maarfoed verser zijn ze vaak wel gezellig. Mits geen autist die op fok net geen autist lijkt.
ding dong!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
stoom kwam er van af![]()
en nee.. ga t niet quoten
foto wordt wat duidelijker en "niet ontevreden"
met twee personen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb binnenkort mijn tweede en derde fokdate....
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik krijg net echt voor 8e/9e/10e keer dezelfde algemene oneliner van dezelfde man
Safety in numerbs FTW yo!
Hey, leuke foto! Hoe gaat 'ie? Keer chatten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wat was die dan? Niet alleen populair willen doen, ook ons wat te lachen geven.
Ik ook elke dag weerquote:
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen vindtie meprachtig
Can't blame him
Denk het wel, tenzij ze al een datum geprikt heeft voor na de 2e date...quote:
We waren dan ook moeilijk te missen. Iedere vrouw in het feest van Sinterklaas heeft ons wel gezien, of ze dat nou wilden of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ze hebben jou wel gezien
Ik kreeg de hele nacht appjes met foto's toegestuurd![]()
"KIJK WE HEBBEN DE LANGE LIMBURGERS GEVONDEN"
Zeker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind u prachtig en mooi als persoon. Ik heb namelijk geen idee hoe je er uit ziet![]()
Trouwens,
gisteren meeting in Den Haag was erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |