Dat lijkt me ook aardig vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb mini handjes... Ik heb maat small
Bouwvakker!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens blijkbaar behoorlijk grote handenDat wist ik eigenlijk wel al, maar met het kopen van handschoenen werd het nog eens bevestigd: ik heb nu maat XL, maar dat is al een beetje aan de kleine kant
Ik draag geen brilquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt nog best een aardige gelijkenis gevonden
quote:
Ik wist dat ik daar commentaar op ging krijgen...quote:
Heb je maar zo'n beperkt setje meegekregen dan?quote:Morgen wel weer though, lenzen zijn in de bestelling maar geen idee wanneer ze er zijn.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat ik daar commentaar op ging krijgen...
[..]
Eerst maar eens gewoon wennen, en dit was het goedkoopstequote:Heb je maar zo'n beperkt setje meegekregen dan?
En waarom geen week- of maandlenzen? Elke dag dat gekloot met die verpakkingen...
Geen idee, niet over gehad. Maar het is zo dichtbij, nog geen 10 minuten fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:31 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het handig dat ik elke maand m'n lenzen thuisgestuurd krijg. Gaan/ kunnen ze dat voor jou ook doen, Etc?
Yeah, Diaan is back!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, van harte gefeliciteerd....
en dan doe ik Jojo en Red ook nog maar even... ruim verlaat. Van harte![]()
Diaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tim, van harte gefeliciteerd....
en dan doe ik Jojo en Red ook nog maar even... ruim verlaat. Van harte![]()
Nee dat was Jairquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, Nico ook nog. Red is toch begin deze maand jarig geweest?
Majo, alles gaat goed hoor. Ik heb het alleen te druk op mijn werk om te fokken en 's avonds geen zin. Dan lekker op de bank series kijken.![]()
En de dagen dat ik thuis ben en de kinderen naar school druk met van alles. Ik ben in een opruim/schoonmaakperiode...
Ow okay. Hahaha.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat was JairRed is in oktober jarig.
Fijn dat alles goed met je gaat! En ik ken dat wel dat fokmoe zijn, dat heb ik ook in perioden
En schoonmaakperiode, heb je iets te vertellen?![]()
Dat geldt dan ook niet voor mij. Moet zeggen dat ik het ook irritant vind als er halve dingen gepost worden zodat mensen ernaar moeten vissen en je extra aandacht moeten geven, in plaats van gewoon meteen te zeggen dat je je kut voelt/boos bent/blij bent, omdat ...(vul zelf in).quote:
Klinkt als reactieve arthritis. Meestal ebt het wel weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn huisarts is er druk mee bezig.Eerste keer, symmetrisch in meerdere gewrichten in benen en armen. Met vlekjes
Volgend op een pittige verkoudheid.
Inderdaad... daar ging ook altijd naar toe. Hartstikke leuk was dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden vroeger op de woensdagmiddag de kinderclub. Je betaalde een gulden en ging dan iets leuks maken of doen. Daarna altijd een bekertje ranja.
Later volgde ik in datzelfde gebouw jazzballet.
IJzertabletten, maar die staan er los van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt als reactieve arthritis. Meestal ebt het wel weg.
Heb je iets van de huisarts gekregen?
Wyccie, wij mannen begrijpen elkaar wel...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb dan ook wel vaker te horen gekregen dat ik meer een man ben en te rationeel ben, niet romantisch etc.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wyccie, wij mannen begrijpen elkaar wel...
Jaaa!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden vroeger op de woensdagmiddag de kinderclub. Je betaalde een gulden en ging dan iets leuks maken of doen. Daarna altijd een bekertje ranja.
Later volgde ik in datzelfde gebouw jazzballet.
Oh, heel Nederland is in de ban van de koorts. Wie nooit ziek is, wordt nu wel ziek. Mensen die wel ziek worden worden nu twee keer zo lang ziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
IJzertabletten, maar die staan er los van.![]()
Moet het verder gewoon uitzitten zolang ik koortsvrij blijf. (en dat ben ik niet, dus morgen weer langs)
Maar ik draag wel rokjes en make-up, baal van dikke benen en te kleine borsten. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, wij mannen begrijpen elkaar wel...
The million dollar question. The SC holds their united breath.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef wyccie het volgende:
Figuurzagen....ik had toevallig áltijd een vervelend zaagje.![]()
Soempie, ben je toevallig ook misselijk?
Probeerde je hiermee nou juist wel je vrouwelijke kant aan te tonen?quote:
Daarin faal ik dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde je hiermee nou juist wel je vrouwelijke kant aan te tonen?
Scherpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Probeerde je hiermee nou juist wel je vrouwelijke kant aan te tonen?
Die krijg ik hier ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook niet echt romantisch. Laatst was de sfeer helemaal goed en toen maakte ik een of andere lompe opmerking over seks en toen kreeg ik naar m'n hoofd dat ik de romantische sfeer altijd zo lekker weet te verpesten.Maar ik ben wel emo, inderdaad.
Bij dat filmpje van de ballenbak heb ik gister ook moeten huilen, terwijl ik hem een paar dagen terug wel gewoon kon kijken?
quote:
Dat weet jij beter dan ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Soempie het volgende:
Nee, niet misselijk. M'n eisprong was 21 februari, gok ik.Maar vorige maand was ik ook emo en zo snel gaat dat toch niet met die kwaaltjes?
Ik was vorig jaar met de feestdagen heel emo en had in feb. een positieve test.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Soempie het volgende:
Nee, niet misselijk. M'n eisprong was 21 februari, gok ik.Maar vorige maand was ik ook emo en zo snel gaat dat toch niet met die kwaaltjes?
Better safe than sorry?quote:
Zodra ik om autoreclames ga huilen is het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik.
Een vriendin van me is ook zo'n rationele, halve man. Sinds ze de pil niet meer slikt (spiraal) is ze ook een emotioneel wrak. Ik durf dus niet meer van de pil af.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Better safe than sorry?
Maar serieus, ik baal van die tetjes. De helft van de mannelijke bevolking heeft meer. Als ik veel gegeten heb (en daar hoef ik geen moeite voor te doen) steekt mijn buik verder uit.![]()
Ik wil graag zo'n Insanity-achtige training doen, maar dan krijg ik al helemaal gaten aan de voorkant.
Ik heb niet heel lang geleden een reinstall gedaan van de laptop. Sindsdien was er geen reden om de safe search uit te zetten, dus stond ie nog aanquote:
Geen aanstaand plastisch chirurg in de buurt die je van dat complex af kan/wil helpen voor weinig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar serieus, ik baal van die tetjes. De helft van de mannelijke bevolking heeft meer. Als ik veel gegeten heb (en daar hoef ik geen moeite voor te doen) steekt mijn buik verder uit.![]()
Ik wil graag zo'n Insanity-achtige training doen, maar dan krijg ik al helemaal gaten aan de voorkant.
Oei, dat heb ik zelfs nooit gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef Soempie het volgende:
Zodra ik om autoreclames ga huilen is het wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Better safe than sorry?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef Soempie het volgende:
Omdat ze anoniem is kan ze dat soort dingen juist melden.
Dat snap ikquote:
Wat ik al niet lees.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef Soempie het volgende:
Bij de zwangerschap van M. was m'n eisprong ongeveer op de 9e (gok ik) en op de 15e april kreeg ik last van kwaaltjes. Wat ik al niet opschrijf.
Dank je, maar zelfs ik als halve heteroman (huh?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kwantiteit is ook niet alles, en dat zeg ik als heteroman
. Helpt zo'n beha die in de Hema-reclame door een man werd aangeprezen?
Ik merk wel dat naarmate je elkaar hier meer 'kent' je meer en meer verteld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ikmaar ik vind het wel opvallend
Deze. Het model op het bijgeleverde plaate is een dudequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je, maar zelfs ik als halve heteroman (huh?) vind het te weinig.
Ik weet niet over welke beha het gaat, maar daar hebben ze mijn maat niet.
Waarom selecteer jij op de Hema-website beha'squote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de Hema-site kan ik selecteren van 70A tot 95E. DD zie ik er niet meer tussen staan, is die maat geschrapt?
DD = Equote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de Hema-site kan ik selecteren van 70A tot 95E. DD zie ik er niet meer tussen staan, is die maat geschrapt?
Om te kijken of ik het in het artikel genoemde model kon vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom selecteer jij op de Hema-website beha's
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze. Het model op het bijgeleverde plaate is een dude
Voor mijn gevoel is een DD een E. Er bestaat ook geen BB, waarom zou er dan wel een DD moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, dat maakt het al wat overzichtelijker. Ik kon er niet bij waarom AA en DD wel bestonden, maar BB en CC niet.quote:
Rondleidinkje bij Grolsch met proeverij als toetje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet voor 6 april een middagje uit organiseren voor een aantal vrouwen. Bij voorkeur in Enschede. Iemand een (origineel) idee?
Budget is max. ¤ 30,= pp.
Af en toe de router resetten is soms nodig, heb ik ook wel eens last van...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens problemen met mijn internetverbinding. Opeens was het weg. Toen ik daarnet de router ertussen uit haalde, deed internet het wel. Toen er weer tussen gestopt en opnieuw de installatie doorlopen. Deed het even en toen weer foetsie. Nu lijkt alles het weer te doen.
Kan wel eens gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:37 schreef wyccie het volgende:
Dit is wel erg kort. En dan moet ik dus met een naald in het resetgaatje pulken?
Nee, firewalls zijn stabiel qua settings (software-matig) en wijzigen niet zo maar vanzelf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef wyccie het volgende:
Ah, bedankt voor de tip.
Hopelijk houdt de router het nu gewoon een lange tijd uit. Vorige week deed alles het prima.
Kan het ook iets met firewalls te maken hebben?
Die workshop graffiti is wel leuk, met vaak dramatische resultaten. Dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ow het moet met OV bereikbaar zijn... dus een aantal opties vallen af.
We zijn met zo'n 12 vrouwen. En type vrouwen... van alles wat eigenlijk.
Ben nu aan het overwegen voor een Levend Sudoku in het centrum of workshop Graffiti spuiten bij ons voor in het park.![]()
Een rondleiding door Roombeek behoort ook nog tot de opties.
Mijn graffiti kunstwerk is wel mooi hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die workshop graffiti is wel leuk, met vaak dramatische resultaten. Dat dan weer wel...
De 4e hè? Hmmmkay, even een mental note maken dat ik de 4e van iedere maand een subtiele opmerking moet plaatsen over taartjes, cadeautjes o.i.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:06 schreef wyccie het volgende:
Het is ook niet dat ik per se iets verborgen wil houden behalve dan de gebruikelijke dingen zoals naam etc. Mijn verjaardag vertel ik ook aan vriendinnen niet. Elk jaar is het weer 'Oh ja, jij bent jarig geweest, stiekemerd. Wanneer was het ook al weer? De 4e hè?'
[..]
[..]
Voor mijn gevoel is een DD een E. Er bestaat ook geen BB, waarom zou er dan wel een DD moeten zijn.
Zo'n gps-puzzeltocht is erg duur. Alle prijzen op internet zijn excl. btw en reserveringskosten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat Levend Sudoku bij meer mensen in de smaak zal vallen.
En zo'n GPS-puzzeltocht door de stad?
B. De 4e klopt niet.
http://www.dumpert.nl/mediabase/489211/33d20e82/fake_boobs.htmlquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen aanstaand plastisch chirurg in de buurt die je van dat complex af kan/wil helpen voor weinig?
Ik hoop oprecht dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed nieuws! Ik mag donderdag op gesprek komen bij mijn hopelijk toekomstige werkgeverHappy happy joy joy, happy happy joy joy!
Voorlopig vind ik de uitnodiging al mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt...
That's the spirit!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik de uitnodiging al mooi. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt donderdag
begin er gerust nog een hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
He mis ik nou weer net het gesprek over tieten![]()
Goed nieuws Tim!!
ik ben net zo ouderwets.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef wyccie het volgende:
Het wordt me wederom duidelijk dat ik ouderwets ben:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/kleine-letter-na-aanhef
Had je iets willen bijdragen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
He mis ik nou weer net het gesprek over tieten![]()
Start jij de eerste zin na de aanhef met een onderkastletter?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef wyccie het volgende:
Het wordt me wederom duidelijk dat ik ouderwets ben:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/kleine-letter-na-aanhef
Dat deed ik altijd, omdat me dat zo is aangeleerd ooit. Je aanhef eindigt met een komma, en de eerste zin van je brief loopt dus door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Start jij de eerste zin na de aanhef met een onderkastletter?
Ik ben een redelijke taalnerd, maar dat doe ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |