uitgaande dat kees de mol is..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar Kees had zijn eigen naam. Dat zou dan betekenen dat hij alles goed heeft geantwoord, en weer eens onnodig geld heeft verdient.
Ja? En?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Carolien krijgt Paulien te zien,maar gaat voor Kees
Ja ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Enkel, enkel, dubbel, dubbel een aanwijzing.
Juiste keuze!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Carolien krijgt Paulien te zien,maar gaat voor Kees
Nouja, dat is een feit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
uitgaande dat kees de mol is..
Zoiets zag je ook met die kaarsen toen ze de mol vragen mochten stellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Enkel, enkel, dubbel, dubbel een aanwijzing.
Niets is wat het lijktquote:
Ja op de trap, las het vanmiddag nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoiets zag je ook met die kaarsen toen ze de mol vragen mochten stellen
Volgens mij zit jij een beetje in een tunnel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij had Kees niet alle vragen goed. Paulien leek mij die laatste ook fout te hebben. Carolien zou ze alledrie goed kunnen hebben.
Ik denk 250 bij een fout antwoord. Want dat kregen ze volgens mij allemaal minimaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Maartel het volgende:
Zou dat geld wat ze kregen puur deel vd mindfuck zijn geweest?
No way dat al die antwoorden goed waren. Of allemaal fout.
ze zei dat ze niet een goede versie inquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, met dat ze zei dat zelf de Mol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |