Doe eens indicatieprijs per half uur geven? Heb je specialiteiten?quote:
Jouw specialiteit is in ieder geval niet de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Doe eens indicatieprijs per half uur geven? Heb je specialiteiten?
Nu verklap je zijn geheim.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef zarGon het volgende:
TS wil dus winst maken door een Nexus in te kopen voor 400 en te verkopen onder de 550. Zo maakt hij winst en zo ben jij goedkoper uit.
Ik vond het veel leuker toen iedereen nog totaal geen idee had waar TS het over hadquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:56 schreef zarGon het volgende:
TS heeft het niet over de Play Store waar je apps kunt downloaden, maar over de webwinkel van Google waar je de Nexus 4/7/10 kunt kopen.
http://www.google.nl/nexus/10/ (rechtsboven op 'Shop now' klikken).
Deze webwinkel is inderdaad niet bereikbaar vanuit Nederland, maar wel vanuit een paar andere landen. De producten worden direct aangeboden door Google (en zijn volgens mij ook goedkoper geprijsd).
Zeg eerst maar eens wat je wil, dan kijken we daarna wel of het toegestaan is. En handel is niet toegestaan kan ik je alvast verklappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:44 schreef Rzz het volgende:
Meer zeg ik niet, want ik weet niet of dit toegestaan wordt door FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |