quote:Storing UPC e-maildienst
Als gevolg van een storing kunt u op dit moment geen e-mail versturen en ontvangen via de e-maildienst van UPC. Dit geldt zowel voor UPC Webmail als voor e-mail die u verzendt of ontvangt via een e-mailprogramma op uw computer. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer van dienst te kunnen zijn. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn dat hier voor onderwerpen trouwens?
Ik ben de laatste tijd gewend geraakt aan baby's, eiersprongen, vriendjes wel of niet, emo, paranoia, haken, MOOC, fotokunstwerken, borsten, spiraaltjes, ziekte en andere ellende.
Krijgen we ineens, out of the blue, auto's...
Je hebt het liever over baby's en eisprongen dan over auto's?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, heb daarom maar wel een nieuw topic geopend...
Nou, ga je gang.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vergeet Cobra nog te feliciteren!
Alles beter dan auto's...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt het liever over baby's en eisprongen dan over auto's?
Dat heb ik nou met voetbalquote:
Ik denk dat deze post zeer gewaardeerd gaat worden...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Dudequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Told you.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef MaJo het volgende:
Noa heeft een virusje, niks ernstigs gelukkig. En ze eet weernu hopen dat ze het binnenhoudt
hetzelfde geldt trouwens voor mij, ga zo naar een concert en hopelijk hoef ik die niet op het toilet door te brengen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fuck yeah, auto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
James rules!quote:
Test 3 Bij Een Quote En Dan Hebben We Na Elke Spatie Weer Spontaan Een hoofdletter, Behalve Bij Het Woord Hoofdletter...quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Test 3 Bij Een Quote En Dan Hebben We Na Elke Spatie Weer Spontaan Een hoofdletter, Behalve Bij Het Woord Hoofdletter...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Klaar, over en uit.
Afgelopen, Sluss, Nokken...
Swiftkey Werkt Hier Ook Niet, Ook Bugs...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Hier geen last van de hoofdletters. Maar ik gebruik SwiftKey.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Er Al Een Bug Gemeld, Is Dit Een Geintje Op Fok Of Zo?
Heb Et Nergens Anders...
Ich will eure Händen sehen!quote:
Ik weet niet wat jij uitspookt, maar dat heb ik echt nog nooit gehad - en ik heb een aardig trackrecord van rare zakenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Swiftkey Gedeinstalleerd, Ook Heen Succes.
Nee, Dat Chrome Is Helemaal Top, Toch Etc?
Ik Heb maar Even Een Topic In Dig Geopend, Ik Zoek Lotgenoten...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij uitspookt, maar dat heb ik echt nog nooit gehad - en ik heb een aardig trackrecord van rare zaken![]()
Chrome for Android he? Gebruik ik niet, ga het proberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik Heb maar Even Een Topic In Dig Geopend, Ik Zoek Lotgenoten...
En Je Was Zo Enthousiast Over Chrome...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Nou, geïnstalleerd. En tot nu toe werkt het prima geloof ik
Wel een tyfuslelijk lettertype waar ik nu mee type trouwens.
Bijna topicreportwaardig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Toch vreemd dit, maar wel goed voor je post quotum...
O ja, dat is zo, jij was een man. Vandaar dus...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over auto's gesproken.
Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg), betrouwbaar en zuinig/goedkoop in onderhoudskosten. Niet al te lelijke bekleding (ja, ik heb al wat horror op Marktplkaats mogen aanschouwen).![]()
Ik zit te denken aan een Renault Mégane Scenic of Mitsubishi Space Star. Het budget ligt op 1250 max. Ik zie wel wat auto's die in dat budget vallen. Vaak zijn ze van rond 1999, met ruim 200.000km. Is dat te veel? Iemand ideeën, suggesties, opmerkingen?
Ik vind de Scenic en Space Star geen kleine auto´s. moeten ze echt zo groot zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna topicreportwaardig.![]()
Over auto's gesproken.
Ik wil een kleine, maar ruime auto, vijfdeurs, hatchback (ik baal er nu al steeds van dat ik de boodschappentas niet in de te kleine fietstassen gepropt krijg), betrouwbaar en zuinig/goedkoop in onderhoudskosten. Niet al te lelijke bekleding (ja, ik heb al wat horror op Marktplkaats mogen aanschouwen).![]()
Ik zit te denken aan een Renault Mégane Scenic of Mitsubishi Space Star. Het budget ligt op 1250 max. Ik zie wel wat auto's die in dat budget vallen. Vaak zijn ze van rond 1999, met ruim 200.000km. Is dat te veel? Iemand ideeën, suggesties, opmerkingen?
Ja en ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hele discussie vandaag. Even een quick polletje/mening
Denken jullie dat blanke mensen racisme kunnen ervaren? En mannen slachtoffer kunnen zijn van sexisme?
Laat me raden. Alleen zwarte (vrouwen) kunnen last hebben van discriminatie (en sexisme)?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dus ook. Maar echt in een heftige discussie met twee (zwarte) dames die hier falikant mee oneens zijn
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie op zoek naar een auto, stoer!!
Ik heb een militair rijbewijs te koop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.
Als iemand het met deze twee oneens is, zijn ze maar al te snel met racisme en/of sexisme te claimenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Alleen zwarte (vrouwen) kunnen last hebben van discriminatie (en sexisme)?
De racisme/sexisme kaart spelen is wel de meest extreme vorm van zwakheid tijdens een discussie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als iemand het met deze twee oneens is, zijn ze maar al te snel met racisme en/of sexisme te claimen
With regards from a retired Air Force Sergeant Major.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De racisme/sexisme kaart spelen is wel de meest extreme vorm van zwakheid tijdens een discussie.
Vraag voor de lol dan eens of ze ook in dienst gaan als de dienstplicht er weer zou zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vind ik dus ook. En ik heb me toch een hekel aan die über pseudo feministen hier.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Minder stoer: wyccie op zoek naar een rijbewijs.
Euhm.... holy water?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wie weet er een cadeau voor een doop?
Het nichtje van mijn vriend wordt dit weekend gedoopt in een hervormde dienst, en we hebben allebei geen flauw idee wat dan gebruikelijk is
Een wat!?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Te oubollig: vergulde/verzilverde schoentjes, lepel, rammelaars of zo? Wat je vroeger nog wel eens bij de Blokker zag.
Leuker: jurkje? Eigen koffertje (voor uit logeren bij oma)? Knisper-voelboekje? Badeendjes?
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit plastic tussen de stoffen pagina's waardoor het knispert.
En je hebt varianten met variabele stukjes stof, om te voelen.
Dat vinden ze leuk, dat het geluid maakt, dat het zo voelt. Het is een beetje spelenderwijs ontdekken wat ze kunnen (onderscheiden).quote:
Is dat niet het grootste probleem bij die boekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vinden ze leuk, dat het geluid maakt, dat het zo voelt. Het is een beetje spelenderwijs ontdekken wat ze kunnen (onderscheiden).
Beter dan piepboekjes, of boeken met muziekjes en tatugeluiden of geblaf. Daar word je als ouder helemaal gek van.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat niet het grootste probleem bij die boekjes.
Oudervriendelijk dus. Maar onbekend of het beter is voor het kind?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Knisperboekjes doen het minst kwaad.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Herindeling van mn kamer gedaan. Eens kijken of ik hieraan kan wennen.
Oh, ik bedoelde dat het inderdaad beter voor de ouders is, niet dat knisperboejes educatiever zijn dan piepboekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
Oudervriendelijk dus. Maar onbekend of het beter is voor het kind?
Idem, en ik kan perfect omgaan met springstoffen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat het inderdaad beter voor de ouders is, niet dat knisperboejes educatiever zijn dan piepboekjes.
Maar ach, ik heb vroeger ook nooit dat educatieve speelgoed gehad en ik kan prima haken en origamiën. Volgens mij is het vooral leuk als ouder om te kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |