abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128390078
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan zelf die salontafeltjes waarschijnlijk niet meer kopen. :P. Ik heb liever één losse, iets ovaligs of zo. In walnootkleur en voor maximaal 100 euro. Verder heb ik geen eisen. :+.

Ik heb nog steeds de perfecte wandlampjes niet gevonden. Wie helpt me zoeken? *O*. Graag iets een beetje industrieel en/of retro, maximaal 60 euro per stuk.
Oude doka lampen?
Worry is a misuse of imagination
pi_128390332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef conleche het volgende:
Aan de muur hoort natuurlijk een echt schilderij! :+

Ik vind dat vergrijsde groen mooi! Ik noem het zelf altijd 'vieze kleuren' en dan kijken mensen me vreemd aan. Maar voor muren zijn alle 'vieze' kleuren veel beter dan de 'schone' variant.
Hou ik ook van :)

Ik zoek nog een groen of blauwe kleur.
pi_128390438
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ben jij nog voor die cotton ball lights gegaan? Wij zitten te kijken voor bijvoorbeeld deze:

http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4856597625

en dan ophangen in een kluwen ofzo, maar vroegen ons af of je de lampjes een beetje makkelijk kunt vervangen als er een stuk is :@
Hoe bedoel of ik er nog voor ben gegaan? Het snoer met kleine balletjes had ik al voor we gingen verhuizen en op de hanglamp in de slaapkamer heb je zelf nog gereageerd. :P.

Die van jouw linkje zijn van een ander merk, maar Cotton ball lights zijn eigenlijk gewoon kerstlampjes met een bolletje eromheen. Zijn dus ook net zo gemakkelijk te vervangen.

Prob, heb je een voorbeeldje van hoe die eruit zien?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128390473
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe bedoel of ik er nog voor ben gegaan? Het snoer met kleine balletjes had ik al voor we gingen verhuizen en op de hanglamp in de slaapkamer heb je zelf nog gereageerd. :P.

Die van jouw linkje zijn van een ander merk, maar Cotton ball lights zijn eigenlijk gewoon kerstlampjes met een bolletje eromheen. Zijn dus ook net zo gemakkelijk te vervangen.

Ja, het lijkt vooral alsof je heel moeilijk bij die lampjes kunt komen. Had al zo'n vermoeden dat 't gewoon kerstlampjes zouden zijn, maar haal je niet half dat ding uit elkaar als je er een nieuwe in moet doen? :o
Ja doei.
pi_128390568
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het lijkt vooral alsof je heel moeilijk bij die lampjes kunt komen. Had al zo'n vermoeden dat 't gewoon kerstlampjes zouden zijn, maar haal je niet half dat ding uit elkaar als je er een nieuwe in moet doen? :o
Je maakt gewoon een gat in elk bolletje dat groot genoeg is om een lampje doorheen te doen. Als ie erin kan, kan ie er ook weer uit!
pi_128391568
Wauw TS! Ik ben helemaal weg van de kleuren die jullie hebben uitgezocht, eveneens de meubelen. O+

Enjoy!
pi_128391610
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Eunoia. het volgende:
Wauw TS! Ik ben helemaal weg van de kleuren die jullie hebben uitgezocht, eveneens de meubelen. O+

Enjoy!
Lief, dank je. :) .
pi_128392825
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ben net weg bij m'n ouders, zal volgende week een foto maken.

Welke kleur verf heb je gebruikt?
pi_128393589
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben net weg bij m'n ouders, zal volgende week een foto maken.

Welke kleur verf heb je gebruikt?
Waar? In de woonkamer?
pi_128393711
Ja die groene, welk merk/type?
pi_128416633
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef Probability het volgende:
Ja die groene, welk merk/type?
Ik moest er even voor in de gangkast kruipen, maar het is een kleur van Sikkens, nummer J0.10.60. Ik heb hem laten mengen bij de bouwmarkt.
pi_128826379
De tuin is echt een genot. O+. Blijkbaar is 'ie zo ingericht dat de bloeiperiodes van de verschillende planten elkaar afwisselen. We hebben al een prachtige, knalpaarse rododendron gehad, nu bloeien de rozen, de hortensia wordt elke dag een stukje meer lila, en het wachten is nog op de hemelsleutel.

We zijn deze week allebei vrij, dus we hebben een paar klusjes gedaan.

We maakten een kapstok...

hingen boekenplanken op...

en zorgden voor wat betere verduistering van de slaapkamer door het ophangen van verduisterende gordijnen.

Huisje. O+.
pi_128827020
Mooi! Ik vind de kapstok erg handig, hebben jullie dat zo gedaan zodat de natte jassen niet tegen de muur aankomen, of speciaal voor veel haakjes (of allebei natuurlijk)?
Klussen deel 1 en 2
pi_128827277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mooi! Ik vind de kapstok erg handig, hebben jullie dat zo gedaan zodat de natte jassen niet tegen de muur aankomen, of speciaal voor veel haakjes (of allebei natuurlijk)?
Euhm, ik wilde een pronkrek voor m'n sjaals en tassen. Dat was eigenlijk de enige overweging. :+. Maar wat jij zegt maakt 'm inderdaad ook heel handig. :D.
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:35:15 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128827643
Zo'n rek zou voor mij echt een uitkomst zijn. Niet eens om mee te pronken maar gewoon handig. Waar komt het vandaan?
Spoilers!
pi_128828007
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar komt het vandaan?
Ik heb ze op de overloop hangen met fotolijstjes. Je koopt het bij de bouwmarkt of tuincentrum. Het is mooi afgewerkte betongaas.
pi_128828240
We hebben het gekocht op de tuinafdeling van de bouwmarkt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:44:09 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128841707
Thanks, binnenkort eens op zoek.
Spoilers!
pi_128888261
Crappy telefoonfoto, maar ♡!

pi_128890954
Leuke lamp in de slaapkamer! Waar heb je die vandaan?
pi_128892983
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moest er even voor in de gangkast kruipen, maar het is een kleur van Sikkens, nummer J0.10.60. Ik heb hem laten mengen bij de bouwmarkt.
Dank je :)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 00:46:40 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128894877
Dat kastje! _O_
pi_128898921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Robbberttt het volgende:
Leuke lamp in de slaapkamer! Waar heb je die vandaan?
Je kan 'm samenstellen op de website van Cotton Ball Lights (http://cottonballlights.com/grote-lampen), of bestellen bij een woonwinkel bij je in de buurt waar ze ze verkopen. Je bepaalt zelf de maten en kleuren van de bollen.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:30:58 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128900544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat alle bloemen oranje blijken te zijn. ;(.
:D
Dat blijkt iig mee te vallen :')

Ziet er allemaal erg mooi uit _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132961897
115 dagen niet gepost. Ook al 115 dagen niet geklust? :D

K&W / Mo en Wolve's eerste koopwoning: 19e-eeuwse cottage in Yorkshire! #4 ;)

We apen jullie een beetje na :@
Ja doei.
pi_132962507
Wel langer dan 115 dagen niet, aangezien die muurtjes schilderen ons hele geklus was. :P. Er verandert hier en daar best nog wat, vooral in de woonkamer, maar dat is allemaal slechts inrichten. Kan binnenkort wel even nieuwe fotootjes maken.
pi_132962899
Ik ben nog steeds fan van die kleur groen op de muur!
pi_132965704
Direct maar even een fotootje van hoe de woonkamer er tegenwoordig uitziet, dan:

Foto's aan de muur (zelfgemaakte, uiteraard), nieuwe ladenkast, nieuwe lamp op de ladenkast, nieuw salontafeltje, wat planten her en der, butlertraytje achter de bank...

Die witte lamp rechts op de foto staat nog op de nominatie voor verkoop.
pi_132965924
Wow! Mooi! O+
Ja doei.
pi_132968448
Dank je. :).
pi_133391535
Grappig, je hebt echt veel meubels waar ik ook al naar heb zitten kijken, alleen die vallen helaas buiten mijn budget. De ikea stoel, stockholm tv meubel, dat vitrine kastje.. En ik wilde ook al krukjes als salontafel. Moet alleen nog ff de juiste vinden. Bij de kwantum hebben ze ook veel leuke spullen, wat meer in mijn budget :P
pi_133392048
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crappy telefoonfoto, maar ♡!

[ afbeelding ]
Die vind ik zo gaaf O+ Maar ik denk dat wij er geen ruimte voor hebben.

Mooie woonkamer ook, gezellig
pi_133392458
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Grappig, je hebt echt veel meubels waar ik ook al naar heb zitten kijken, alleen die vallen helaas buiten mijn budget. De ikea stoel, stockholm tv meubel, dat vitrine kastje.. En ik wilde ook al krukjes als salontafel. Moet alleen nog ff de juiste vinden. Bij de kwantum hebben ze ook veel leuke spullen, wat meer in mijn budget :P
We hebben een hoop van IKEA, dat geef ik direct toe, maar nou net geen stoel... ;).
pi_133392687
Ehm wehkamp bedoel ik _O- Ik zat eerst nog te twijfelen of ik de bank daarvan zou nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')