Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere wegquote:
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere weg
Nee hoor, niet nodigquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Vyric het volgende:
[..]
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturen?
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo. had je ook uit mijn post kunnen afleiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef eefje801 het volgende:
Al ben ik wel nieuwsgierig dawg, wat precies jouw band met dit topic is, heb je zelf ook via internet gedate of ben je gewoon een vaste meelezer?
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo.
en voor fok! bestond weleens via irc.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dus
Jammer weer van die edit
Er gaat niets boven een Fok-man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
Geen zin om er tijd en energie in te steken, mijn verwachtingen zijn standaard te hoog en via andere wegen leer je ook wel leuke mannen kennen
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijnquote:
Dit.quote:
Ik wou het idd net zelf gaan zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Meeting =/= datequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijn
Andere wegen om contact met een fok vrouw te maken. In een topic is de meest bekendequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?
Dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Dat bepaal je helemaal zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |