quote:Storing UPC e-maildienst
Als gevolg van een storing kunt u op dit moment geen e-mail versturen en ontvangen via de e-maildienst van UPC. Dit geldt zowel voor UPC Webmail als voor e-mail die u verzendt of ontvangt via een e-mailprogramma op uw computer. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer van dienst te kunnen zijn. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn dat hier voor onderwerpen trouwens?
Ik ben de laatste tijd gewend geraakt aan baby's, eiersprongen, vriendjes wel of niet, emo, paranoia, haken, MOOC, fotokunstwerken, borsten, spiraaltjes, ziekte en andere ellende.
Krijgen we ineens, out of the blue, auto's...
Je hebt het liever over baby's en eisprongen dan over auto's?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, heb daarom maar wel een nieuw topic geopend...
Nou, ga je gang.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vergeet Cobra nog te feliciteren!
Alles beter dan auto's...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt het liever over baby's en eisprongen dan over auto's?
Dat heb ik nou met voetbalquote:
Ik denk dat deze post zeer gewaardeerd gaat worden...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Dudequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Told you.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef MaJo het volgende:
Noa heeft een virusje, niks ernstigs gelukkig. En ze eet weernu hopen dat ze het binnenhoudt
hetzelfde geldt trouwens voor mij, ga zo naar een concert en hopelijk hoef ik die niet op het toilet door te brengen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fuck yeah, auto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
James rules!quote:
Test 3 Bij Een Quote En Dan Hebben We Na Elke Spatie Weer Spontaan Een hoofdletter, Behalve Bij Het Woord Hoofdletter...quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Test 3 Bij Een Quote En Dan Hebben We Na Elke Spatie Weer Spontaan Een hoofdletter, Behalve Bij Het Woord Hoofdletter...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Klaar, over en uit.
Afgelopen, Sluss, Nokken...
Swiftkey Werkt Hier Ook Niet, Ook Bugs...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Hier geen last van de hoofdletters. Maar ik gebruik SwiftKey.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Er Al Een Bug Gemeld, Is Dit Een Geintje Op Fok Of Zo?
Heb Et Nergens Anders...
Ich will eure Händen sehen!quote:
Ik weet niet wat jij uitspookt, maar dat heb ik echt nog nooit gehad - en ik heb een aardig trackrecord van rare zakenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Swiftkey Gedeinstalleerd, Ook Heen Succes.
Nee, Dat Chrome Is Helemaal Top, Toch Etc?
Ik Heb maar Even Een Topic In Dig Geopend, Ik Zoek Lotgenoten...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij uitspookt, maar dat heb ik echt nog nooit gehad - en ik heb een aardig trackrecord van rare zaken![]()
Chrome for Android he? Gebruik ik niet, ga het proberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik Heb maar Even Een Topic In Dig Geopend, Ik Zoek Lotgenoten...
En Je Was Zo Enthousiast Over Chrome...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Nou, geļnstalleerd. En tot nu toe werkt het prima geloof ik
Wel een tyfuslelijk lettertype waar ik nu mee type trouwens.
Bijna topicreportwaardig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Toch vreemd dit, maar wel goed voor je post quotum...
O ja, dat is zo, jij was een man. Vandaar dus...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over auto's gesproken.
Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg), betrouwbaar en zuinig/goedkoop in onderhoudskosten. Niet al te lelijke bekleding (ja, ik heb al wat horror op Marktplkaats mogen aanschouwen).![]()
Ik zit te denken aan een Renault Mégane Scenic of Mitsubishi Space Star. Het budget ligt op 1250 max. Ik zie wel wat auto's die in dat budget vallen. Vaak zijn ze van rond 1999, met ruim 200.000km. Is dat te veel? Iemand ideeėn, suggesties, opmerkingen?
Ik vind de Scenic en Space Star geen kleine auto´s. moeten ze echt zo groot zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna topicreportwaardig.![]()
Over auto's gesproken.
Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg), betrouwbaar en zuinig/goedkoop in onderhoudskosten. Niet al te lelijke bekleding (ja, ik heb al wat horror op Marktplkaats mogen aanschouwen).![]()
Ik zit te denken aan een Renault Mégane Scenic of Mitsubishi Space Star. Het budget ligt op 1250 max. Ik zie wel wat auto's die in dat budget vallen. Vaak zijn ze van rond 1999, met ruim 200.000km. Is dat te veel? Iemand ideeėn, suggesties, opmerkingen?
Ja en ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hele discussie vandaag. Even een quick polletje/mening
Denken jullie dat blanke mensen racisme kunnen ervaren? En mannen slachtoffer kunnen zijn van sexisme?
Laat me raden. Alleen zwarte (vrouwen) kunnen last hebben van discriminatie (en sexisme)?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dus ook. Maar echt in een heftige discussie met twee (zwarte) dames die hier falikant mee oneens zijn
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie op zoek naar een auto, stoer!!
Ik heb een militair rijbewijs te koop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.
Als iemand het met deze twee oneens is, zijn ze maar al te snel met racisme en/of sexisme te claimenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Alleen zwarte (vrouwen) kunnen last hebben van discriminatie (en sexisme)?
De racisme/sexisme kaart spelen is wel de meest extreme vorm van zwakheid tijdens een discussie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als iemand het met deze twee oneens is, zijn ze maar al te snel met racisme en/of sexisme te claimen
With regards from a retired Air Force Sergeant Major.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De racisme/sexisme kaart spelen is wel de meest extreme vorm van zwakheid tijdens een discussie.
Vraag voor de lol dan eens of ze ook in dienst gaan als de dienstplicht er weer zou zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vind ik dus ook. En ik heb me toch een hekel aan die über pseudo feministen hier.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.
Euhm.... holy water?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wie weet er een cadeau voor een doop?
Het nichtje van mijn vriend wordt dit weekend gedoopt in een hervormde dienst, en we hebben allebei geen flauw idee wat dan gebruikelijk is
Een wat!?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Te oubollig: vergulde/verzilverde schoentjes, lepel, rammelaars of zo? Wat je vroeger nog wel eens bij de Blokker zag.
Leuker: jurkje? Eigen koffertje (voor uit logeren bij oma)? Knisper-voelboekje? Badeendjes?
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit plastic tussen de stoffen pagina's waardoor het knispert.
En je hebt varianten met variabele stukjes stof, om te voelen.
Dat vinden ze leuk, dat het geluid maakt, dat het zo voelt. Het is een beetje spelenderwijs ontdekken wat ze kunnen (onderscheiden).quote:
Is dat niet het grootste probleem bij die boekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vinden ze leuk, dat het geluid maakt, dat het zo voelt. Het is een beetje spelenderwijs ontdekken wat ze kunnen (onderscheiden).
Beter dan piepboekjes, of boeken met muziekjes en tatugeluiden of geblaf. Daar word je als ouder helemaal gek van.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat niet het grootste probleem bij die boekjes.
Oudervriendelijk dus. Maar onbekend of het beter is voor het kind?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Knisperboekjes doen het minst kwaad.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Herindeling van mn kamer gedaan. Eens kijken of ik hieraan kan wennen.
Oh, ik bedoelde dat het inderdaad beter voor de ouders is, niet dat knisperboejes educatiever zijn dan piepboekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
Oudervriendelijk dus. Maar onbekend of het beter is voor het kind?
Idem, en ik kan perfect omgaan met springstoffen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat het inderdaad beter voor de ouders is, niet dat knisperboejes educatiever zijn dan piepboekjes.
Maar ach, ik heb vroeger ook nooit dat educatieve speelgoed gehad en ik kan prima haken en origamiėn. Volgens mij is het vooral leuk als ouder om te kopen.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iets minder rigoureus, maar komt het tot op zekere hoogte wel op neer.
Nog congrats trouwens
Een Megane Scenic is al flink aan de maat hoor! Ter vergelijking: Red heeft zo'n auto om zijn gezin mee te vervoeren. Een Space Star is wel kleiner, maar niet veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna topicreportwaardig.![]()
Over auto's gesproken.
Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg), betrouwbaar en zuinig/goedkoop in onderhoudskosten.
Ik zit te denken aan een Renault Mégane Scenic of Mitsubishi Space Star.
Een racefiets. Met die combinatie kan je aardig succesvol worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wie weet er een cadeau voor een doop?
Koop mijn rijbewijs. Mag je deze besturen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
Ik wil een auto waar zeker een Billy-kast in past.![]()
Ik heb een Benno dvd-kast vervoerd met mijn kleine gele auto. Ook een keer een koelkast van ongeveer 1,85 hoog, een andere keer een luie stoel. Ik twijfel er niet aan dat een niet al te moeilijke Billy ook in die kleine wagen zou passen. Passagiersstoel plat en er overheen leggen, lukt makkelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
Krijg ik daar dan ook het verkeersinzicht en zelfvertrouwen bij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Koop mijn rijbewijs. Mag je deze besturen.
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
Krijg ik daar dan ook het verkeersinzicht en zelfvertrouwen bij?
De Jazz lijkt na een zeer korte inspectie te nieuw en duur te zijn voor jouw wensen. Ford maakt al sinds 1976 modellen onder de naam Fiesta, dus alleen op basis van de naam is ook niets nuttigs te zeggen. Hetzelfde geldt voor de Toyota Starlet, die tussen 1973 en 1999 in productie is geweest (met verschillende modellen). Eventueel kan je nog kijken naar de opvolger Toyota Yaris.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
De Honda Jazz en Ford Fiėsta zien er wel ok uit.
De Starlet zal wel erg goedkoop zijn, zulke jaren 80 -bakken.En die Suzuki is gewoon een belediging van mijn smaak.
![]()
Maar de Space Star is dus wel redelijk. Ik heb ze nog niet in het echt gezien, op de foto's leken ze ongeveer even groot.
Je bent nu weer een vrouw geworden ipv een halve man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ik voor lelijk, maar ruim en praktisch ga, dan pak ik liever de Multipla.
De Honda Jazz is wel een leuk autootje. Volgens mij is de Yaris er niet met een 5deurs, en anders nog te duur.
Wat betekenen afkortingen zoals TDi, en al die getallen zoals 1.0 of 1.,6?
TDi staat voor turbodiesel. Voordeel van diesel is dat het per liter goedkoper is en dat je over het algemeen met een liter diesel verder komt dan een liter benzine. Daar staat weer een hogere wegenbelasting tegenover, waardoor het per persoon verschilt of je uiteindelijk goedkoper uit bent met een diesel- of benzineauto. Als je weinig rijdt ben je waarschijnlijk met benzine goedkoper uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:06 schreef wyccie het volgende:
Als ik voor lelijk, maar ruim en praktisch ga, dan pak ik liever de Multipla.
De Honda Jazz is wel een leuk autootje. Volgens mij is de Yaris er niet met een 5deurs, en anders nog te duur.
Wat betekenen afkortingen zoals TDi, en al die getallen zoals 1.0 of 1.,6?
Een Scenic met 2 ton op de teller kan wel, maar laat 'm dan echt goed keuren. De onze heeft nu bijna 195/k en af en toe een kwaaltje, niks ernstigs. Overigens: het is geen kleine autoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Over auto's gesproken.
M'n vorige auto was een Opel Astra Station, lekker oud scheurijzer. Voordeel van station tov mpv: lengte (duh), terwijl m'n Scenic hoger zit dus beter overzicht in het verkeer. En verder in alle gevallen: altijd de auto heel uitgebreid laten keuren voordat je 'm koopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
- Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg) -> twee redelijke uitersten is het niet? Grote auto met 5 deuren versus fietstassenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
wat ringels en red zegt, dit zijn middenklasse auto's en niet bepaald kleinquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een Scenic met 2 ton op de teller kan wel, maar laat 'm dan echt goed keuren. De onze heeft nu bijna 195/k en af en toe een kwaaltje, niks ernstigs. Overigens: het is geen kleine auto
Aanvulling: Als je auto een trekhaak heeft, kun je overal behoorlijk goedkoop aanhangertjes huren, soms zelfs de eerste X uur gratis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef iamredleader het volgende:
Mijn advies zou zijn: spaar even door naar een bedrag rond de 3 mille, en koop een wat oudere Golf (vierde of vijfde generatie, liefst met niet al te veel kilometers). Vierdeurs, hatchback, is meer dan groot genoeg. En voor die hele incidentele keren dat je bij de IKEA grote meubels koopt: laat het bezorgen of vraag een van de grote-auto-bezitters van de AKQSC of ze komen helpen
Want om nou een heleboel geld uit te geven voor 1x per jaar een verhuizing van grote zaken staat niet in verhouding tot de bezorgkosten van de IKEA
Ben ik best toe bereidt te doen, mits regio Gorinchem, en voor een zak Kotbullar paarden gehaktballetjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef iamredleader het volgende:
Mijn advies zou zijn: spaar even door naar een bedrag rond de 3 mille, en koop een wat oudere Golf (vierde of vijfde generatie, liefst met niet al te veel kilometers). Vierdeurs, hatchback, is meer dan groot genoeg. En voor die hele incidentele keren dat je bij de IKEA grote meubels koopt: laat het bezorgen of vraag een van de grote-auto-bezitters van de AKQSC of ze komen helpen
Want om nou een heleboel geld uit te geven voor 1x per jaar een verhuizing van grote zaken staat niet in verhouding tot de bezorgkosten van de IKEA
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
mogguh!!
Gaat het weer over auto's
Ford S-Max ftw!!
Aanvulling op de aanvulling: een trekhaak is handig bij inparkerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef B.ertha het volgende:
Aanvulling: Als je auto een trekhaak heeft, kun je overal behoorlijk goedkoop aanhangertjes huren, soms zelfs de eerste X uur gratis.
Mijn auto heeft geen trekhaak
Een S-Max uit 2008 is echt niet duur hoor, als zelfs ik dat kan betalen als PostNL medewerkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh ER
Ja, zo'n grote zou ik ook wel willenmaar ik denk dat wij de Scenic gewoon oprijden.
In tinu's oude Fiat Panda 750 hebben we een keer met vier volwassen kerels gezeten inclusief tassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef B.ertha het volgende:
Nog een aanvulling: In mijn 107 zijn al diverse grote zaken vervoerd. Een oven, een douchewand van 2m*1m, enkele kleine kastjes, een stuk of 6 verhuisdozen tegelijkertijd, en vier personen met vier grote weekendtassen.
Trekhaak, altijd handigquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aanvulling op de aanvulling: een trekhaak is handig bij inparkeren
Onze auto heeft een trekhaak
quote:
Beterschapquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer thuisgebleven wegens nog steeds misselijk en buikpijn
Voor de mensen die vandaag thuis zijn: check om 12 uur omroep Max, daar zit iemand die ik zeer goed ken. Als jullie kijken dan raad je het meteen
Is het kleinere broertje van de Galaxyquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Mark het volgende:
Is die S max zo groot? Volgens mij kleiner dan onze Galaxy
Belangrijke opmerking: als je een paar jaar lekker hebt kunnen sparen, dan kan allesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Een S-Max uit 2008 is echt niet duur hoor, als zelfs ik dat kan betalen als PostNL medewerker
Buffers zijn altijd fijn en handig. Zelf hou ik 15 maanden minimuminkomen aan als buffer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Belangrijke opmerking: als je een paar jaar lekker hebt kunnen sparen, dan kan alleswij hebben iets meer dan anderhalf jaar geleden een huis gekocht en flink verbouwd, en met 2 kinderen is sparen helaas vaak een luxe. We doen ons best, maar de buffers moeten wel eerst aangesterkt worden. En de inruil van de Scenic zal niet veel zijn
Over volwassenentikkertje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef MaJo het volgende:
Kan me niet inhouden want trots: mijn zus
hmmm een A3, als je met z'n allen op bv vakantie wilt lijkt het me aardig krap ivm de mee te nemen bagage.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef iamredleader het volgende:
Zowel de S-max als de Galaxy zijn meer dan groot genoeg voor ons viertjesen in alle eerlijkheid, als Lior groot genoeg is dat we de kinderwagen niet meer (regelmatig) meenemen, dan zou ik zelfs een gewone vierdeurs sedan of een grote hatchback prima vinden
Toevallig vorig jaar zomer voor een collega gekeken, en een hele aardige Audi A3 gezien voor een leuk bedrag. Zoiets is dan ook een optie. Binnen de familie genoeg andere (grote) auto's aanwezig en we zijn allemaal bereid elkaar te helpen voor de incidentele grote verhuizingen.
De Viano met dubbele cabinequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef Mark het volgende:
Met 6 zijn voor ons de keuzes qua auto wel beperkt. Als ik het geld had zou ik wel zo'n Viano willen
Ik weet niet of ik erg trots op mijn familie zou zijn als ze op TV kwamen met tikkertje![]()
Ik wil graag ongeveer 10/k aan buffer, dat is zo'n 3 a 4 maanden aan living (alle kosten), maar richting 15/k is te prefereren. Dan kunnen we bij wijze van spreken allebei ineens werkeloos worden en de auto mag total-loss voordat we na 1 maand al de rekeningen niet kunnen betalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Buffers zijn altijd fijn en handig. Zelf hou ik 15 maanden minimuminkomen aan als buffer.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef Mark het volgende:
Met 6 zijn voor ons de keuzes qua auto wel beperkt. Als ik het geld had zou ik wel zo'n Viano willen
Ik weet niet of ik erg trots op mijn familie zou zijn als ze op TV kwamen met tikkertje![]()
True, je keuzes zijn beperkter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef Mark het volgende:
Uhuhquote:
Lotusss en ik zijn in elk geval blij dat we allebei werk hebben, en die buffer niet hoeven te gebruiken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil graag ongeveer 10/k aan buffer, dat is zo'n 3 a 4 maanden aan living (alle kosten), maar richting 15/k is te prefereren. Dan kunnen we bij wijze van spreken allebei ineens werkeloos worden en de auto mag total-loss voordat we na 1 maand al de rekeningen niet kunnen betalen
Absoluut van toepassing op ons gezinquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:42 schreef Mark het volgende:
/insert makkelijke opmerking over getikt worden en getikt zijn
Renault Espace is die ongeveer zelfde formaat als Galaxy?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
True, je keuzes zijn beperkter.
Klopt, het is een balans tussen een goedkopere/kleinere auto voor het jaar, en dan incidenteel een auto lenen of huren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm een A3, als je met z'n allen op bv vakantie wilt lijkt het me aardig krap ivm de mee te nemen bagage.
Ach, ik moet er wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik wel erg veel mazzel bij heb gehad om aan een goede buffer te komenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik wou dat ik een buffer had van 15x minimuminkomenmaar ben hard bezig om een buffer te bouwen en ook studieschuld af te betalen. Can't win them all.
Weet je eigenlijk waarom Lotusss en ik zo een grote auto hebben? We hebben niet eens kinderenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, het is een balans tussen een goedkopere/kleinere auto voor het jaar, en dan incidenteel een auto lenen of huren.
Compensatie natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Weet je eigenlijk waarom Lotusss en ik zo een grote auto hebben? We hebben niet eens kinderen
Dat is idd ook een wagen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef Mark het volgende:
Behalve hypotheek geen schulden. Maar die buffer moeten we weer aan gaan werken, want het ging hard afgelopen jaar.
Iemand nog een kinderwagen kopen?
Dat zijn een hoop pietermannenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik reken net even door, als we ons gezamelijke netto inkomen maal 15 doen aan buffer dan zou dat ongeveer 50/k zijn![]()
Nope. Voor ons goedkoper nl. dan elke keer een busje huren mbt de inkoop van onze productenquote:
Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Nope. Voor ons goedkoper nl. dan elke keer een busje huren mbt de inkoop van onze producten
Zekers, ik zeg het heel eerlijk: ik heb geen slecht salaris. Tinu ook niet. Anderzijds hebben we wel een behoorlijk huis gekocht, twee kids die naar de creche/school gaan, en andere kosten van levensonderhoud. Het is een keuzequote:
daar kom ik nog niet aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik reken net even door, als we ons gezamelijke netto inkomen maal 15 doen aan buffer dan zou dat ongeveer 50/k zijn![]()
En daarnaast, we hebben nog een zeer grote dakkoffer van 650literquote:
Maar jullie wonen dan ook wel erg leuk, een gezellig huis, leuke familie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zekers, ik zeg het heel eerlijk: ik heb geen slecht salaris. Tinu ook niet. Anderzijds hebben we wel een behoorlijk huis gekocht, twee kids die naar de creche/school gaan, en andere kosten van levensonderhoud. Het is een keuze
Wat is nu 'het' minimuminkomen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik wou dat ik een buffer had van 15x minimuminkomenmaar ben hard bezig om een buffer te bouwen en ook studieschuld af te betalen. Can't win them all.
Have a pleasant tripquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster maakt zich al een beetje op voor Schotland:
Aye chaps...
[..]
Wat is nu 'het' minimuminkomen?
Die ik het zo goed in AKQ? Mijn eerste vraag bedoel ik danquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef Etcetera het volgende:
In mijn geval zou het minimumloon ¤1.469,42 per maand zijn.
Ik zit daar overigens aardig boven.
Wat mij betreft wel, alhoewel ik het antwoord niet zou wetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ik het zo goed in AKQ? Mijn eerste vraag bedoel ik dan
Dank, whisky is alleen wel juist het doel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Have a pleasant trip![]()
Niet te veel whisky zuipen
Netto?quote:Minimumloon? ong. ¤1300
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, alhoewel ik het antwoord niet zou weten
Kijk, weer wat geleerd.quote:
dat kan, maar die 1400 en nog wat moet gewoon belasting over betaald wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd onder de streep
Dat klopt, dan hou je geloof ik rond de 1100 tot 1200 netto over. Zat ik er toch redelijk dichtbij met m'n natte vingerwerkquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
dat kan, maar die 1400 en nog wat moet gewoon belasting over betaald worden
Daarom vroeg ik het ook, om een beetje te kunnen beoordelen wat je als buffer wilde hebben...quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk altijd onder de streep
Een buffer is uiteraard ook afhankelijk van hoe je nu woont, en wat je uitgavenpatroon een beetje is. Dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik net ook, om een beetje te kunnen beoordelen wat je als buffer wilde hebben...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:44 schreef Rzz het volgende:
Ik woon op dit moment in Frankrijk, heb toegang tot de google play store.
Meer zeg ik niet, want ik weet niet of dit toegestaan wordt door FOK!.
Tuurlijk, wij hebben ook een buffer, alhoewel die niet gekoppeld is aan een x-aantal maanden of zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een buffer is uiteraard ook afhankelijk van hoe je nu woont, en wat je uitgavenpatroon een beetje is. Dat verschilt per persoon.
Oh, hij probeert een handeltje op te zetten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig wel, daarom is het ook zo'n kut OPHet is alsof hij zegt 'ik kan fietsen, maar ik weet niet of dat wel mag in Nederland'
Oh hij kan nu een Nexus 10 (tablet) kopen, via de Google Play Store, en dat werkt niet in Nederland.![]()
Ik ben heel benieuwd wat hij allemaal kan.quote:Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan hier niet meer over zeggen. Als je een beetje doordenkt en interesse hebt in wat ik allemaal kan doen, dan zul je het snappen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt...
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, daar moest ik nog op reageren![]()
en
Vanochtend ben ik op gesprek geweest. Van 9 tot iets na 10 eerst meeluisteren, daarna een gesprek van een half uur met twee van de managers. Ze zeiden dat ze de echt goeien zo snel mogelijk wilden vastleggen, de echt hopelozen vandaag al afwijzen en van de rest de besten uitkiezen, dus als je bij die groep hoorde kon het tot eind volgende week duren voor je wat zou horen. Paar pittige vragen gehad, maar ik had er wel een positief gevoel over. Daarna naar huis gefietst, even bij de bakker een brood en wat koek gehaald en weer door. Nét thuis ging de telefoon: de managers hadden overlegd en ze wilden me graag hebbenquote:
Yes, dat is fantastisch nieuws!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nét thuis ging de telefoon: de managers hadden overlegd en ze wilden me graag hebben.
Oh wat goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanochtend ben ik op gesprek geweest. Van 9 tot iets na 10 eerst meeluisteren, daarna een gesprek van een half uur met twee van de managers. Ze zeiden dat ze de echt goeien zo snel mogelijk wilden vastleggen, de echt hopelozen vandaag al afwijzen en van de rest de besten uitkiezen, dus als je bij die groep hoorde kon het tot eind volgende week duren voor je wat zou horen. Paar pittige vragen gehad, maar ik had er wel een positief gevoel over. Daarna naar huis gefietst, even bij de bakker een brood en wat koek gehaald en weer door. Nét thuis ging de telefoon: de managers hadden overlegd en ze wilden me graag hebben. De succeswensen hebben dus geholpen, over iets meer dan drie weken ben ik weer gewoon aan het werk en ze schatten me in als mogelijke topper
![]()
![]()
Binnen een weekquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Tim, wat supergoed! Dat heb je ook echt snel voor elkaar gekregen.
Die paar keer dat je echt een ruime auto nodig hebt kan je er altijd een lenen of huren. Kleine auto's zijn over het algemeen goedkoper in aanschaf, belasting, verzekering en verbruik. Stel dat je 1 op 15 rijdt met een klein autootje, en 1000 kilometer in de maand. Dan ben je voor benzine ongeveer 120 euro kwijt. Als je auto 1 op 10 doet stijgt dat al naar 180 euro. Met extra wegenbelasting en verzekering erbij ben je dan minimaal 100 euro in de maand duurder uit met een grotere autoquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:19 schreef wyccie het volgende:
Doorsparen voor een betere auto is lastig als je eerst een auto nodig hebt om aan werk te kunnen komen.
Maar die Renault zet ik nu maar even uit mijn hoofd. Ik vind het alleen wel zo handig om dan gelijk maar een ruime auto te hebben waar ik ook echt wat aan heb, als ik er dan toch al eentje aanschaf. Anders is het voor mijn gevoel een ruime fiets met dak en motor. Mijn plan is uiteraard om wel vaker naar de Ikea te gaan als ik een auto heb.
Drie dagen bij een uitzendbureau is me nog niet gelukt. Wel twee keer direct aangenomen, maar daar ging toch nog wel een week overheen. En een keer in een dag aangenomen, maar dat was toen ik 16 jaar was en die middag bij de Hema binnenliep.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een week. Gereageerd, uitgenodigd en aangenomen
. Mijn record staat overigens op drie dagen: op woensdag uitzendbureau gebeld, op donderdag langsgegaan en op vrijdag aangenomen
Als je nou een dagje wacht kan je de vooringevulde versie downloaden. Je moet nog wel alles controleren, maar het scheelt je weer wat invulwerkquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:33 schreef Soempie het volgende:
Vanavond gaan we de belastingaangifte invullen. Waarom ben ik daar nou altijd zenuwachtig over.
Oh, nouja, vanavond hoef ik het eigenlijk niet eens zelf in te vullen. Dat doet zo'n adviseur voor ons.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je nou een dagje wacht kan je de vooringevulde versie downloaden. Je moet nog wel alles controleren, maar het scheelt je weer wat invulwerk
Reken erop dat een rijbewijs halen je minimaal 1500 euro gaat kosten. Als het een beetje tegenzit en je moet een herexamen doen gaat het totaal al snel richting de 2000 euro. Haal je het dan weer niet, dan gaat het aardig in de papieren lopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef wyccie het volgende:
Daarom was ik ook op zoek naar een ruime auto die zuinig rijdt.
Huren vind ik zonde en lenen, bij wie? Ze hebben geen of kleine auto's. Daarom wilde ik degene zijn bij wie ze een grote auto kunnen lenen.Ik houd er ook niet van om van anderen afhankelijk te zijn.
Ik zal eens kijken hoeveel geld ik overhoud na de rijlessen en dan nog eens kijken hoe realistisch het is om een iets grotere auto aan te schaffen.
1500 vind ik nogal aan de lage kant, dan moet je wel over aardig wat talent beschikken. Ik was er ongeveer 1750 euro voor kwijt met ongeveer 35 lesuren en in 1 keer geslaagd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Reken erop dat een rijbewijs halen je minimaal 1500 euro gaat kosten. Als het een beetje tegenzit en je moet een herexamen doen gaat het totaal al snel richting de 2000 euro. Haal je het dan weer niet, dan gaat het aardig in de papieren lopen.
Ik heb al eens rijlessen gehad, maar ik bak er niks van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reken erop dat een rijbewijs halen je minimaal 1500 euro gaat kosten. Als het een beetje tegenzit en je moet een herexamen doen gaat het totaal al snel richting de 2000 euro. Haal je het dan weer niet, dan gaat het aardig in de papieren lopen.
Ik eerst ook niet. En daarna ook niet echt. Maar nu welquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al eens rijlessen gehad, maar ik bak er niks van.
Verrek, volgens mij heb ik daar ooit eens gelopen. Toen was het leegquote:
quote:Minister Henk Kamp van Economische Zaken gaat de cookiewet toch aanpassen, zodat het aantal pop-ups bij websitebezoek gaat afnemen. Dat zei Kamp zojuist in de Tweede Kamer, meldt de NOS.
Kamp vindt dat het niet nodig is om toestemming te vragen voor cookies die worden gebruikt om gericht reclame aan te bieden. Ook beheerders die cookies gebruiken om bijvoorbeeld websitebezoek te meten (analytische cookies) moeten worden vrijgesteld van het vragen van toestemming aan bezoekers.
NAJAAR?! OMFGquote:Kamp zou de conceptwet al over twee weken klaar hebben. De Kamer kan er dan in het najaar over debatteren.
Geweldig nieuws, Tim. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanochtend ben ik op gesprek geweest. Van 9 tot iets na 10 eerst meeluisteren, daarna een gesprek van een half uur met twee van de managers. Ze zeiden dat ze de echt goeien zo snel mogelijk wilden vastleggen, de echt hopelozen vandaag al afwijzen en van de rest de besten uitkiezen, dus als je bij die groep hoorde kon het tot eind volgende week duren voor je wat zou horen. Paar pittige vragen gehad, maar ik had er wel een positief gevoel over. Daarna naar huis gefietst, even bij de bakker een brood en wat koek gehaald en weer door. Nét thuis ging de telefoon: de managers hadden overlegd en ze wilden me graag hebben. De succeswensen hebben dus geholpen, over iets meer dan drie weken ben ik weer gewoon aan het werk en ze schatten me in als mogelijke topper
![]()
![]()
Ik verbaas me nergens over, die zwarte lijst voor artsen zou jaaaaaren gaan duren. Volgens mij knutselen wij zo'n site in een week in elkaarquote:
Thx voor de tipquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Reisliefhebbers? Gratis Lonely Planet boek 'Best in Travel 2013'
Zolang die gratis is, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, nouja, vanavond hoef ik het eigenlijk niet eens zelf in te vullen. Dat doet zo'n adviseur voor ons.
FTP'en ze het dan naar je toe?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, vanaf juni kun je online bestellen bij de Ikea, geen grote auto meer nodig!
Het gaat hier om het bespreken van een wetsontwerp, niet van een webontwerp...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens over, die zwarte lijst voor artsen zou jaaaaaren gaan duren. Volgens mij knutselen wij zo'n site in een week in elkaar
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
V&A / [TK] 116 badeendjes!
Aanradertje
Moet je per se op bed blijven liggen dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik even klagen? Na een week in bed begin ik het best wel beu te worden ...
Dan moet je zelf even Youtuben op 'Get Out Of Your Lazy Bed' van Matt Bianco...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Niet beschikbaar op mobiele apparaten"
Tsjemig, dat klinkt bijna als een opname in een sanatorium...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Op bed geeft de minste belasting, anders loop ik al snel te veel te sjouwen met Otje. Bovendien schiet mijn temperatuur omhoog, en maaginhoud eruit als ik al te actief doe.
Dat is baggerquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nope en nope. Ik mag op zich belasten zolang het geen zeer doet, en daar zit echt wel vooruitgang in. Alleen die koorts die blijft maar.
Gaat goed hier met de vage infecties ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb ook weer wat hoor: flink uitslag op mijn bovenlijf, dacht eczeem ofzo. Maar nee hoor: pityriasis rosea, 1 of andere vage virusinfectie die maar 1 op de 1000 krijgt
Jeukt als de neten maar heb antihistamines en in de UK kan je zonder recept cortisonecreme kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gaat goed hier met de vage infecties ...![]()
Heb je er veel last van?
Dat is je geraden ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jeukt als de neten maar heb antihistamines en in de UK kan je zonder recept cortisonecreme kopen![]()
Jeuk zal denk ik nog een week aanhouden en gaat dan vanzelf weg. Niet besmettelijk verder.
Weekendje weg?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tijd om af te sluiten, lang weekendmorgenochtend vroeg vertrekken we naar Heidelberg
Veel plezierquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tijd om af te sluiten, lang weekendmorgenochtend vroeg vertrekken we naar Heidelberg
Mooi centrum in dat stadje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Dat tweede is dan weer een meevaller. (check wel even bij je zorgverzekeraar als je de boel wil declareren (geen idee wat het kost)) Hoop dat je snel van de jeuk verlost bent!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jeukt als de neten maar heb antihistamines en in de UK kan je zonder recept cortisonecreme kopen![]()
Jeuk zal denk ik nog een week aanhouden en gaat dan vanzelf weg. Niet besmettelijk verder.
Troost je, ik heb het ook gehad. En 1 op de 1000 is best veelquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb ook weer wat hoor: flink uitslag op mijn bovenlijf, dacht eczeem ofzo. Maar nee hoor: pityriasis rosea, 1 of andere vage virusinfectie die maar 1 op de 1000 krijgt
Zorgverzekeraars betalen alleen als je medicijnen op recept declareert (dus eerst bij arts langs) . En die 12 pond totaal vind ik niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat tweede is dan weer een meevaller. (check wel even bij je zorgverzekeraar als je de boel wil declareren (geen idee wat het kost)) Hoop dat je snel van de jeuk verlost bent!
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Hoe lang duurde het voordat de jeuk bij jou weg was?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Troost je, ik heb het ook gehad. En 1 op de 1000 is best veel
Cat5e of beter zou zat moeten zijn. Aangezien het onwaarschijnlijk is dat je een kabel in de winkel vindt die niet minimaal aan die specificatie voldoet en crossed kabels ook aan het uitsterven zijn kan je gewoon de eerste de beste ethernetkabel nemen die lang genoeg is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef B.ertha het volgende:
Slimpies van de SC, ik heb een ethernetkabel nodig voor interactieve TV (kat heeft de oude doorgeknabbeld). Moet deze nog aan specifieke eisen voldoen? Enige eis die ik heb is dat hij lang moet zijn (>4 meter). Alvast bedankt
Ja, ik dacht ook al aan een zilveren beker, dat hoort er traditioneel blijkbaar een beetje bij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Te oubollig: vergulde/verzilverde schoentjes, lepel, rammelaars of zo? Wat je vroeger nog wel eens bij de Blokker zag.
Leuker: jurkje? Eigen koffertje (voor uit logeren bij oma)? Knisper-voelboekje? Badeendjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag 2 "pebbles" gejat van het strand te Westward Ho!
Yup, tinu's moeder is 60 geworden en dus tijd om lekker met z'n allen een beetje tijd door te brengen. Heidelberg vorig jaar zomer nog bezocht voor het huwelijk van een goede vriendin van tinu, was ook heel leukquote:
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, tinu's moeder is 60 geworden en dus tijd om lekker met z'n allen een beetje tijd door te brengen. Heidelberg vorig jaar zomer nog bezocht voor het huwelijk van een goede vriendin van tinu, was ook heel leuk
Anders geen trioquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nog wel...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik bejaarden wil zien kijk ik wel naar de overkant bij mij. Daar zit een bejaardenhuis.
En verder is de kerk mij geen tijd waard
Nee, hij komt ook niet bij mijn afscheid kijken...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, heeft er iemand nog naar het euh, afscheid van de paus gekeken?
'met een vulpen'....quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje
Schrijft iemand hier nog met een vulpen?
Volgens mij is je vraag net zoiets als 'Wie gebruikt er hier nog een typemachine?', maar ik kan er naast zitten...quote:
Heel soms. Ik heb er wel een, maar weet meestal niet waar die is. Een balpen is dan eerder gevonden, vanwege de grotere hoeveelheid balpennen die ik in huis hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje
Schrijft iemand hier nog met een vulpen?
ikke nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt
De vraag: wie gebruikt er nog een balpen is daarom juist vrij zinloos want dat doet vrijwel iedereen. Van een balpen vulpen ben ik daar niet echt zeker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |