Oude doka lampen?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan zelf die salontafeltjes waarschijnlijk niet meer kopen.. Ik heb liever één losse, iets ovaligs of zo. In walnootkleur en voor maximaal 100 euro. Verder heb ik geen eisen.
.
Ik heb nog steeds de perfecte wandlampjes niet gevonden. Wie helpt me zoeken?. Graag iets een beetje industrieel en/of retro, maximaal 60 euro per stuk.
Hou ik ook vanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef conleche het volgende:
Aan de muur hoort natuurlijk een echt schilderij!
Ik vind dat vergrijsde groen mooi! Ik noem het zelf altijd 'vieze kleuren' en dan kijken mensen me vreemd aan. Maar voor muren zijn alle 'vieze' kleuren veel beter dan de 'schone' variant.
Hoe bedoel of ik er nog voor ben gegaan? Het snoer met kleine balletjes had ik al voor we gingen verhuizen en op de hanglamp in de slaapkamer heb je zelf nog gereageerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ben jij nog voor die cotton ball lights gegaan? Wij zitten te kijken voor bijvoorbeeld deze:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4856597625
en dan ophangen in een kluwen ofzo, maar vroegen ons af of je de lampjes een beetje makkelijk kunt vervangen als er een stuk is
Ja, het lijkt vooral alsof je heel moeilijk bij die lampjes kunt komen. Had al zo'n vermoeden dat 't gewoon kerstlampjes zouden zijn, maar haal je niet half dat ding uit elkaar als je er een nieuwe in moet doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bedoel of ik er nog voor ben gegaan? Het snoer met kleine balletjes had ik al voor we gingen verhuizen en op de hanglamp in de slaapkamer heb je zelf nog gereageerd..
Die van jouw linkje zijn van een ander merk, maar Cotton ball lights zijn eigenlijk gewoon kerstlampjes met een bolletje eromheen. Zijn dus ook net zo gemakkelijk te vervangen.
Prob, heb je een voorbeeldje van hoe die eruit zien?
Je maakt gewoon een gat in elk bolletje dat groot genoeg is om een lampje doorheen te doen. Als ie erin kan, kan ie er ook weer uit!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, het lijkt vooral alsof je heel moeilijk bij die lampjes kunt komen. Had al zo'n vermoeden dat 't gewoon kerstlampjes zouden zijn, maar haal je niet half dat ding uit elkaar als je er een nieuwe in moet doen?
Lief, dank je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef Eunoia. het volgende:
Wauw TS! Ik ben helemaal weg van de kleuren die jullie hebben uitgezocht, eveneens de meubelen.![]()
Enjoy!
Ben net weg bij m'n ouders, zal volgende week een foto maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bedoel of ik er nog voor ben gegaan? Het snoer met kleine balletjes had ik al voor we gingen verhuizen en op de hanglamp in de slaapkamer heb je zelf nog gereageerd..
Die van jouw linkje zijn van een ander merk, maar Cotton ball lights zijn eigenlijk gewoon kerstlampjes met een bolletje eromheen. Zijn dus ook net zo gemakkelijk te vervangen.
Prob, heb je een voorbeeldje van hoe die eruit zien?
Waar? In de woonkamer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben net weg bij m'n ouders, zal volgende week een foto maken.
Welke kleur verf heb je gebruikt?
Ik moest er even voor in de gangkast kruipen, maar het is een kleur van Sikkens, nummer J0.10.60. Ik heb hem laten mengen bij de bouwmarkt.quote:
Euhm, ik wilde een pronkrek voor m'n sjaals en tassen. Dat was eigenlijk de enige overweging.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mooi! Ik vind de kapstok erg handig, hebben jullie dat zo gedaan zodat de natte jassen niet tegen de muur aankomen, of speciaal voor veel haakjes (of allebei natuurlijk)?
Ik heb ze op de overloop hangen met fotolijstjes. Je koopt het bij de bouwmarkt of tuincentrum. Het is mooi afgewerkte betongaas.quote:
Dank jequote:Op zondag 30 juni 2013 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest er even voor in de gangkast kruipen, maar het is een kleur van Sikkens, nummer J0.10.60. Ik heb hem laten mengen bij de bouwmarkt.
Je kan 'm samenstellen op de website van Cotton Ball Lights (http://cottonballlights.com/grote-lampen), of bestellen bij een woonwinkel bij je in de buurt waar ze ze verkopen. Je bepaalt zelf de maten en kleuren van de bollen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Robbberttt het volgende:
Leuke lamp in de slaapkamer! Waar heb je die vandaan?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat alle bloemen oranje blijken te zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |