huhquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Carolien vangt hier weer het meeste geld....
Heb hem dus ook geopend, dubbele topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik iets bijzonders zien?
Kregen we niet te zien..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
Wat stond er nu in het kistje van Paulien?
volgende week krijgen ze waarschijnlijk te horen of het geld erbij of eraf gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Maartel het volgende:
Zou dat geld wat ze kregen puur deel vd mindfuck zijn geweest?
No way dat al die antwoorden goed waren. Of allemaal fout.
Je brengt me aan het twijfelen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Paulien zei dat ze zelf de goede versie van het inleverde. Eerder zei ze ook dat de mol de goede had ingeleverd.
Dat bedoelde ik ook, met dat ze zei dat zelf de Mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Paulien zei dat ze zelf de goede versie van het inleverde. Eerder zei ze ook dat de mol de goede had ingeleverd.
Maar Kees had zijn eigen naam. Dat zou dan betekenen dat hij alles goed heeft geantwoord, en weer eens onnodig geld heeft verdient.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgende week krijgen ze waarschijnlijk te horen of het geld erbij of eraf gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |