Ja! Tof!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik mooi! Bedankt voor de link..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk! Waarom vind ik je topic nu pas??
Voor aan de muur: vriendin van mij heeft dit, vind ik erg leuk. je krijgt een patroonblad, en daar staan puntjes op waar je spijkertjes moet slaan, en dan op welke volgorde je er draad omheen moet winden. Kan ook op board of een houten plaat ipv de muur...
http://happymarket.nl/patroonblad-masterpieces-momantai
[ afbeelding ]
Ik vind het knap dat je een stijl kunt ontdekken!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Wat een leuk huisje! Ik blijf fan van jouw interieurstijl.
Oranje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi DaD...
Nog wat mooie warme oranje accessoires misschien?
Laura verkoopt die toch ook in grotere formatenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee, sowieso geen muurposter of muurbehang. Niets al te druks. In het oude huis hadden we een aantal dingen hangen die nu hun plekje nog even moeten vinden. Het scheelt nogal of je in een klein huisje woont of hier..
In het oude huis hadden we boven de schouw een 'fotomuur', maar hier zijn de muren er eigenlijk te groot voor. Idem voor de tekeningen op A4-formaat die we hadden hangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(San Francisco en New York, twee steden die we samen hebben bezocht)
[ afbeelding ]
Ik vind ze nog steeds heel mooi allemaal, maar ik krijg er hier geen muur mee gevuld. De onderste wil ik trouwens wel weer heel graag in de studeerkamer hangen, qua kleurtjes past die daar zo perfect.
Naar mezelf hoef ik niet zo nodig al te vaak te kijken, dus liever geen uitvergrote foto van onszelf..
Welke bedoel je precies? Die booglamp?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Oeh en mag ik vragen waar die staande lamp vandaan komt?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef conleche het volgende:
Aan de muur hoort natuurlijk een echt schilderij
Ah zie nu pas dat er meer dan 1 op de foto staatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Die booglamp?
Die heb ik jaren geleden eens bij Leen Bakker gekocht. De lamp heet(te) Grando, maar ik weet niet of 'ie nog te krijgen is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah zie nu pas dat er meer dan 1 op de foto staatde booglamp idd!
http://www.leenbakker.nl/(...)279/vloerlamp_grandoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden eens bij Leen Bakker gekocht. De lamp heet(te) Grando, maar ik weet niet of 'ie nog te krijgen is.
Ja, klopt, maar om nou iets te kopen wat ik al heb vind ik dan ook weer raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Laura verkoopt die toch ook in grotere formaten
Waar heb je die posters vandaan? Vind het echt een gave stijl!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie een patroon!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi..
[..]
Ja, klopt, maar om nou iets te kopen wat ik al heb vind ik dan ook weer raar.. Dan liever weer iets nieuws!
Ze zijn te koop op eu.fab.com.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar heb je die posters vandaan? Vind het echt een gave stijl!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |