SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja beter dat ze net als Chinezen een Engelse naam verzinnen. Zoals Lionquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef byah het volgende:
Mensen die hun eigen naam "Engels" uitspreken
Maar de vraag is of het in of uit de pot gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
Dus ze krijgen sowieso geld? Haha
Dat is wel heel raar. Ook een combinatie van haarzelf en Kees.quote:
Dat zou gemeen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de vraag is of het in of uit de pot gaat
Is het niet gewoon zijn officiele naam?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar. Ook een combinatie van haarzelf en Kees.
Ja idd,gaat nog leuk wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de vraag is of het in of uit de pot gaat
Of de officiële naam van Kees, Kees - Cornelisquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar. Ook een combinatie van haarzelf en Kees.
Cornelius.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zijn officiele naam?
Ah ja, dat zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zijn officiele naam?
Joh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
Dus ze krijgen sowieso geld? Haha
huhquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Carolien vangt hier weer het meeste geld....
Heb hem dus ook geopend, dubbele topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik iets bijzonders zien?
Kregen we niet te zien..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
Wat stond er nu in het kistje van Paulien?
volgende week krijgen ze waarschijnlijk te horen of het geld erbij of eraf gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Maartel het volgende:
Zou dat geld wat ze kregen puur deel vd mindfuck zijn geweest?
No way dat al die antwoorden goed waren. Of allemaal fout.
Je brengt me aan het twijfelen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Paulien zei dat ze zelf de goede versie van het inleverde. Eerder zei ze ook dat de mol de goede had ingeleverd.
Dat bedoelde ik ook, met dat ze zei dat zelf de Mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Paulien zei dat ze zelf de goede versie van het inleverde. Eerder zei ze ook dat de mol de goede had ingeleverd.
Maar Kees had zijn eigen naam. Dat zou dan betekenen dat hij alles goed heeft geantwoord, en weer eens onnodig geld heeft verdient.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgende week krijgen ze waarschijnlijk te horen of het geld erbij of eraf gaat
uitgaande dat kees de mol is..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar Kees had zijn eigen naam. Dat zou dan betekenen dat hij alles goed heeft geantwoord, en weer eens onnodig geld heeft verdient.
Ja? En?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Carolien krijgt Paulien te zien,maar gaat voor Kees
Ja ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Enkel, enkel, dubbel, dubbel een aanwijzing.
Juiste keuze!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Carolien krijgt Paulien te zien,maar gaat voor Kees
Nouja, dat is een feit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
uitgaande dat kees de mol is..
Zoiets zag je ook met die kaarsen toen ze de mol vragen mochten stellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Enkel, enkel, dubbel, dubbel een aanwijzing.
Niets is wat het lijktquote:
Ja op de trap, las het vanmiddag nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoiets zag je ook met die kaarsen toen ze de mol vragen mochten stellen
Volgens mij zit jij een beetje in een tunnel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij had Kees niet alle vragen goed. Paulien leek mij die laatste ook fout te hebben. Carolien zou ze alledrie goed kunnen hebben.
Ik denk 250 bij een fout antwoord. Want dat kregen ze volgens mij allemaal minimaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Maartel het volgende:
Zou dat geld wat ze kregen puur deel vd mindfuck zijn geweest?
No way dat al die antwoorden goed waren. Of allemaal fout.
ze zei dat ze niet een goede versie inquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, met dat ze zei dat zelf de Mol is.
Ja, maar volgens mij heb ik ook niemand meer zien krijgen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk 250 bij een fout antwoord. Want dat kregen ze volgens mij allemaal minimaal
Je bent in de war met andere mensen. Hoewel ik Paulien het meeste verdenk. Maar dit is puur op wat ik snel gezien heb. Dat zegt verder niets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij een beetje in een tunnel.
Maar ze leverden geen perfecte versie in bij Art.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze zei dat ze niet een goede versie in
Everde maar van iemand een goede versie kreeg (kan ze ook zelf geweest zijn)
wat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef iFok. het volgende:
Vanaf het begin ging ik voor Paulien .... tot gister (kut SBS!)
?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef iFok. het volgende:
Vanaf het begin ging ik voor Paulien .... tot gister (kut SBS!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |