soms iddquote:Op maandag 4 maart 2013 08:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
En als ik jou dm krijg ik gelijk een karrevracht aan berichten terug!
Ik vroeg laatst op paiq aan een contact ook iets als 'al leuke ervaringen met internetdating etc blaah blah'?quote:
Oh?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:12 schreef Dizorn het volgende:
Wacht.. jij vroeg haar of ze al lang single is? dacht dat die vraag onder verboden cliches viel
Ik was ook alweer even niet ingelogd, maar ik vond dit wel grappig in verband met mijn eerdere posts aangaande foksters. En dan zouden de autisten zich HIER ophouden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahah wat een engelengeduld dat je het daar nog 6 dagen mee uithoudt
Ik zie op de een of andere manier een soort jonge versie van Klazien uut Zalk voor me die dan tikt: "Ha ha, dat is wat jaaaa!" Was dat een match?quote:
Ja. Met een whoppin' 9.2 score.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zie op de een of andere manier een soort jonge versie van Klazien uut Zalk voor me die dan tikt: "Ha ha, dat is wat jaaaa!" Was dat een match?
Ik heb er het geduld niet (meer) voor ook. En het is niet dat ik nu zo sterk opende, maar korte, afgemeten antwoorden terug, geen enkele wedervraag. Dan heb je geen interesse of heb je een autistische inslag.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
Bij die antwoorden stel ik mij een heftig twitterend snolletje voor die ook op een date niet zou opkijken van haar telefoon en al haar zinnen afsluit met #desinteresse en #yolo.
Hoe kan dat toch hé? Grote kans dat ze alleen op Paiq komt als ze een berichtje heeft en verder niet.quote:
Of gewoon geen zin om op dat moment te antwoorden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb er het geduld niet (meer) voor ook. En het is niet dat ik nu zo sterk opende, maar korte, afgemeten antwoorden terug, geen enkele wedervraag. Dan heb je geen interesse of heb je een autistische inslag.
Either way zonde van mijn tijd.
Of per ongeluk msn noemen: "stap niet te snel over op msn"quote:Op maandag 4 maart 2013 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens t allerergste wat ik aan paiq vond.. was dat als je het woord 'paiq' intypte, dit dan in de paiqstyle naar voren kwam
Typte t dan ook altijd met een smilie ergens tussen 1 van de letters![]()
Heb nog wel een tipje mee gegeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
interrestantdoenerij omdat ze niet veel meer te vertellen heeft dan haar studie?
Hoe lang heeft de sex geduurd ? En was het weer heet en passioneel of was het regular ?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Te gaar voor een lang datingverslag![]()
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
) en besloten om een film in de bios te kijken. Django Unchained FTW!
Thuis afgesloten met wat wijn en seks![]()
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Het zit je diep hequote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang heeft de sex geduurd ? En was het weer heet en passioneel of was het regular ?
Klinkt als een date die vooral gebaseerd is op uiteindelijk sex. Niets mis mee overigensquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Te gaar voor een lang datingverslag![]()
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
) en besloten om een film in de bios te kijken. Django Unchained FTW!
Thuis afgesloten met wat wijn en seks![]()
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klinkt als een date die vooral gebaseerd is op uiteindelijk sex. Niets mis mee overigens
Hoe is je date met het oog op de liefde?
Tofquote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Anders was ik toch wel gewoon langsgegaan voor potje seks en weer vertrokken?
Het klikt heel goed, hebben leuke gesprekken, veel lachen maar ook serieus. En liggen met veel dingen op 1 lijn. Wat er verder uit gaat komen zie ik wel, kan wel merken aan de toon in haar berichtjes de laatste dagen dat ze me wel erg ziet zitten.
Ik weet zelf nog niet zo goed of ik nu al zo snel weer wat wil na 7 jaar relatie eerlijk gezegd. Maar het voelt wel goed.
Bij wel meer mensen lijkt hetquote:
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Anders was ik toch wel gewoon langsgegaan voor potje seks en weer vertrokken?
Het klikt heel goed, hebben leuke gesprekken, veel lachen maar ook serieus. En liggen met veel dingen op 1 lijn. Wat er verder uit gaat komen zie ik wel, kan wel merken aan de toon in haar berichtjes de laatste dagen dat ze me wel erg ziet zitten.
Ik weet zelf nog niet zo goed of ik nu al zo snel weer wat wil na 7 jaar relatie eerlijk gezegd. Maar het voelt wel goed.
24 (ja was erg jong toen ik mn ex leerde kennen, al hadden we onderweg nog wel wat "breaks" gehad.)quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens?
En is de afstand een probleem?
Ze heeft de date afgezegd?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Vyric het volgende:
Ah bah, had een leuke meid ontmoet. Maar omdat ze totaal anders was dan de meiden die ik normaal kende kon ik mezelf niet echt plaatsen hoe ik nou moest reageren. En de manier hoe ik heb gereageerd kwam bij haar verkeerd over en nu is het geloof ik klaar. Want we hadden normaal een date van de week ergens...
erg jammer :<. Maarja niks aan te doen.. heb er in ieder geval weer van geleerd.
En de afstand en het weinige zien vind zij ook geen probleem?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
24 (ja was erg jong toen ik mn ex leerde kennen, al hadden we onderweg nog wel wat "breaks" gehad.)
Afstand is een uur, voor mij geen probleem iig, komt ook weer hele drukke tijd aan dus vaker dan eens per week zit er sws niet in.
Niet concreet.. maar het ziet er wel naar uit. Ik hoor nu niks meer van haar dusja... heb wel aangegeven dat ik idd fout zat maar vooral vanwege de nieuwigheid van de situatie. Dus heb wel aangegeven haar nog steeds te willen zien en af te spreken mocht zij daar toch nog open voor staan.quote:
Ik zou haar tig keer bellen en mailen. Dit laat je je niet zo maar flikken.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Vyric het volgende:
[..]
Niet concreet.. maar het ziet er wel naar uit. Ik hoor nu niks meer van haar dusja... heb wel aangegeven dat ik idd fout zat maar vooral vanwege de nieuwigheid van de situatie. Dus heb wel aangegeven haar nog steeds te willen zien en af te spreken mocht zij daar toch nog open voor staan.
Ze is iemand die haar droom achterna gaat en dus druk is met haar leven. Ik merk ook dat ze een stuk zelfstandiger is als mij daardoor o.a. En ik geloof dat ze meer ervaring heeft in relatie's en alles erom heen dan dat ik dat heb.
Dusja.. tis ff moeilijk pijlen van hoe en wat.. ik zou het heel leuk vinden als het nog door zou gaan. Maar als dat niet zo is dan is het erg spijtig en moet ik gewoon weer verder gaan ;p. Ik kende er toch niet heel lang, maar dan nog xD. Het klikte best wel naar mijn mening.
Het advies van de eeuwquote:Op maandag 4 maart 2013 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou haar tig keer bellen en mailen. Dit laat je je niet zo maar flikken.
Gewoon elke avond naar huis volgen vanuit de schaduwen, elke keer net ongezien blijven, een schim in haar ooghoeken, en om het af te maken neem je een roestig mes mee die je afentoe over de grond slijpt.quote:
Vrouwen die hoogopgeleid zijn downdaten niet graag.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nog wel een tipje mee gegeven.
Als je opleiding echt zo belangrijk vind snap ik wel dat je nog zoekende bent. Miss moet je eens wat meer open opstellen, dan had je nu wel een relatie gehad
Universiteit is nou ook weer niet zoveel zeggend aan het eind van het verhaal. Als je niet goed een conversatie kan voeren gaat dat echt niet beter met of zonder universitaire opleiding.
Ja en lelijke mensen roepen weer dat uiterlijk er niet toe doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef Dizorn het volgende:
Hoor trouwens vaker lager opgeleiden roepen dat opleiding niets uitmaakt, dan hoog opgeleiden roepen dat opleiding zo belangrijk is. mijn ervaring.. en wil niet weer de inhoudelijke discussie aanzwengelen.
uiterlijk doet er wel toequote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja en lelijke mensen roepen weer dat uiterlijk er niet toe doet.
Hmm sort of yesquote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vyric = typische Fokker en heeft contact gehad met een meisje dat niet continu achter de pc zit
Ik heb gelukkig nog een opleiding :p. Maar zou zo maar kunnen inderdaad, want zelf zou ik liever ook iemand daten die iets van werk had. In ieder geval iets waar je aan kunt zien dat ze met een toekomst bezig zijn. Ach, thuis zitten heeft in ieder geval zijn voordeel dat ik verder aan school kan werken xD.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
AH ik voel de werklozen discussie weer aankomen!
Alvast de conclusie: zonder werk krijg je ook geen date
*hap*quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :pquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
*hap*
Onzin. Genoeg mensen die op het moment even niet aan de bak komen, ik zou er geen problemen mee hebben.
Daarnaast maakt het werk of het opleidingsniveau me ook geen enkele zak uit, heb ik dat er ook gelijk maar ingegooid
Juist wel, veel meer tijd om iemand gelukkig te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb verdomd vaak gelijk, maar dank je!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Vyric het volgende:
[..]
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :p
Aan je zelfverzekerdheid schort er niksquote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb verdomd vaak gelijk, maar dank je!
Er zit voor mij wel een verschil tussen een uitvreter en iemand die zijn best doet om weer aan de bak te komen. Die laatste groep is wat mij betreft helemaal oké. Die eerste groep sla ik over
Beter dat je strakke eisen hebt, anders blijf je bezig...de zee is groot op internet.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef dawg het volgende:
dat jullie niet moe van jezelf worden, met al die strakke eisen. man.
ik vind het eigenlijk vooral zielig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Beter dat je strakke eisen hebt, anders blijf je bezig...de zee is groot op internet.
lees maar eens een deeltje of 10 van de laatste maand of wat.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef Vyric het volgende:
Over welke eisen heb je het eigenlijk. Ik heb eigenlijk alleen pagina 5 bekeken dus ik ben wel is benieuwd of ik het met je eens ga zijn of niet.
Oh ik doe pas 3 delen een beetje mee dus dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk vooral zielig.lezen jullie weleens wat jullie hier neerplempen?
kan me niet herinneren dat deze reeks een paar jaar geleden ook zo triest was, nu wordt het de dag erger.
Niet dat ik weet, nog niet echt over gehad.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de afstand en het weinige zien vind zij ook geen probleem?
zo niet, gewoon er voor gaan! En je bemt nog jong. Dus genoeg tikd om fouten te maken
De thuiszitter kan ook gewoon pech hebben en meer met de toekomst bezig zijn dan iemand met wel een baan..quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Vyric het volgende:
[..]
Ik hap even terug. Ik denk dat ik jou ook moet gelijk geven, maar zoals ik aangaf: Date je LIEVER iemand die toch met iets van een toekomstplan bezig is dan iemand die thuis uit zijn neus vreet. :p
Ik zeg ook niet dat mensen die thuiszitten in het algemeen neusvreters zijn. Ik zeg ook dat ik liever iemand date die BEZIG is met een toekomstplanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De thuiszitter kan ook gewoon pech hebben en meer met de toekomst bezig zijn dan iemand met wel een baan..
Bedriegenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
Wat moet je nou met iemand die regelmatig in het buitenland zit en nooit thuis is?
Je moet op een datingsite ook niet op zoek zijn anar een relatie... dat is al waar het fout gaat...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef DaFan het volgende:
Kwantiteit is wel even wat anders. En de drempel. Juist omdat ie respectievelijk wat hoger en lager zijn moet je eisen hebben. Nou ben ik gelukkig niet zo moeilijk, zolang je er een beetje fatsoenlijk uitziet, ambitie hebt en geen kinderen ben ik al tevreden voor dat 'eerste contact'.
Ja in de kroeg is dat lager maar daar ben ik ook niet op zoek naar een relatie/date...
Daar sta ik dus helemaal anders in. Ik kan lullen als Brugman, maar bij een vreemde in de kroeg (en zeker de glijerige "zeg, ken ik jou niet ergens van?"-types) klap ik dicht. Juist doordat je van tevoren online kletst, verlaagt het bij mij de drempel tijdens een date.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
dat is het hele probleem van internet daten in mijn ogen...
Eisen..
Als je iemand in de kroeg ontmoet is je enige eis uiterlijk en daarna zie je wel hoe het gesprek op gang komt. Juist omdat je weinig van elkaar weet kan het alle kanten op gaat en sta je in mijn ogen veel meer open... zolang het gesprek goed loopt
Ben ik wel met je eens (even afgezien dat je 2 andere grote dingen hebt naast je gevoel voro humorquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sta ik dus helemaal anders in. Ik kan lullen als Brugman, maar bij een vreemde in de kroeg (en zeker de glijerige "zeg, ken ik jou niet ergens van?"-types) klap ik dicht. Juist doordat je van tevoren online kletst, verlaagt het bij mij de drempel tijdens een date.
En eisen heb ik niet echt. ik moet het zelf ook van mijn onwijs grote gevoel voor humor hebben
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal datesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens (even afgezien dat je 2 andere grote dingen hebt naast je gevoel voro humor). Maar het hele "screening-proces" wat je van te voren doet op een datingsite heb je dan niet. En ik denkd at dat alleen maar voordelen heeft omdat je eigen beeld wat jij hebt geïntepreteerd uit een stukje tekst toch nooit overeen komt met de werkelijkheid...
True that. Ik zal ook niet snel met iemand afspreken als ik niet meer verwacht. Maar voor mij kan dat zowel een goede vriendschap als een eventuele relatie zijn. Want ik date als ik iemand leuk vind echt. En spreek af als ik ze beter wil leren kennen.. of ik ben nu krom : (quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal dates
Er is een verschil tussen ingeschreven staan voor de lol of ingeschreven staan om mensen te leren kennen en open staan voor relaties OF ingeschreven staan omdat je zo nodig een relatie moet...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Op een echte datingsite heb ik nooit gestaan (Badoo is meer een ontmoetingssite) en aangezien ik hier regelmatig lees dat voor veel mensen daar de insteek het lol maken is dan sla ik dat ook over. Ik heb de insteek om tot een relatie te komen. Als ik er van tevoren al geen potentie tot een relatie in zie, dan date ik diegene niet. Dat zal ook vast de reden zijn van mijn lage aantal dates
Goede vriendschappen heb ik al voldoende, daarvoor hoef ik niet te datenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Vyric het volgende:
[..]
True that. Ik zal ook niet snel met iemand afspreken als ik niet meer verwacht. Maar voor mij kan dat zowel een goede vriendschap als een eventuele relatie zijn. Want ik date als ik iemand leuk vind echt. En spreek af als ik ze beter wil leren kennen.. of ik ben nu krom : (
Geen idee, maar als je het rijtje datingsites langs gaat en daarbij ziet waarvoor ze reclame maken, dan is het uiteindelijke doel tóch een relatiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ingeschreven staan voor de lol of ingeschreven staan om mensen te leren kennen en open staan voor relaties OF ingeschreven staan omdat je zo nodig een relatie moet...
Die eerste groep mensen snap ik niet waarvoor ze ingeschreven staan, de laatste groep mensen denk ik dat hun verwachtingen te hoog zijn...
Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere wegquote:
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen slowchat, dat soort vragen kunnen ook via een andere weg
Nee hoor, niet nodigquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Vyric het volgende:
[..]
Vraag je nu of we even een berichtje naar je sturen?
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo. had je ook uit mijn post kunnen afleiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef eefje801 het volgende:
Al ben ik wel nieuwsgierig dawg, wat precies jouw band met dit topic is, heb je zelf ook via internet gedate of ben je gewoon een vaste meelezer?
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
wel via internet maar niet via datingsites. en ik lees (en post af en toe) hier langer dan de meesten, gok ik zo.
en voor fok! bestond weleens via irc.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik lees ook al een stuk langer mee dan dat ik post en zie je inderdaad al een tijd meeposten. Ah dates via fok dus
Jammer weer van die edit
Er gaat niets boven een Fok-man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
Geen zin om er tijd en energie in te steken, mijn verwachtingen zijn standaard te hoog en via andere wegen leer je ook wel leuke mannen kennen
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijnquote:
Dit.quote:
Ik wou het idd net zelf gaan zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Meeting =/= datequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ipv allemaal roepen dat jullie het eens zijn dat er weer eens een meeting moet komen, kan je ook het heft in eigen handen nemen en het organiseren. Zo kom je ook geen sterk verder en het voegt niks toe aan het topic
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
Binnen fok zijn er genoeg andere wegen te bewandelen, je moet even een beetje creatief zijn
Andere wegen om contact met een fok vrouw te maken. In een topic is de meest bekendequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Andere wegen? Fok-vrouw/vrouw? Fok-vrouw/man/man?
Dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Dat bepaal je helemaal zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef DaFan het volgende:
Ik krijg geen reactie meer op lexa van 2 verschillende vrouwen![]()
Beetje jammer dit
Meet is wel geinig...wel s eerder gedaan via een online spel. Meestal wordt er hard gedronken omdat het wel s awkward kan zijn....zal hier wel minder zijn denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |