Ik denk het wel, maar echt zeggen kunnen we dat volgende week pas. Voor hetzelfde geldt zijn alle echte acties gewoon door kandidaten gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
De mol van deze serie is echt nu al 10 keer beter dan vorig jaar zeg
Zat Carolien niet op Kees?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Carolien verliezer, Paulien winnaar, Kees mol.
OF carolien verliezer, Kees winnaar, Paulien mol.
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Paulien is het, wist het 2 weken geleden.
Paulien ookquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Paulien had zich wel mogen scheren voor de finale.
Nja heb je niet gezien hè,want je kreeg de inhoud niet te zienquote:
Maar ja als zei de mol is maakt het niet zoveel uit ja? En als Kees de mol is, is ze winnaar omdat ze de meeste vragen goed heeft.quote:
Ze is wel humoristisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had ik al eens gezegd dat Paulien er niet uit ziet?
Cola op mn scherm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Paulien had zich wel mogen scheren voor de finale.
Ik had gehoopt dat dat juist zo geknipt was...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
De minst verdachte is dus de verliezer. Dat Carolien de Mol niet is, was al een tijd overduidelijk.
Ik ook..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat juist zo geknipt was...
Dit is al jaren zoquote:
Idd, maar toch weet je het diep van binnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef Jorwol het volgende:
Altijd toch weer stiekeme hoop dat ze het zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef DaMart het volgende:
Het knikje van Art aan Paulien zegt genoeg: Paulien is de mol.
Dat, plus al die tekeningen in het molboekje, alle taalhints en het feit dat Kees zich veel meer als kandidaat heeft gedragen dan Paulienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
twitter:PoIitieTHTC twitterde op donderdag 28-02-2013 om 21:23:10Wij denken ook Paulien. Vertoont zeer veel daderkennis. #widm reageer retweet
Enkel enkel bla bla slaat alleen op Kees toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat was een geheime aanwijzing?
- enkel enkel dubbel dubbel
- de tekeningen in het mollenboekje
- verdeel en heers
???
ROFLquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PoIitieTHTC twitterde op donderdag 28-02-2013 om 21:23:10Wij denken ook Paulien. Vertoont zeer veel daderkennis. #widm reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Die eerste is de enige logische aanwijzing lijkt me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat was een geheime aanwijzing?
- enkel enkel dubbel dubbel
- de tekeningen in het mollenboekje
- verdeel en heers
???
"Je voelt het in je kut"quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Maraten het volgende:
Art zei tegen Paulien: "het is alsof je de kat uit de boom kijkt"
Mollen zijn blind
Dacht ik ook. Ik hoop het nog steeds.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Ringo het volgende:
Paulien. Dat wisten wij hier al vanaf uitzending één ofzo.
En Ard stond zelf twee jaar geleden zo ongeveer zijn enkels kapot te springen van vreugde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
Een groot pluspunt ten opzichte van vorig jaar is, dat ze nu niet zo stom zijn om al in de preview te veel weg te geven voor volgende week. Vorig jaar was toen al te zien dat Hadewych overduidelijk de winnares was
Misschien is het bij WIDM ook veel makkelijker om de Mol te ontmaskeren als je niet kijktquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Pietepietje het volgende:
Mijn moeder heeft geen enkele aflevering gezien en zit nu op de bank te schreeuwen dat het Paulien moet zijn en dat dat heel duidelijk is
dat zeg ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ze leverden geen perfecte versie in bij Art.
Regie is niet dom, dat doen ze niet nog een keer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
Een groot pluspunt ten opzichte van vorig jaar is, dat ze nu niet zo stom zijn om al in de preview te veel weg te geven voor volgende week. Vorig jaar was toen al te zien dat Hadewych overduidelijk de winnares was
Dat ook jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
En Ard stond zelf twee jaar geleden zo ongeveer zijn enkels kapot te springen van vreugde.
Wie zegt dat ze blind zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Maraten het volgende:
Art zei tegen Paulien: "het is alsof je de kat uit de boom kijkt"
Mollen zijn blind
Klopt idd. Dat hielp toen helaas niet tegen mijn tunnelvisiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
Of het antwoord goed was, was weer wat anders. Maar er bleek dus iemand een perfecte versie ingeleverd te hebben. En Paulien zei eerder, dat de Mol dus de perfecte versie heeft ingeleverd bij haar. Vervolgens geeft ze als antwoord dat ze zelf de perfecte versie heeft ingeleverd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat zeg ik.de vraag was ook wie er een perfecte versie inleverde. ( al dan niet bij haar) haar vragen waren dus niet goed beantwoord. Denk ik.
Tunnelvisiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Klopt idd. Dat hielp toen helaas niet tegen mijn tunnelvisie
Nu neig ik heel erg naar Kees
Het jaar ervoor deden ze min of meer hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regie is niet dom, dat doen ze niet nog een keer.
Het halve antwoord was 1500.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
1500 was niet het meeste geld van alle enveloppen, weet ik zeker.
Kees zou ook nooit het meeste geld hebben gepakt als mol. Verdacht natuurlijk. Maar het kan ook zomaar dat Kees niet de mol is
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Het halve antwoord was 1500.
Het hele antwoord is dan dus 3000, dat zat dus in de envelop van de Mol.
Ja , doorgelopen mascara.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Ringo het volgende:
Ik zag Carolien trouwens wel bijna keihard huilen toen ze naast Ard stond.
Of Kees is de Mol. Maar even vanuit gaande dat hij niet de Mol is en dan dit verklaren. Antwoorden die op Carolien kunnen mogelijk best vaak overeenkomen met antwoorden op Paulien. Of anderen hadden nog minder goed. Of hij zat op Carolien en Paulien, maar bij die opdracht net iets meer op Carolien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Maartel het volgende:
Caroline was dus niet de mol. Kees pakte de envelop van Caroline. Dus als hij niet de mol was zou dat betekenen dat hij haar verdacht. Hoe ws is het dat hij daarna nog naar Paulien zou zijn geswitcht?
Spencerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Echt, die acteurs in de treinBazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |