En dan 100¤ armer per hap. Raden wie het laatst lacht.quote:
Ik heb deze monoloog even gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Fritzl heeft Ja gezegd ! Moet niet gekker worden.
Die kerel gaat minstens 10 keer per jaar op vakantie, zegt genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan 100¤ armer per hap. Raden wie het laatst lacht.
Boeiend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel als je genoeg te vreten krijgt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Meeste mensen hebben geen zin om 100 euro pp uit te geven aan eten.
Vol een goede maaltijd wel, niet voor 2 happen fistfood.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Wel voor hun snikkelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Meeste mensen hebben geen zin om 100 euro pp uit te geven... aan eten.
Tsja, stijl is niet te koop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Wat heeft die dame trouwens vreselijke kleding aan.
En ordinaire oorbellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Wat heeft die dame trouwens vreselijke kleding aan.
En om een jaar van tevoren te reserveren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Onze belastingcenten!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef TLC het volgende:
Matthijs eet luxueus op onze kosten !!!!!
100 euro voor een maaltijd is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vol een goede maaltijd wel, niet voor 2 happen fistfood.
schavuit die je bentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik zat twee weken geleden nog bij Blaauw op armlengte van Johan Cruyff te dineren. Overigens.
Maar wel zonder sigaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik zat twee weken geleden nog bij Blaauw op armlengte van Johan Cruyff te dineren. Overigens.
Bij het Haarlemmermeerstation daar in debuurt? Was je vlak bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Mijn pa zei vroeger altijd dat je bij de duurdere restaurants altijd moet zorgen dat er een pak gevulde koeken in de auto klaarligt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Dit is het hoofdgerecht? Daarna door naar de Febo.
Ik zat ooit in een restaurant in het Zwarte Woud, tafel tegenover me zat Frits Bom (echt waar ook nog)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Ga je hem nou bang maken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het Haarlemmermeerstation daar in debuurt? Was je vlak bij mij
Nee idd, allemaal van die overgeprepareerde klein kuthapjes, als ik zoveel geld uitgeef wil ik gewoon lekker, goed en genoeg eten.quote:
Ik zag zaterdag Martin van Waardenberg nog lopen, ha! nu jij weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Dat en wat lekkere patat erbij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef borisz het volgende:
Doe maar gewoon een stukkie vlees bij een goede Argentijn
Beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een restaurant in het Zwarte Woud, tafel tegenover me zat Frits Bom (echt waar ook nog)
En minstens boerend en kokhalzend naar buiten wankelend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, allemaal van die overgeprepareerde klein kuthapjes, als ik zoveel geld uitgeef wil ik gewoon lekker, goed en genoeg eten.
Precies zoals jij het verwoord !!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, allemaal van die overgeprepareerde klein kuthapjes, als ik zoveel geld uitgeef wil ik gewoon lekker, goed en genoeg eten.
Heb je hem aangeraakt???quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een restaurant in het Zwarte Woud, tafel tegenover me zat Frits Bom (echt waar ook nog)
Wijze vader.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn pa zei vroeger altijd dat je bij de duurdere restaurants altijd moet zorgen dat er een pak gevulde koeken in de auto klaarligt.
Ik weet niet, Ron Blaauw bedoel ik, bij het Vondelpark. ik ben niet zo bekend in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het Haarlemmermeerstation daar in debuurt? Was je vlak bij mij
Ja die bedoel ik. Amstelveenseweg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet, Ron Blaauw bedoel ik, bij het Vondelpark. ik ben niet zo bekend in Amsterdam.
Ik heb een keer Bert van Leeuwen uit een attractie in een pretpark zien stappen. En ik heb Prins Pieter Christiaan eens bijna aangereden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
Ik stond een keer voor de neus van Ali B... verplicht
nog meer trauma's met BN'ers hier?
Zat ik hier op te wachten de hele uitzending?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Rickazio het volgende:
hier zat ik op te wachten de hele uitzending
Zat meer in. Wijers vraagt om een sneer.quote:
50min wachten op lucky tvquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Zat ik hier op te wachten de hele uitzending?
Ach, dan had ik je wel even de hand willen schudden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Amstelveenseweg.
Had ik wel mee willen etenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ach, dan had ik je wel even de hand willen schudden.
mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb Doutzen Kroes eens in de supermarkt geholpen
Denk er maar om, straks heb je ook aids.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef henkde_j het volgende:
En ze is booas!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Denk er maar om, straks heb je ook aids.
Mocht je haar aanraken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Kleine wasjes, grote wasjesquote:Changes: Trafassi en Mike Boddé
In deze editie van muziekrubriek Changes weer een bijzondere combinatie: muzikant en cabaretier Mike Boddé wordt gekoppeld aan Trafassi, de band rond Edgar Burgos, bekend van de legendarische hit 'Wasmasjien' ('Kleine wasjes, grote wasjes', stop ze in de..). Samen zullen zij een nieuwe, verrassende versie neerzetten van een bekend, hedendaags nummer.
quote:Troonswisseling: Eberhard van der Laan
De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan maakte woensdagochtend in het Muziekgebouw aan 't IJ het programma bekend voor de Troonswisseling op 30 april. Hij noemde het 'een eer en een verantwoordelijkheid om als hoofdstad de Troonswisseling te mogen organiseren. Wij willen er een openlijke, feestelijke gelegenheid van maken'. Vanavond beginnen wij, samen met Eberhard van der Laan, vast met feestvieren!
Dus de gasten zijn bekend.quote:Eerste zitting Jasper S.
De rechtszaak van misschien één van Nederlands bekendste moordzaken, begint vandaag. Jasper S., de melkveehouder die heeft bekend Marianne Vaatstra te hebben verkracht en vermoord, verschijnt vanmiddag voor het eerst in het openbaar voor de rechtbank in Leeuwarden. Het lichaam van de 16-jarige Marianne Vaatstra werd op 1 mei 1999 gevonden in een weiland in Veenklooster. De melkveehouder uit Oudwoude werd op zondagavond 18 november aangehouden nadat hij dertien jaar lang zijn mond had gehouden. Aan tafel: Peter R. de Vries en de broer van Marianne: Freddy Vaatstra.
Zuurtje, gewoon lekker naar het Museumplein en zuipen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:13 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Dus de gasten zijn bekend.
Nog maar 2 maanden gedoe over de troonswisseling en dan nog 1 maand terugblikken over wat beter kon en hoe leuk het wel niet was en dan zijn we er gelukkig weer vanaf.
Ik kijk wel uit. Gewoon bij mij voor de deur op het dorpsplein heel veel bier drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuurtje, gewoon lekker naar het Museumplein en zuipen.
Of voor de tv zitten FOK!ken met inhuldigingsdag kan ook.
quote:DWDD University presenteert: Alexander Klöpping in Silicon Valley
Alexander Klöpping is maandag 25 februari vertrokken naar San Francisco ter voorbereiding op een nieuwe reeks van 'DWDD University'. In drie afleveringen zal hij vertellen over de geschiedenis en toekomst van ons moderne leven. Hij bezoekt Google, Facebook, Twitter, What’s App en misschien wel Mr. Apple, Steve Wozniak. Alexander maakt interviews en reportages en zal eind april in de DWDD-collegezaal uitgebreid verslag doen van zijn avonturen in Silicon Valley.
Uitzendingen op 26 april, 3 mei en 10 mei aanstaande!
Heel leuk jaquote:
Inderdaad. Ik vond die serie van Jort over de opkomstvan het kapitalisme ook leuk. Met name dat stuk over de internetbubbel. Dus hoop ook dat ze terugblikken op hoe die opkomst van al deze bedrijven ging.quote:
Ik houd sowieso wel van de ietwat nerdy onderwerpen. Plus ik vind Alexander altijd leuk vertellen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond die serie van Jort over de opkomstvan het kapitalisme ook leuk. Met name dat stuk over de internetbubbel. Dus hoop ook dat ze terugblikken op hoe die opkomst van al deze bedrijven ging.
Godverdomme, dames en heren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond Peter R. over de zaak Vaatstra.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme, dames en heren.
Vanavund.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond Peter R. over de zaak Vaatstra.
quote:- De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan maakte vanmorgen in het Muziekgebouw aan 't IJ het programma bekend voor de Troonswisseling op 30 april.
- Jasper S., de melkveehouder die eerder bekende Marianna Vaatstra te hebben vermoord en verkracht, verscheen vandaag voor het eerst in het openbaar voor de rechtbank in Leeuwarden. Aan tafel: Peter R. de Vries en de broer van Marianne: Freddy Vaatstra.
- In deze editie van muziekrubriek Changes weer een bijzondere combinatie: muzikant en cabaretier Mike Boddé wordt gekoppeld aan Trafassi, de band rond Edgar Burgos, bekend van de legendarische hit 'Wasmasjien'. Samen zullen zij een nieuwe, verrassende versie neerzetten van een bekend nummer.
Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Ali B.
Ik vind het serieus verschrikkelijk, die Apple types. Maar loop zelf rond met een iphone ipad en macbook. Hoe lul ik dat recht?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:00 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook niks met Apple, maar als hij de hele tijd met een Dell op schoot had gezeten dan had je daar commentaar op kunnen geven.
Ja probeer dat eens recht te lullen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind het serieus verschrikkelijk, die Apple types. Maar loop zelf rond met een iphone ipad en macbook. Hoe lul ik dat recht?
Gewoon niet aftrekken over die dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind het serieus verschrikkelijk, die Apple types. Maar loop zelf rond met een iphone ipad en macbook. Hoe lul ik dat recht?
Waarom verschrikkelijk ? Ik heb ze ook alleen geen MacBookquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef thettes het volgende:
Ik had een Acer, is kapot.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit klaar, niet met een Appel maar met een Acer
Plak er een paar ruige stickers op en zeg dat het een soort van protest isquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef thettes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Nu moeten jullie wel positieve dingen posten.
quote:A name of Scandinavian origin. Meaning "pure"&"loved".Karina is outgoing,charming,funny,Sweet, sexy & loves music. She likes to party and have fun with friends. Karina's take relationships seriously. She is smiley,smart, genuine, has lots of friends, accepts most people & is EXTREMELY good at keeping secrets. She tends to likes dogs & likes to have fun.Karina tends to trust people quickly. She is shy and yet crazy . Inoncent at sight but an Exotic Sex Goddess on the down low. A passionate kisser.Men and Women love Karina because she is the most amazing friend you can possibly have. Very understanding and unselfish as well as courageous.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=i%20love%20karina
quote:
Senseo is prima.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Goh Senseo is niet lekker. Dat wist ik al lang.
Maar Bergkamp is een dooie wat betreft persoonlijkheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Bergkamp
Nee doe mij maar normale koffie, ik vind het niet sterk genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Senseo is prima.
Alleen dat ding maakt zo'n teringherrie.
quote:
Dit is pas de eerste keer maar eens dat ook dat teveel is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Is Ali B er tegenwoordig 2x per week bij als tafelheer ? Beetje overkill.
Datquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef alors het volgende:
Kanye maakt bazenmuziek, maar daarbuiten is hij al een tijdje van het padje af ja
quote:
Samen met Munstermanquote:
Ik neem aan dat jij geen feestje gaat vieren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
mensen die enthousiast gaan staan te zwaaien voor het koningshuis
Op een feestelijke en veilige manier.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
mensen die enthousiast gaan staan te zwaaien voor het koningshuis
nee, zeker niet..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen feestje gaat vieren.
Voor snipers wordt het nu wel iets lastiger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ik zie niet zo snel iemand met zijn Suzuki over de gracht racen.
Die hebben ook hele mooie boten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Speedboot ( de Kameleon oid )quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ja idd, die ene voorzitter ook, dat is ook zo'n figuur die is blijven hangen in de jaren 50quote:
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef hexje het volgende:
Peter R komt vandaag toch ook in DWDD??
Ik ben dit jaar al twee keer in Amsterdam geweest. Mij genoegquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Al die provincialen die weer willen komen
Hierna denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef hexje het volgende:
Peter R komt vandaag toch ook in DWDD??
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
kloptquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nieuw iemand in 'dwdd' topic!
Zeg Rooie Sjaan, zo heb jij ook nog eens wat aanspraak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Wanneer wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef alors het volgende:
Op zo'n dag wil je toch nog niet dood in Amsterdam gevonden worden.
WimLex en Max zijn ook provincialen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Een bonte verzameling zonder enig niveau.quote:
Die mogen dan ook wegblijvenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef k_man het volgende:
[..]
WimLex en Max zijn ook provincialen.
Wie dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk geen types als Ali B., Bauer en Borsato. Maar goeie Nederlandse artiesten, want die zijn er.
Ik wil voorlopig nergens dood gewonden worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef alors het volgende:
Op zo'n dag wil je toch nog niet dood in Amsterdam gevonden worden.
quote:
oh ja? wie dan..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk geen types als Ali B., Bauer en Borsato. Maar goeie Nederlandse artiesten, want die zijn er.
Dat gevoel krijg je wel ja, 'we gaan een feest houden maar het is niet de bedoeling dat je komt'quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef Kroelo het volgende:
Niemand is welkom bij het IJ blijkbaar
Zou prima moeten kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die hiervoor naar Amsterdam afreizen
iedereen moet naar het IJ gaan, en als het koninghuis langskomt allemaal hun de rug toe keren..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef Kroelo het volgende:
Niemand is welkom bij het IJ blijkbaar
Hopelijk op zo een manier dat het niet al teveel opvalt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef henkde_j het volgende:
De focus ligt voornamelijk op een veilige dag.
Niet op een feestdag.
Jammer
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
We hebben al betaald, dus nu mogen we weer oprotten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg je wel ja, 'we gaan een feest houden maar het is niet de bedoeling dat je komt'
Valt me tegen dat je Leen niet noemt.quote:
Nee dat is een Rotterdammerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je Leen niet noemt.
Alleen Johan Flemmingsquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Zou toch geniaal zijn als er niemand staat te kijken
Die gaat Take me Out presenterenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef hexje het volgende:
Hopelijk gaat Jan Kooijman een mooie choreografie maken voor onze nieuwe koning.
Net of een Rotterdammer naar die stinkstad gaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is een Rotterdammermaar OK de enige Rotterdammer die wel mag komen.
Hij mag blij zijn dat ie mag komen manquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of een Rotterdammer naar die stinkstad gaat.
Het is dat ze in Rotterdam het geld verdienen anders zouden jullie aan de geeuwhonger liggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is een Rotterdammermaar OK de enige Rotterdammer die wel mag komen.
Dat lig ik sowiesoquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is dat ze in Rotterdam het geld verdienen anders zoude jullie aan de geeuwhonger liggen.
Inderdaad. Het wordt een gezellig feest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Jivis het volgende:
Wat een spruitjessfeer hangt er rondom dat hele feest..
Ja idd, ik moest even denken aan dat feest vorig jaar in Engeland met het Britse koninghuis, dan is dit wel een heel schril contrast.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Jivis het volgende:
Nooit Koninginnedag op tv goed bekeken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef k_man het volgende:
Kennelijk bestaat heel Nederland uit kleuters. We mogen een liedje schrijven en een mooi boekje in elkaar knutselen voor de nieuwe Koning. Ik denk dat we ook nog met wc-rollen, vingerverf en crepe-papier allemaal mooie cadeautjes moeten gaan maken. Wel geholpen door de juf natuurlijk.
Gun Staphorst ook een verzetje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Jivis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |