Ja, maar volgens mij heb ik ook niemand meer zien krijgen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk 250 bij een fout antwoord. Want dat kregen ze volgens mij allemaal minimaal
Je bent in de war met andere mensen. Hoewel ik Paulien het meeste verdenk. Maar dit is puur op wat ik snel gezien heb. Dat zegt verder niets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij een beetje in een tunnel.
Maar ze leverden geen perfecte versie in bij Art.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze zei dat ze niet een goede versie in
Everde maar van iemand een goede versie kreeg (kan ze ook zelf geweest zijn)
wat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef iFok. het volgende:
Vanaf het begin ging ik voor Paulien .... tot gister (kut SBS!)
?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef iFok. het volgende:
Vanaf het begin ging ik voor Paulien .... tot gister (kut SBS!)
Ik denk het wel, maar echt zeggen kunnen we dat volgende week pas. Voor hetzelfde geldt zijn alle echte acties gewoon door kandidaten gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
De mol van deze serie is echt nu al 10 keer beter dan vorig jaar zeg
Zat Carolien niet op Kees?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Carolien verliezer, Paulien winnaar, Kees mol.
OF carolien verliezer, Kees winnaar, Paulien mol.
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Paulien is het, wist het 2 weken geleden.
Paulien ookquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Paulien had zich wel mogen scheren voor de finale.
Nja heb je niet gezien hè,want je kreeg de inhoud niet te zienquote:
Maar ja als zei de mol is maakt het niet zoveel uit ja? En als Kees de mol is, is ze winnaar omdat ze de meeste vragen goed heeft.quote:
Ze is wel humoristisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had ik al eens gezegd dat Paulien er niet uit ziet?
Cola op mn scherm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Paulien had zich wel mogen scheren voor de finale.
Ik had gehoopt dat dat juist zo geknipt was...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
De minst verdachte is dus de verliezer. Dat Carolien de Mol niet is, was al een tijd overduidelijk.
Ik ook..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat juist zo geknipt was...
Dit is al jaren zoquote:
Idd, maar toch weet je het diep van binnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef Jorwol het volgende:
Altijd toch weer stiekeme hoop dat ze het zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |